Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 15:30 
 
Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
Ik heb zelf eigenlijk weinig meegemaakt van de drukte of gebrek aan sfeer? Misschien omdat ik veel bij de classics heb gehangen waar de sfeer eigenlijk altijd wel prima is. Of het lag aan mijn overmatig alcoholgebruik deze dag :whistle:


Bij classics vond ik de drukte wel mee vallen inderdaad. Vooral bij de RAW was de drukte niet te doen vond ik.. en in het zand dansen was ook ellende.

Ik heb ook nog nooit gehad dat ik voor de pisbakken in een rij heb moeten staan :lol: Dit was op een gegeven moment namelijk wel het geval, bij de toiletten bij de hardstyle.

De toiletten bij de RAW waren wel wel weer goed geregeld vond ik, daar stonden er echt meer dan genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Top dagje gehad. Alleen vond ik het bizar slecht geregeld met de pendelbussen. We werden overal naartoe gestuurd, maar nergens stonden die bussen aangegeven. Uiteindelijk naar station Best gelopen, wat een takke eind is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, al merkte je wel dat het drukker was dan de afgelopen jaren. Heb er alleen zelf weinig last van gehad.. Volgend jaar wederom een zekerheidje. Lekker veel bekenden, lineup altijd prima.

Verder blijft het een grafeind lopen naar het terrein en naar de partybussen terug. Kunnen ze daar écht niets beters op verzinnen? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Top dagje gehad. Alleen vond ik het bizar slecht geregeld met de pendelbussen. We werden overal naartoe gestuurd, maar nergens stonden die bussen aangegeven. Uiteindelijk naar station Best gelopen, wat een takke eind is dat zeg


Daar zijn wij ook heen gelopen, holy shit mijn hartslag was al hoog maar na dat lopen al helemaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2018 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na een jaar of 4 weer eens Thera meegepakt. Was tof! Crypsis stond ook heerlijk te mixen zeg. Denk wel met weemoed terug aan de Etten-Leur editie die ik meegemaakt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ daar had ik het vorige week nog over. Midden in Etten-Leur 'centrum', in een relatief klein stadspark. Gewoon 2 tenten neerpleuren, heerlijk weer op Koninginnedag en gaan.
Als je dat vergelijkt met 5 jaar later is het écht hard gegroeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja man, was echt geniaal die keer dat ik er ben geweest. Halve dag in de jump tent staan klootviolen. Op zich jammer dat dit nu al dat soort kleinere initiatieven opslokt waardoor je eigenlijk enkel de keuze hebt tussen een soort Decibel Light.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 08:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:

Toffe beelden.
Kan iemand mij vertellen hoe dat nummer heet? :D
Edit: laat maar het is: T.C.C. - The Reason
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lkkr geklaplongt!!1 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 19:29 
 
Hardtraxx Elite

3.43 spotted :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vet gemaakt weer.. laat de sfeer wel prima zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 11:58 
 
Hardtraxxer

Poh dikke aftermovie ja, zeker een van de betere die gezien heb
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten