Wat een dik feest was dit zeg! Overdags veel bij de zany & friends stage gestaan, met uitstapjes naar de raw en hardcore. Hardcore was me eigenlijk iets te druk. Bij de Zany stage een hoop dikke platen gehoord, zoals: Rock Diz, Shreek, Subsonic, The Legacy, Can't Stop, Get Hit en Church Of The Darkside. Ook hulde aan Deetox voor het draaien van Feel The Force

.
In de avonduurtjes veel bij de freestyle gestaan. Muzikaal misschien niet het beste, maar met een hele groep bekenden wel heel gezellig. Uiteindelijk nog even kijkje genomen bij Delete vs JP, om uiteindelijk af te sluiten bij Partyraiser. Hoogtepuntjes van zijn set waren voor mij Here Comes The Madness en een remix/edit van Base Alert - Zoo.