Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J oey schreef:
rakkietakkie schreef:
Daarnaast, Zany area had geen Timetable i.v.m. dat artiesten er gratis draaiden. Zie Facebook van Zany

Dit staat nergens expliciet vermeld, hoor. Al wordt het wel een beetje geïmpliceerd door wat 'ie zegt over passie en over dat het allemaal vrienden zijn kan je niet dit zo zeggen alsof het een feit is. :P


Heb het van hemzelf... en via contactpersoon Fusion ook gehoord toen ik vroeg naar Dozer wanneer die draaide....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
En wat er verder nog wel opgevallen was.
* Een persoon fixte in totaal 6/7 vrouwen vooraan op de main zo rond 7 tot 10. Om de 5 minuten een andere vrouw, irritant gedoe.
* 2 keer drinken over me heen, 1x bier over me broek door een van die vrouwkes en 1x water over me schouder/lichaam alleen van haar kon ik het wel hebben.. deed gewoon normaal en zei meermaals sorry en lachja, doe je weinig aan en is maar water.. Lekker verfrissend.
* Drukte bij Warface was enorm, te erg.
* 6,70 (2.5 munt) betalen voor een kip wrap die zo'n 10cm lang is..
* Muntprijs was weer lekker klote
* Gezelligheid steeg bij de main toen de grote ballonnen vrij gelaten werden en de oranje spullen door het publiek ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:09 
 

Wat een sloopset van Main Concern :worship: puur genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
* Een persoon fixte in totaal 6/7 vrouwen vooraan op de main zo rond 7 tot 10. Om de 5 minuten een andere vrouw, irritant gedoe.

Heb je hem een box gegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
MDesiqn schreef:
* Een persoon fixte in totaal 6/7 vrouwen vooraan op de main zo rond 7 tot 10. Om de 5 minuten een andere vrouw, irritant gedoe.

Heb je hem een box gegeven?


Nope, waren sletjes en hij een mooiboy.. Door hem kreeg ik ook bier over mijn broek heen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:

Nope, waren sletjes en hij een mooiboy.. Door hem kreeg ik ook bier over mijn broek heen. :(


wat een hell :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi feestje. Hardcore alleen veel te drukke ellende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een dik feest was dit zeg! Overdags veel bij de zany & friends stage gestaan, met uitstapjes naar de raw en hardcore. Hardcore was me eigenlijk iets te druk. Bij de Zany stage een hoop dikke platen gehoord, zoals: Rock Diz, Shreek, Subsonic, The Legacy, Can't Stop, Get Hit en Church Of The Darkside. Ook hulde aan Deetox voor het draaien van Feel The Force :D.

In de avonduurtjes veel bij de freestyle gestaan. Muzikaal misschien niet het beste, maar met een hele groep bekenden wel heel gezellig. Uiteindelijk nog even kijkje genomen bij Delete vs JP, om uiteindelijk af te sluiten bij Partyraiser. Hoogtepuntjes van zijn set waren voor mij Here Comes The Madness en een remix/edit van Base Alert - Zoo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 11:15 
 
Hardtraxxer

Prima dagje gehad! Vond het soms wel een beetje te druk in de Raw tent. Maar rechts vooraan heb ik me prima vermaakt en was het geluid een stuk beter. Delete& Jason Payne waren voor mij het hoogtepunt. Verder nog een beetje bij de main en bij de zany stage rond gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo ongeveer de hele dag bij de Zany stage gestaan en me echt geweldig vermaakt. Lekker veel ruimte, goede sfeer, pilske, zonnetje en gruwelijke sets :loving:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.supersized.nl/kingsday-festi ... hotos.html

Gelukkig hebben wij de foto's nog.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten