MeneerEend schreef:
Ik heb zelf eigenlijk weinig meegemaakt van de drukte of gebrek aan sfeer? Misschien omdat ik veel bij de classics heb gehangen waar de sfeer eigenlijk altijd wel prima is. Of het lag aan mijn overmatig alcoholgebruik deze dag

Bij classics vond ik de drukte wel mee vallen inderdaad. Vooral bij de RAW was de drukte niet te doen vond ik.. en in het zand dansen was ook ellende.
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik voor de pisbakken in een rij heb moeten staan

Dit was op een gegeven moment namelijk wel het geval, bij de toiletten bij de hardstyle.
De toiletten bij de RAW waren wel wel weer goed geregeld vond ik, daar stonden er echt meer dan genoeg.