Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
TiMOTHYb schreef:
Yo Marco :cool:


Yo Tim :cool:

Nog gedesigned? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
MDesiqn schreef:
TiMOTHYb schreef:
Yo Marco :cool:


Yo Tim :cool:

Nog gedesigned? :P


Haha alleen voor school, hoezo? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Requiem staat ook op de Zany stage :woot: Toch jammer dat we dan weer niet weten hoe laat of iets :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee welke stages buiten en welke in tenten zullen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Iemand enig idee welke stages buiten en welke in tenten zullen zijn?


Heb het idee dat alle stages in een tent zijn. Als ik de foto's zo zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:16 
 
Artiest

Zin in :thumbsup: Komen weer wat oude klappers voorbij! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
J oey schreef:
Iemand enig idee welke stages buiten en welke in tenten zullen zijn?


Heb het idee dat alle stages in een tent zijn. Als ik de foto's zo zie.


Vorig jaar was de Freestyle wel buiten geloof ik, hoop dat er ook een stage onder die parkeerplaats zit.... Das wel vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ik denk dat de rest gewoon buiten is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:34 
 
Hardtraxxer

Alles is in tenten volgens de FB-page van Supersized.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:54 
 

Zal nodig zijn, geven echt bagger weer af voor maandag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan nergens vinden of het allemaal in tenten is. :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het weinig bagger hoor: http://www.buienradar.nl/weer/eindhoven ... 3/#5daagse
Alleen wat koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik vind het weinig bagger hoor: http://www.buienradar.nl/weer/eindhoven ... 3/#5daagse
Alleen wat koud.


Het gaat idd de goede kant op :thumbsup: De hoeveelheid verwachte regen wordt steeds minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Alles is in tenten volgens de FB-page van Supersized.


Citaat:
Ik kan nergens vinden of het allemaal in tenten is. :o


Dit heeft iemand op partyflock gepost, weet alleen niet of het klopt.

Freestyle - Open air
Jump & Tech - zeiltentje'
Hardstyle - Overdekt in tent
Zany & Friends - zeiltentje
Hardcore - Overdekt in tent
Raw - Overdekt in tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

= uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supersized schreef:
Er zijn 3 area's in tenten, bij de overige area's is genoeg overkapping.


Aldus een reactie van Supersized op hun FB-pagina. Behalve dat het niet heel warm wordt, lijkt de weersverwachting m.b.t. de regen wel goed te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag je shirt hier uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Floorplan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 15:42 
 

Jack of Sound draait om half 2, al vrij vroeg dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones ergens tussen half 4 en 5 heb ik hem een soort van zien bevestigen op Partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

12:00 - 13:30 (?) SL8
13:30 - 15:00 (?) Jack Of Sound
15:00 - 17:00 (?) Jones
17:00 - 18:30 (?) Jowan
18:30 - 20:00 (?) Darkraver
20:00 - 21:00 (?) Dozer
21:00 - 22:30 (?) Zany Solo met meerdere artiesten
22:30 - 23:00 (?) Area afgesloten omdat Zany draait als Donkey Rollers :$
MC: V

De informatie die ik heb opgezocht:

Darkraver 16:00 - 17:00 op Hardkingz
Dozer 10:00 - (?) in Kerkdriel
Jowan 22:30 - 23:00 op MainStage van Supersized Kingsday
SL8 12:00 - 13:30 denk ik, House/Progressive
Vince Kan ik niks van vinden :$


Let op, dit is GEEN officiële timetable en ik zal niet verantwoordelijk zijn als de tijden niet kloppen en de indeling ook niet.

Persoonlijk denk ik ook wel dat er meerdere artiesten bij Zany kunnen komen opdagen, zoals niet perse 14:30 tot 15:30 een setje van JoS maar ook met Zany en Dozer tegelijkertijd. Wat zijn jullie gedachtes over de Zany Solo area?

geëdit op 18:26
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 18:08 
 

Top :thumbsup: dit lijkt me persoonlijk ook wel 1 van de leukere stages :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onbevestigde bronnen, dozer 17:00-18:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mag je shirt hier uit?


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 21:23 
 
Hardtraxxer

Heeft er iemand nog 2 tickets over? pm me maar als je xe verkoopt!

edit: heb al kaartjes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten