Overload - The Anthem (Vortex and Zatox mix)wrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ridiculous. Te nieuw misschien, maar aangezien je hem afgelopen zaterdag blijkbaar ook hebt gedraaid ..wrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
Geck-o vs Thera - Trespassingwrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Live Hard Now, (Goddamn) Therafied, Two and a Half Kings
Wat betreft andere artiesten:
The Machine - Renaissance
Chris One - Sin City
Disturbia Remix
CO2 - Death Before Disco
Verder vertrouw ik gewoon jouw eigen goede smaak wat betreft de platen van weleer
Wat betreft andere artiesten:
The Machine - Renaissance
Chris One - Sin City
Disturbia Remix
CO2 - Death Before Disco
Verder vertrouw ik gewoon jouw eigen goede smaak wat betreft de platen van weleer
Tof! Ik ga hier en daar wel iets meenemen van de suggesties!
Zin in morgen!!!

brennan heart - imaginarywrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
Russian hardbass plswrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
Nog wat dikke millennium (Psychiatric Ass
) om af te sluiten zou ook vollebak zijn.
J
Hardtraxxer
94 posts member since 2017
last seen 17 hours ago
The Raiders - Disk Warriorwrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
Wel voor je set samen met Prefix & Density. The Paranormal zou ik wel zeer appreciëren. Hoor je helaas veel te weinig.wrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
En voor je classics set onderstaande.
wrote:Nog wat dikke millennium (Psychiatric Ass) om af te sluiten zou ook vollebak zijn.
Misschien wat leuk Therabyte spul in het begin of tussendoor zoals Parallel Worlds/Think Big/Time Remix etc.wrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
As it Appeared remix en Underground At Nightwrote:Tof! Ik ga hier en daar wel iets meenemen van de suggesties!Zin in morgen!!!
![]()
![]()
Art of Fighters - Oh My Sun als afsluiting.wrote:Nog bijzondere wensen bij mijn classics set?![]()
![]()
Wavolizer - Fight (Dark By Design Remix)wrote:Tof! Ik ga hier en daar wel iets meenemen van de suggesties!Zin in morgen!!!
![]()
![]()
Mooi op schemawrote:Eerste Desperados is gedronken.
Flink veel zin in!
Te herkennen aan het oranje shirt
Te herkennen aan het oranje shirt
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Gruwelijk veel zin in! Zometeen ook de eerste maar eens open trekken 
Mega veel zin in!!
We zullen onze nieuwste track vandaag voor het eerst draaien! Wie van jullie zien we daar?
We zullen onze nieuwste track vandaag voor het eerst draaien! Wie van jullie zien we daar?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Zin in! Te herkennen aan spoontech shirtje.
Volgens HHZ facebook post staat hij niet hier? Foutje? 
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Hij heeft het specifiek over Kingsland festival. Die in Amsterdam, Twente, Groningen en Maastricht wordt georganiseerd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.