Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Edit: het vdk gehalte lag echt echt echt hoog.... zal wel aan de dag en daarna weekend gelegen hebben

Vond dit juist ontzettend meevallen. Wel redelijk wat mensen zien gebruiken maar niemand echt erg vdk gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje jammer dat het voor mij maar een kort feestje was maar ik heb er van genoten.
Begonnen bij Thera Vs. Prefix & Density, was een goed stamppotje.

Gelukkig valt koningsdag volgend jaar op zaterdag. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, nog een speciale vermelding naar Hyperdrive. Ik kende niet heel veel van wat hij draaide maar dit zie ik als een zwaar positief punt. Eindelijk eens een DJ die niet alleen maar de standaard platen draait die je al zo vaak hoort op zo'n stage. Genoten!

Hij luisterde trouwens ook erg goed naar onze huis-tuin-en-keuken DJ Blear:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 16:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooie Doritos vlekken op je shirt Thijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
The Purge geniet wel ook echt achter de decks. Alleen jammer dat hij vooral eigen nummers draaide. Ik had wel iets meer spoontech klappers verwacht van andere artiesten

Dreams or Memories, Wonderland Destroyed, Absolute Terror en Psychological Warfare kwamen gelukkig voorbij. Fijn sfeertje tijdens die set in ieder geval. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Dreams or Memories

Hier was Corneel ook heel content mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar 35.000 bezoekers, dit jaar 40.000. Ik vond het heel goed te merken, overal lopende mensen tussen de stages en losgaande mensen in en overal een drukte (barren, eettentjes, wc's etc..). Kwam de sfeer (zover die er was) ook totaal niet ten goede, ik merk gewoon dat met koningsdag naar een festival gaan er zoveel "dagjesmensen" zijn..

Bijv. tijdens Mind Dimension & The Purge, komen net de kicks erin, komen er mensen vanaf de raw gelopen richting de main, precies voor de stage langs, terwijl achter mij genoeg ruimte was om normaal te kunnen lopen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Bijv. tijdens Mind Dimension & The Purge, komen net de kicks erin, komen er mensen vanaf de raw gelopen richting de main, precies voor de stage langs, terwijl achter mij genoeg ruimte was om normaal te kunnen lopen....


Een meisje werd hier nog pislink op mij omdat ik zand in haar schoenen schopte. Ik kreeg toen een preek dat ik moet leren om rekening te houden met anderen. Rot toch op joh xd. Verder was dat wel een geniale set, en een mooi sfeertje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 22:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ocharme, hoopelijk heeft ze dat zand nog uit d'r schoenen gekregen... Want ze had zo te horen al zand op een andere plek. :whistle:

Vond de sfeer ook wat tegenvallen als ik het vergeleek met Rebirth. Het was ook al wat later toen ik er was dus misschien viel dit meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 23:56 
 
Hardtraxx Elite

Trouwens wel -2384 voor het niet hebben van planken of iets bij de RAW battles. In dat zand stampen was best kut soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
iRon schreef:
Dreams or Memories

Hier was Corneel ook heel content mee.

M'n verzoekje :loving: :worship:

Genoten bij eigenlijk alle stages. 's Middags lekker met een pilsje in het zonnetje gestaan, Clockartz die er wat leuke klappers bij pakten. Later nog de Mind Dimension & The Purge set met heerlijke sfeer, afgesloten bij Thera op de classics met een mooie groep. Zelfs nog even bij Sefa geweest (de wonderen zijn de wereld nog niet uit :huh: ) om te ouwehoeren. Paul nog even in z'n full orange tegenkomen bij Noisecontrollers :D Enige setje dat tegenviel was Crypsis, geluid was niet te doen midden vooraan en hij pakte er wel veel nieuw spul bij imo. Mix werk natuurlijk wel heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 13:20 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Vorig jaar 35.000 bezoekers, dit jaar 40.000. Ik vond het heel goed te merken, overal lopende mensen tussen de stages en losgaande mensen in en overal een drukte (barren, eettentjes, wc's etc..). Kwam de sfeer (zover die er was) ook totaal niet ten goede.

Ben het hier mee eens. In de hardstyle tent was het nog het best vertoeven. De dag is totaal anders gelopen dan van tevoren gepland, maar ondanks dat een hele gezellige dag gehad met veel bekenden. :thumbsup:
Nog meer mensen die paalklimmer tijdens Bfront/Freq opgevallen? 2x klom ie in de paal links voor en 5 minuten later zag ik ‘m in de rechterpaal klimmen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Nog meer mensen die paalklimmer tijdens Bfront/Freq opgevallen? 2x klom ie in de paal links voor en 5 minuten later zag ik ‘m in de rechterpaal klimmen :lol:

Niels van Frequencerz riep nog even dat hij gewoon naar beneden moest komen xd

Tracklist van Mind Dimension en The Purge:

1 Zazafront & Sjaak of Sound ft FeestMc Peerke - Big Fat Bass Record (Mind Dimension & The Purge edit)
2 ShellShock - Do The Math (Delete Remix)
3 Vazard - Dreams or Memories
4 Clockartz & Malice - Dirty Italy
5 Activator & MC Da Syndrome - Go To Church (The Purge Remix)
6 Mind Dimension - Regrets
7 Dj Thera & The Purge - Survive
8 Kendrick Lamar - HUMBLE (Mind Dimension Bootleg)
9 Delete - Formula (2012 Edit)
10 Activator - The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
11 The Purge - Get It Poppin (2018 Edit)
12 Mind Dimension - Terror Chorus
13 The Purge & Vyral - The Shadow Council
14 Mind Dimension - Most Wanted
15 Woenzelaar ft. Adje - Sjonge Jonge (The Purge Bootleg)
16 Mind Dimension - Haters (Live edit)
17 The Purge - What's That Sound
18 Vazard & Main Concern - Wonderland Destroyed
19 Delete - V1p
20 Mind Dimension - D.m.m (live edit)
21 The Purge - Evolution
22 Main Concern - Psychological Warfare
23 Hardstyle Mafia - Karma
24 Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
25 The Purge - Switch
26 Mind Dimension & Imperion - TBA
27 Mind Dimension & The Purge - Let's Do This
28 Mind Dimension - Once Again
29 The Purge - Control Your Anger
30 Mind Dimension - #BadNews
31 N-Vitral - Such Kick
32 Mind Dimension & The Purge - Roll Up
33 Tymon - Gucci (I:Gor Remix)
34 Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7
35 Penta - Bassdrop
36 Tripped vs Detest - Revolution
37 I:Gor - Straight Outta Kielce
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet super veel gemist dus, MD en The Purge zal ik dit jaar wel genoeg zien denk ik. Vond die Raw Battles stage ook wel behoorlijk kut met dat zand vooraan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 16:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mijn tracklisten! :)

TRACKLIST Dj Thera - Classic Closing Set:
01. T.C.C. - The Reason
02. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
03. Geck-e - Soul Train
04. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
05. T.C.C. - Nasty Bite
06. Deepack - The Prophecy
07. Catatonic Overload - The Sexual Thrill 2011 Edit
08. The Dizzorder ft R-Tillary - Vampires Dream
09. Dj Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
10. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
11. Geck-e - Parallel Worlds
12. Dj Thera - Doggystyle (Martin Gaus Edit)
13. Matt Restless - And It Goes
14. DJ Rob - Boy's Interface (The Beholder & Ballistic Remix)
15. Vazard - Zimmersion
16. Overload - The Anthem (Vortex & Zatox Mix)
17. Tatanka pres. J. Hiroshy - Showtime (@Tatanka Remix)
18. K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
19. Catatonic Overload - Futile
20. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
21. Wavolizer - Sympho
22. Dj Thera - Stash
23. Ophidian - Butterfly VIP
24. Ophidian & DJ Ruffneck - So Many Sacrifices
25. SRB - Rocket Muppet

TRACKLIST Dj Thera's tracks during the battle with Prefix & Density
01. Dj Thera - The Fight
02. Phrantic & Resist vs The Machine - Take Controllin' (Dj Thera Mash-up)
03. Bastille - World Gone Mad (Dj Thera Remix)
04. Beatfreak - Slick Talk
05. Dj Thera feat. Marissa - Far Away
06. Dj Thera & Delete - Welcome (Riot Shift Remix)
07. Yoji Biomehanika - Hardhouse Raver (Dj Thera Remix)
08. Aversion - Nightmare Visions
09. Dj Thera - Mad Scientist
10. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (Bionicle's Koningsdag Edit)
11. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
12. Caine - Let's Get Pillz (Dj Thera Remix)
13. Southstylerz - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
14. Various Artists - Fast Mind On Lockdown (Dj Thera Mash-up)
15. Riot Shift - Extasis
16. Beatfreak - Koning WILLEEEYYYYHH (Dj Tool)
17. B-Front & Thera - R.E.M. Coma (Dj Thera Live Mix)
18. Delete - Formula VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dagje gehad hier. Ontzettend veel bekenden, dan zit het altijd wel goed eigenlijk. :D
Sets van de dag waren voor mij Crypsis, Mind Dimension & The Purge, Thera & Prefix & Density en Thera solo.

Set van Crypsis begon een beetje teleurstellend, aangezien (uit mijn hoofd) de eerste 4 platen al uit 2012 kwamen, of zelfs nieuwer waren. Later in de set werd dit wel weer goed gemaakt met platen als Before The Storm, Darkness Is Calling en Unlike Others. Ook het mixwerk was weer helemaal top.

Thera & Prefix & Density van te voren flink naar uitgekeken, omdat ik de nieuwe Thera platen graag live wilde horen. Ben uiteindelijk zeker niet teleurgesteld. Man man man, wat kwamen die kicks lekker door. Overigens ook helemaal niet gestoord aan het geluid, zoals hierboven beschreven werd.

Mind Dimension & The Purge was ook tof. Echter vond ik sommige The Purge platen toch niet helemaal lekker klinken. Heb ook wel enkele momenten gehad dat ik dacht 'ja, dit kennen we nu wel'. Miste soms toch wel een beetje diepgang/variatie. Mixwerk was ook niet al te best. Hulde voor het draaien van Dreams Or Memories, Do The Math Remix en Wonderland Destroyed. Ook nog een speciale vermelding voor The Purge - Whats That Sound & Mind Dimension - Haters (live Edit), wat gingen die tekeer zeg. :$

Thera was een hele leuke afsluiter. Keek hier van te voren niet heel erg naar uit omdat ik de laatste tijd al wel veel t.c.c setjes gezien heb. Draaide erg veel leuke platen waaronder The Prophecy, Vampires Dream, Straight on 2007 (Tuneboy Remix), Boys Interface Remix en nog meer leuks.

Nog een speciale vermelding naar m'n vader Remi voor de goede zorg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Om 14:00 binnen gekomen, precies op tijd voor Headhunterz, prima mix van oude en nieuwe plaatjes (Wildstylez - TBA, en Mind Dimension remix van Phrantic :love:). Toen eventjes bij Noisecontrollers blijven hangen maar die draaide nou nét de tracks die ik niks aan vind (twee Decibel anthems, Het Gevoel Van), dus na ongeveer halfuurtje naar Sub Zero Project gegaan. Die draaide opzich wel prima maar toen toch na een kwartiertje naar de Classics stage gegaan. Kwamen aan bij Scope DJ die househeads draaide, was een prima laatste kwartier :love:. Toneshifterz op de classics was beetje waardeloos, had veel meer van zijn oudere werk verwacht in plaats van allerlei vage edits. Toen halfuurtje bij The Pitcher wat wel weer echt genieten was, al die oude Fusion platen :thumbsup:. Toen gaan eten, standaard festival-aanbod, niks bijzonders.

Na het eten even blijven plakken bij de raw stage met E-Force, maar kan nog steeds bijzonder weinig met die muziek. Delete vs Rebelion was ook niet veel aan, veel te druk daar ook. Nog even een kwartiertje Crypsis meegepakt op de classics maar helaas Chaser gemist :cry: :cry:.

Terug gelopen naar de main voor Atmozfears die prima draaide, maar niet heel bijzonder of zo, hij heeft wel altijd leuke meezingers. Toen toch maar weer terug naar de classics stage want Josh & Wesz draaide, maar man man man, wat een set, Autumn Green, Time, Rock Civilization, Sutra nog een zootje oude HHZ platen :love: :love:. Blijven plakken bij Psyko Punkz daarna, maar was zelf al wel een beetje op. Eerste halfuurtje rustig aan gedaan maar toen besloten laatste 1,5 uur van het festival toch nog maar los te gaan. Set van Psyko Punkz was ook prima, opende weer met Activator - Everything, en eindigde met Her Voice hhz remix ^^

En toen... Plan was eerst eigenlijk om bij B-Front & Frequencerz af te sluiten, maar dat ging niet door toen we voorbij de Greazy Puzzy Fuckerz liepen... Wat is dat toch zo enorm slecht dat het goed is, heb nog nooit zo hard gelachen om muziek, FIGHT (of FUCK?) :lol: :lol: :lol: B-Front en Frequencerz drie weken geleden toch al gezien op Rebirth dus lekker bij de GPF blijven staan. Kwartiertje voor tijd lekker op de fiets weer naar huis, prima festival gehad! :thumbsup:

+++ Josh & Wesz, Headhunterz
++ The Pitcher
++ Geluid op de main vond ik goed zuiver
+ Lekker weer
+ Aangenaam hard gelachen tijdens Greazy Puzzy Fuckerz
- Drukte tijdens heen en weer lopen
- Op de buitenstages toch behoorlijk veel last van overlappende bass van andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
10. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (Bionicle's Koningsdag Edit)

:thumbsup: Dikke lijsten ook verder zeg! Parallel Worlds :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2018 17:39 
 
Hardtraxx Elite

Kort verslagje nog van mijn kant.

Eerste buitenfeest voor mij dit jaar, de gebruikelijke kriebels waren weer aanwezig. Had niet al te hoge verwachtingen aangezien ik het 2 jaar terug (mede door het weer) een beetje meh vond.
Vond dat we erg laat binnen waren, ofja waren om 14:30 binnen maar voor dat we goed en wel aan de gang waren (kluisjes, munten, verzamelen en eten) was het zo weer 16:30. Gaf ook niks want er stond voor mij niets boeiends. Begonnen bij headhunterz in een uitpuilende tent, nja dat had ik dan wel over voor m'n vriendin die de rest van de dag gewoon met mij mee op pad ging :P. Daarna stukje N-Vitral meegepikt. Toen naar de classics, leuk sfeertje hing daar wel en geluid stond daar prima. Genoten van Crypsis. Chris One en Apexx vielen wat tegen, mede door de wind vond ik het geluid slecht. Daarna Thera en P&D, mede door de aanwezigheid van heel erg veel bekende (Density woont in de buurt dus is dit wel altijd een vaste stek om met een mannetje of 30 bij aanwezig te zijn) was een toffe set. Toen de set vd dag en waar ik het meest naar uit keek, Mind Dimension en The Purge, het begin vond ik heel vet, daarna wat minder. Ook mooi om te zien dat veel bekende bleven hangen op aandringen dat ze het echt wel vette muziek zouden vinden. Dit was ook het geval wel.
Toen gevlucht want GPF kwam. Dus afgesloten bij Thera wat ook vet was.

Prima dagje vermaakt ondanks de drukte en de dure munten. Snap het ook wel aangezien de entree wel meevalt voor wat je krijgt. Tot aan Defqon niks op de planning staan waar ik wel van baal, toch nog maar eens de agenda doorspitten of ergens nog een leuk festival voor die tijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Tot aan Defqon niks op de planning staan waar ik wel van baal, toch nog maar eens de agenda doorspitten of ergens nog een leuk festival voor die tijd is.


Intents zondag en/of emporium? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Nog een speciale vermelding naar m'n vader Remi voor de goede zorg. :loving:

:aww: (L)

Ik heb geen zin om een verslag te schrijven maar ik heb gewoon een leuke dag gehad. Lekker rond gestruind, veel bekenden, af en toe een beetje gek gedaan :cool: , prima weer en de biertjes smaakten goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 11:01 
 
Hardtraxxer

Gemengde gevoelens bij dit feestje.

Heb me deze dag wel vermaakt maar vond het niet bijzonder. Veel bekende mensen gezien, dat maakt meestal wel een hoop goed!
Vond het wel overal te druk, behalve in de tenten laat maar zeggen. Buiten kon je eigenlijk nergens je kont keren om het maar even zo te zeggen.
Geluid was wel weer overal dik in orde en stond op sommige plekken echt belachelijk hard. Zonder oordoppen had ik het op dit feestje niet gered :D

Sfeer vond ik tegenvallen, veel vervelende mensen gezien en om me heen gehad. Je kon deze sfeer niet die vergelijken met de sfeer die bijvoorbeeld op Rebirth hing.
Savonds even bij de freestyle gestaan (waarom weet ik ook niet :lol:)en nadat ik eerst een vol glas drinken over me heen kreeg, 5 minuten later de punt van een sjaal in mn oog kreeg van een (achterlijk) wijf achter me die niet meer wist wat ze aan het doen was.. was ik er wel klaar mee.

Al met al een gezellige dag gehad maar geen bijzonder feestje voor mij. Dit was de 1e keer supersized voor mij maar ik weet niet of dit nog voor herhaling vatbaar is.

+++ Geluid
++ Aantal leuke setjes gehoord :)
+ Desperados!

-- Veel te druk
- Sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Gemengde gevoelens bij dit feestje.

Heb me deze dag wel vermaakt maar vond het niet bijzonder. Veel bekende mensen gezien, dat maakt meestal wel een hoop goed!
Vond het wel overal te druk, behalve in de tenten laat maar zeggen. Buiten kon je eigenlijk nergens je kont keren om het maar even zo te zeggen.

Sfeer vond ik tegenvallen, veel vervelende mensen gezien en om me heen gehad. Je kon deze sfeer niet die vergelijken met de sfeer die bijvoorbeeld op Rebirth hing.


Eigenlijk wel met bovenstaande eens. Supersized zelf is nooit echt een bijzonder of hoogstaand feest, maar is altijd erg gezellig door de grote hoeveelheid bekenden.

Stages zelf waren inderdaad nooit te druk (vooral de main overdag), maar op de paden en tussen de stages in was het daarentegen echt vol. Sfeer was heel de dag maar tammetjes. Dansen in het zand bij de RAW battles was kut. Moet nog wel even benoemen dat het mixwerk van Mind Dimension toch wel erg slecht was op momenten. Hij leek geen plaat gelijk te kunnen leggen.

Begin van de dag een uitstapje gemaakt naar Sefa. Was leuk. Verder setjes meegepakt van Jones, stukje Phuture Noize, Noisecontrollers, D-Block & S-Te-Fan, The Pitcher, Crypsis, Prefix & Density vs Thera, Mind Dimension vs The Purge (What's That Sound :loving: ) en Thera op de classics. Weer zat gelukkig (voor de derde keer dit jaar al na Karnaval Festival en Rebirth) ontzettend mee. Volgend jaar wel weer aanwezig maar dat is mede door de gezelligheid en bekenden.

Oh ja. Waren pas rond 3en weer thuis omdat we pas rond 1en weg konden rijden met de bus. Opzich niet erg omdat het toch wel leuk was in de bus, maar kan begrijpen dat dit voor heel veel mensen niet echt lekker geregeld is. Ook was het zeker een half uur lopen naar de bus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb zelf eigenlijk weinig meegemaakt van de drukte of gebrek aan sfeer? Misschien omdat ik veel bij de classics heb gehangen waar de sfeer eigenlijk altijd wel prima is. Of het lag aan mijn overmatig alcoholgebruik deze dag :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Vorig jaar 35.000 bezoekers, dit jaar 40.000. Ik vond het heel goed te merken, overal lopende mensen tussen de stages en losgaande mensen in en overal een drukte (barren, eettentjes, wc's etc..). Kwam de sfeer (zover die er was) ook totaal niet ten goede, ik merk gewoon dat met koningsdag naar een festival gaan er zoveel "dagjesmensen" zijn..

Bijv. tijdens Mind Dimension & The Purge, komen net de kicks erin, komen er mensen vanaf de raw gelopen richting de main, precies voor de stage langs, terwijl achter mij genoeg ruimte was om normaal te kunnen lopen....


Precies dit inderdaad. Leuke dag gehad omdat er veel bekende waren en het weer mee zat. Sfeer was soms ver te zoeken, erg jammer.
Vooral tijdens de setjes van Sefa, Delete & Rebelion, The Purge & Mind Dimension en Thera erg goed vermaakt! :yay:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten