Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Prima timetable, wordt waarschijnlijk veel switchen tussen de stages, zit overal wel wat leuks tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even een momentje janken dat Delete en Destructive Tendencies tegelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 17:54 
 

Is dit in tenten trouwens? en wel balen dat P&D zo vroeg staan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 18:22 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Is dit in tenten trouwens? en wel balen dat P&D zo vroeg staan :(


Vorig jaar was de hardstyle en de hardcore in tenten en de freestyle was buiten.
Hopelijk is de hardstyle dit jaar outdoor. Iemand die dat weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zany zal de timetable wel opzettelijk niet bekend hebben gemaakt.


& Hoezo denk je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kriek4 schreef:
bloemkool schreef:
Is dit in tenten trouwens? en wel balen dat P&D zo vroeg staan :(


Vorig jaar was de hardstyle en de hardcore in tenten en de freestyle was buiten.
Hopelijk is de hardstyle dit jaar outdoor. Iemand die dat weet?

Waarom? 't gaat regenen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:38 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
kriek4 schreef:
bloemkool schreef:
Is dit in tenten trouwens? en wel balen dat P&D zo vroeg staan :(


Vorig jaar was de hardstyle en de hardcore in tenten en de freestyle was buiten.
Hopelijk is de hardstyle dit jaar outdoor. Iemand die dat weet?

Waarom? 't gaat regenen..


De zon gaat schijnen.
Piet Paulusma said it, so it's true :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Even een momentje janken dat Delete en Destructive Tendencies tegelijk staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
stefaneke schreef:
Zany zal de timetable wel opzettelijk niet bekend hebben gemaakt.


& Hoezo denk je dit?

'
Zodat ze een beetje kunnen wisselen op het podium denk ik. Vind het ook niet zo raar hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Even een momentje janken dat Delete en Destructive Tendencies tegelijk staan.

Oh dat was me nog niet opgevallen, huilen :cry: . Naja dan volg ik de rest van de groep wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:20 
 
Hardtraxxer

Goed kut dat delete b2b staat.. Kan best leuk worden met JP daar niet van, maar draai die tijden van die 2 en warface dan om. Delete vs JP kan nog wel wat interessants opleveren maar die 1.5u van Warface kan ik nu al voorspellen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
Goed kut dat delete b2b staat.. Kan best leuk worden met JP daar niet van, maar draai die tijden van die 2 en warface dan om. Delete vs JP kan nog wel wat interessants opleveren maar die 1.5u van Warface kan ik nu al voorspellen. :thumbdown:


Wat maakt het nou uit of Warface om 19:00 uur staat of 20:30?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:44 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
brammetjepsv schreef:
Goed kut dat delete b2b staat.. Kan best leuk worden met JP daar niet van, maar draai die tijden van die 2 en warface dan om. Delete vs JP kan nog wel wat interessants opleveren maar die 1.5u van Warface kan ik nu al voorspellen. :thumbdown:


Wat maakt het nou uit of Warface om 19:00 uur staat of 20:30?


Ben blij da ik verkeerd gelezen heb, haha. Was in de veronderstelling dat Delete en JP maar 1 uur stonden, maar dat is gelukkig niet zo. Niks gezegd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:53 
 

Kijk juist naar JP & Delete uit :D Hopelijk draait Delete een paar van zijn oude Spoontech plaatjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:56 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Kijk juist naar JP & Delete uit :D Hopelijk draait Delete een paar van zijn oude Spoontech plaatjes :)


Ik ook hoor! Dacht alleen dat ze maar een uurtje stonden met zn tweeen en Warface anderhalf uur alleen. Dat was meer mijn 'probleem'. Maar verkeerd gelezen gelukkig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Kijk juist naar JP & Delete uit :D Hopelijk draait Delete een paar van zijn oude Spoontech plaatjes :)

Hij vertelde me op Qapital dat 'ie dat wel graag wil, dus ik hoop dat 'ie het ook echt doet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:14 
 

Zou echt gruwelijk zijn :drool:

@Bram, ik dacht eerst juist dat JP & Delete alleen anderhalf uur stonden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2015 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staat bij Zany & Friends van 12:00 tot 23:00 Zany steeds b2b setjes te doen? Want met DonkeyRollers sluit hij af en wil graag JackOfSound meemaken terwijl ik niet weet wanneer ik dit kan verwachten.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

brammetjepsv schreef:
die 1.5u van Warface kan ik nu al voorspellen. :thumbdown:


benieuwd hiernaar. Kunnen we achteraf kijken of je vooroordelen klopte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! :thumbsup:
Sowieso even een kijkje nemen bij Noisecult, Phuture Noize, Prefix & Density, Regain en Atmozfears, voor de rest zien we wel wat de rest wilt.
Zin aan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff de acts die ik heel graag wilde zien, staan tegelijk, en de eerste 2 uur. Noisecult, Sound Rush en The Geminizers, Phuture Noize. Huily :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hi Marco,

Nee, van Zany & Friends wordt geen time table bekend gemaakt.

Grtz. Supersized
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yo Marco :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Yo Marco :cool:


Yo Tim :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 11:20 
 

Jammer! Had sowieso wel een kijkje willen nemen tijdens JoS :) nja, denk dat ik er wel te vinden ben na P&D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten