Lekker feestje meegepakt met bovendien heerlijk weer. Ok, ik geef toe, 's avonds koelde het wel af.
Na binnenkomst richting de RAW gegaan. Bazige set van The Geminizers gehoord. Veel oud Fusion spul, wat Theracords trackjes en volgens mij ook oude Saifam? Vanuit hier door naar de Zany area. Daar Jack of Sound&B-front meegepakt. Sfeer was zoals het hoorde. Liefhebbers van wat 'ouder' werk kwamen vreselijk aan hun trekken hier.
Rondje terrein gedaan, hapje eten naar binnen gewerkt. Viel me op dat alles goed verzorgd was qua aankleding. (zeker een pluspunt (y) ). Vanuit hier naar Jones gegaan. Wat een HELDENset ... bwoh.. _O_ .. Dit was gewoon genieten pur sang. Vanuit hier weer wat rond gedwaalt en zo Noize Suppressor stukje meegepakt en vanuit hier naar Deetox gegaan. Alhoewel ze een heerlijke set neerzette me geërgerd aan de 'hardheid' van het geluid. Een overkill aan bass de eerste 10-15meter. Ik draag gehoorbescherming, maar had wel medelijden met de mensen die dit niet droegen (zelfde geldt tijdens Delete vs Jason Payne).
Na Deetox richting de main voor laatste halfuurtje Atmozfears en toen de gehele set van Code Black meegepakt. Afsluiten met Showtek - Partylover (Sydney Mix)... dan ben je gewoon bazig bezig! Heel fijn setje verder met de nodige bootlegs. en eigen tracks R.E.V.O.L.U.T.I.O.N., Pandora, Red Planet.... Maar ook Bassface (welke ook aardig blijft knallen).
Uiteindelijk weer wat rondjes gelopen, gewoon wat muziek 'gechecked' en zodoende de tijd vol gebracht. Zany en Vince nog mogen aanhoren. Shadowland Terrorist stijltje en even de Hardcore tent opgezocht. Destructive Tendencies zien afsluiten. Eindelijk Destructive Tendencies & Hardbouncer – Destiny live gehoord.
Om het dagje vol te maken richting de grote tent. Brennan Heart nog wat plaatjes horen draaien en heerlijk afgesloten met Donkey Rollers. Het was alweer enige tijd geleden dat ik hun LIVE had gezien, maar het is nog steeds hetzelfde liedje ofwel; Leuk 'showtje'.. oude rammertjes en genieten.
En toen begon de lange tocht richting de auto en huis. Jammer dat beveiligers hun 'gezag' verkeerd uitoefenen. Als je dan toch mensen wilt tegenhouden, gebruik dan hekken i.p.v. lompe kracht. En laat dan vooral een buitenste ring niet lopen als wij moeten stoppen. Mafkezen....
Over mafkezen gesproken.... ben benieuwd hoe het met die mensen is die hun auto op de bussluis aan gort hebben gereden (uitgang Ekkerswijer). Die reed niet heel erg meer

Al met al, een geslaagd dagje met een grote meevaller: HET WEER :cheer:
Pluspuntjes:
+++ Setjes van Jones, The Geminizers, Deetox, Jack of Sound, B-Front, Donkey Rollers en Code Black
++ Sfeer op bepaalde area's
++ Geluid bij bepaalde area's
+ Sandwiches Mozzerella/Pesto. Vulden uitstekend en waren ook erg lekker
+ De gein met de bekende. Het random aantikken van mensen en de reacties.
+ Opblaashamers

Minpuntjes
--- Het hele hoge Annie v.d.k. gehalte / mooiboy gedrag. Doe dat lekker thuis
-- Aggresieve v.d.k'tjes
-- Snelheid bij de barren was DRAMA
- Bass overkill bij de RAW
- Muntprijs. Doe gewoon 4v10eu i.p.v. 3,5 voor 9,5....
En wat er verder nog wel opgevallen was.
* Anabolen met blauwe plekken v.d. spuitjes
* Meisje met een geel gezicht door de make-up (dan doe je toch echt iets fout lijkt me!)
* 2 vage kattenmensjes die 'er gewoon maar stonden' vooraan bij de Hardstyle
* Mensen die het grote Zany hoofd bier proberen te voeren en dan roepen dat hij z'n bier niet op kan

* Bussluis auto... dan ben je ook gewoon stom bezig
P-Stylez gesproken... was lang geleden.. altijd leuk. Verder weinig bekende HT'rs verder gezien.
Over dat shirt gedoe.. dit vond ik op PF
Citaat:
Was voor de gezondheid. Ze wilde die anabooltjes er alleen op wijzen dat je met die temperaturen en wind je snel een verkoudheidje oploopt. Shirt uit. Dat was buiten niet echt nodig. Maarja, t blijft Nederland he. Meteen in je onderbroek de straat op bij het eerste zonnestraaltje. Het vroor vannacht in heel het land 2 graden en dan alsnog zie je savonds mensen zonder shirt lopen. In de zomer hoor je me niet. Niks zo lekker als je shirt uit dan!