Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 23:42 

Artiest

J oey schreef:
Jones ergens tussen half 4 en 5 heb ik hem een soort van zien bevestigen op Partyflock.

15.45... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 23:54 

Hardtraxx Veteran

Kom ik wel even een kijkje nemen. Ook hier 2001-2004 stijl zoals op Hardfest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 00:22 

Nice! Mooi kijkje nemen na P&D! Kijk wel t meeste uit naar P&D, bazenset van Rebirth nog een keer over doen aub :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 12:19 

Hardtraxx Crew

J oey schreef:
Kom ik wel even een kijkje nemen. Ook hier 2001-2004 stijl zoals op Hardfest?

Jones schreef:
Op SSZD ga ik wel meer richting 2007-2010 draaien. Hardfest wordt echt 2001-2004 ivm het feit dat ik als eerste sta en dus niet meteen volle sjas alle hitjes voor de neus van J&W ga wegdraaien... :whistle:

Komt uit Hardfest topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 12:33 

Artiest

Wat Magnetron zegt... Tot morgen allen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 12:58 

Hardtraxx Veteran

Als je Volumez en/of Your Life Remix draait kom ik ook een kijkje nemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 18:38 

Hardtraxx Addict

Het voelt echt helemaal niet alsof het morgen al is :D Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 18:59 

Hardtraxx Veteran

Heb er ook zin in! Hoogstwaarschijnlijk te herkennen aan een oranje badjas, oranje zonnebril en een hardcore pet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 19:13 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Over die remix... *kijkt Jones lief aan* komt daar nog een digitale variant van? Draaien met vinyl ripjes is toch best not done :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 19:59 

Steffnov schreef:
Uberhout schreef:

Over die remix... *kijkt Jones lief aan* komt daar nog een digitale variant van? Draaien met vinyl ripjes is toch best not done :(

320 versie bestaat gewoon hoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 09:41 

Hardtraxxer

Het ziet er naar uit dat het weer niet zo dramatisch is als voorspeld.

Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 10:03 

Idd :D tot vanmiddag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2015 11:39 

Hardtraxx Veteran

Tot vanmiddag! Trein gemist doordat ie voor onze neus wegreed en de volgende heeft 10 minuten vertraging, maar we houden de moed erin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 09:26 

JP en Delete die een Headhunterz - Colors en Hardstyle matters (Delete Remix) mashup draaide :worship: om nog maar te zwijgen hoe gestoord vet Main Concern was. Openen met Voyager 2 (L) heel dik feest, alleen jammer dat het geluid heel zacht stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 11:54 

Hardtraxxer

Top feestje gehad! Main concern knalde er belachelijk hard op! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 13:26 

Hardtraxx Addict

Vanaf 13:00 op het feest aanwezig geweest, even muntjes gehaald, kluisje en wc geweest..
Uiteindelijk precies om 13:30 bij Phuture Noize de tent in komen lopen, zoals altijd een geweldige set gedraaid.
Daarna even bij Zany gestaan, draaide B-Front nog even en toen Ruthless op kwam weg gelopen om naar Coone te gaan.
Tijdens Frontliner uiteindelijk wat gaan eten, want ja, Frontliner..
Rond 19:10 bij Warface gaan staan in het midden, alleen veelste druk! Dus weer terug naar de Main.
Dat kwartiertje dat Zatox moest overwerken draaide hij beter als de overige van zijn gehele set, lekker snel afwisselen ipv zijn eigen tracks door laten draaien en uit het niets stil laten val, wat ergerde ik me aan die stille momenten tijdens Zatox.
Bij de main gebleven tot 22:15 om naar de kluisjes te gaan voor vesten te halen en afgesloten bij Panic.
Onverwachts vuurwerk..

++++++++ Phuture Noize
++++ Geen wachtrijen bij de barren
++ Zatox laatste kwartier
++ Panic

Geen enkel minpunt, liep gewoon lekker door, zowel bij muntjes als kluisjes en controleren bij de ingang. :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Ook maar ff een kort verslagje van mijn kant.
Rond 13:30 binnen, controle en het halen van muntjes en een kluisjessleutel verliepen snel, waardoor we snel naar Phuture Noize liepen. Heerlijk setje van deze mannen, veel van hun nieuwe werk gehoord. Ik heb me echter wel geïrriteerd aan het geluid, dat naar mijn idee niet goed afgesteld stond.
Daarna nog gebleven voor Prefix & Density, die ook weer een heerlijk setje neerzetten. Een heerlijke afwisseling tussen oude en nieuwe platen, geluid was er echter nog niet veel beter op geworden.
Daarna even rondgelopen over het terrein, het viel me op dat het echt heel erg druk was en er veel volk was dat er vooral was om te kijken en bekeken te worden. Drukte was echter bij de barren en bij het eten niks van te merken, dit liep de hele dag snel door. Uiteindelijk bij de Freestyle nog een tijdje blijven staan voor Dr. Rude en Deepack. Setje van Dr Rude vloog alle kanten op (maar dat kan bij freestyle vast gewoon). Deepack draaide een heerlijke set met wat oud werk.
Om half vijf wilden we teruggaan naar de raw voor Regain, maar dat werd uiteindelijk een half uur later. Maar Jezus wat was het hier druk en op de meeste plekken tamelijk sfeerloos. Wel mooi om te zien hoe deze man los staat te gaan op het podium, vanwege de drukte echter besloten om na tien minuten alweer naar buiten te gaan en even wat te gaan eten, om daarna richting de mainstage te gaan.
Toen we op de mainstage waren stond Frontliner nog te draaien, setje was tamelijk voorspelbaar voor het deel wat we gehoord hebben. Daarna tijd voor Atmozfears, hij opende tamelijk hard, maar wist z'n set goed op te bouwen. Man man man wat is Release live ook fijn :loving:
Geluid en sfeer op de main was ook echt dik in orde.
Na Atmozfears nog een stukje Code Black meegepikt om daarna naar Requiem en Zany te gaan. Heerlijke set, veel teases en degelijk mixwerk. Geluid was hier ook prima.
Om 21:00 begon het toch wat koud te worden en hebben we besloten terug te gaan naar de Mainstage, waar Zatox op dat moment bezig was. Zatox was toch wel een van de dieptepuntjes van de dag, met name de poging tot een sitdown waarbij ze dik twee minuten tevergeefs gepoogd hebben het publiek te laten zitten..
Een kwartier later dan gepland begon Brennan Heart nog, ook weer een ontzettend voorspelbare set, echter wel aardig op vermaakt. Ook eindelijk de kans gehad Lies or Truth live te horen. Uiteraard werd Wake Up ook weer gedraaid, ondanks die irritatie was het wel mooi om te zien dat het gros van het publiek hier wel nog op los ging.
Na Brennan Heart besloten richting kluisje en auto te gaan om de grote drukte voor te zijn. Het duurde echter nog een dik half uur voor we het terrein af (en als de verkeersregelaar niet had gezegd dat er nog een uitgang was zou het nog zeker een uur geduurd hebben).
Al met al een redelijke dag gehad.

++ Sets van Phuture Noize, Prefix & Density, Atmozfears en Requiem
++ Snelheid bij de controle, barren en eettentjes
++ Sfeer bij de main
+ Freestyle area

- Sfeer bij de raw
-- Zatox
-- Geluid bij de raw
--- De poging tot een sitdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Mag je shirt hier uit?

Nee dat mocht niet! Liep met een vriend even naar een beveiliger toe om te vragen waar de dichtstbijzijnde toiletten waren, zei hij tegen die vriend van me dat hij z'n shirt aan moest trekken omdat die blijkbaar niet uit mocht. Vroeg 'ie daarna ook hoeveel drugs die gebruikt had (zonder reden want hij deed gewoon normaal) en kreeg 'ie de keuze om wat 'ie nog had in te leveren bij de beveiliger of mee naar achteren te komen en overgedragen te worden aan de politie. :') Nooit meer wat vragen aan beveiligers dus omdat zij denken dat willen weten waar de toiletten zijn gelijk staat aan drugs gebruiken.

Verder wel leuk feestje gehad. Ingang was best goed geregeld, wachttijden bij de barren waren wel heel rot. Was echt ontzettend druk overal, je had amper ruimte om los te gaan zonder dat er iemand tegen je aan duwt of zonder dat er iemand probeert voor of achter je langs te lopen.

Muzikaal gezien was het top. Was ongeveer half 2 binnen, Phuture Noize gezien en dat ging best lekker. Vooral Terrordome en Undiscovered staan me nog bij van hun set. Daarna onder druk van vrienden naar AniMe gegaan die het gas er al lekker op gooide. Na AniMe even rondje gaan lopen, even bij de andere stages kijken en nog even bij de hardstyle blijven hangen (niet te lang want ik vind het maar lastig vol te houden daar) waarna bovenstaand verhaal gebeurde. Om half 5/5 uur terug naar de Raw, even bij Regain wezen kijken en daarna vooraan gaan staan bij Deetox die een lekker setje neerzette. Heb best wel wat voor mij onbekende platen gehoord wat wel een aangename verrassing was en het sfeertje zat er bij haar ook goed in. Werkelijk iedereen vooraan stond helemaal los te gaan. Na Deetox weer een rondje gaan lopen, even bij de freestyle en kermisattractie blijven hangen en rond 8 uur weer terug naar de raw gegaan waar Warface nog een aantal zeer onverwachte platen (not) draaide. Daarna de set waar ik het meest zin in had, Delete en Jason Payne. Wat. Een. Sloopwerk. Dat was echt rammen in het kwadraat. :drool: :drool: Alleen jammer dat ik niet zo veel energie meer had want was daardoor verplicht om een beetje stil te staan. :( Nog een half uurtje bij Main Concern blijven staan, bekenden spreken enz en daarna naar de lockers gegaan, vond het wel welletjes zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:49 

Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
met name de poging tot een sitdown waarbij ze dik twee minuten tevergeefs gepoogd hebben het publiek te laten zitten..

Op het begin dat ze zeiden: 'Let's do a sitdown!' dacht ik al, nee laat maar!
Maarja, iedereen ging zitten vooraan dus ben ik als een van de laatste ook maar gaan zitten.
ENORM jammer dat Zator gewoon zijn hele set dood gooit door de muziek gewoon of uit te zetten, of gewoon een overgang maakt van: 'Track 1 uit, Track 2 aan.'

Wel grappig om Sloopvergunning gehoord te hebben. :D @ Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:53 

Hardtraxx Elite

Lekker feestje meegepakt met bovendien heerlijk weer. Ok, ik geef toe, 's avonds koelde het wel af.

Na binnenkomst richting de RAW gegaan. Bazige set van The Geminizers gehoord. Veel oud Fusion spul, wat Theracords trackjes en volgens mij ook oude Saifam? Vanuit hier door naar de Zany area. Daar Jack of Sound&B-front meegepakt. Sfeer was zoals het hoorde. Liefhebbers van wat 'ouder' werk kwamen vreselijk aan hun trekken hier.

Rondje terrein gedaan, hapje eten naar binnen gewerkt. Viel me op dat alles goed verzorgd was qua aankleding. (zeker een pluspunt (y) ). Vanuit hier naar Jones gegaan. Wat een HELDENset ... bwoh.. _O_ .. Dit was gewoon genieten pur sang. Vanuit hier weer wat rond gedwaalt en zo Noize Suppressor stukje meegepakt en vanuit hier naar Deetox gegaan. Alhoewel ze een heerlijke set neerzette me geërgerd aan de 'hardheid' van het geluid. Een overkill aan bass de eerste 10-15meter. Ik draag gehoorbescherming, maar had wel medelijden met de mensen die dit niet droegen (zelfde geldt tijdens Delete vs Jason Payne).

Na Deetox richting de main voor laatste halfuurtje Atmozfears en toen de gehele set van Code Black meegepakt. Afsluiten met Showtek - Partylover (Sydney Mix)... dan ben je gewoon bazig bezig! Heel fijn setje verder met de nodige bootlegs. en eigen tracks R.E.V.O.L.U.T.I.O.N., Pandora, Red Planet.... Maar ook Bassface (welke ook aardig blijft knallen).

Uiteindelijk weer wat rondjes gelopen, gewoon wat muziek 'gechecked' en zodoende de tijd vol gebracht. Zany en Vince nog mogen aanhoren. Shadowland Terrorist stijltje en even de Hardcore tent opgezocht. Destructive Tendencies zien afsluiten. Eindelijk Destructive Tendencies & Hardbouncer – Destiny live gehoord.

Om het dagje vol te maken richting de grote tent. Brennan Heart nog wat plaatjes horen draaien en heerlijk afgesloten met Donkey Rollers. Het was alweer enige tijd geleden dat ik hun LIVE had gezien, maar het is nog steeds hetzelfde liedje ofwel; Leuk 'showtje'.. oude rammertjes en genieten.

En toen begon de lange tocht richting de auto en huis. Jammer dat beveiligers hun 'gezag' verkeerd uitoefenen. Als je dan toch mensen wilt tegenhouden, gebruik dan hekken i.p.v. lompe kracht. En laat dan vooral een buitenste ring niet lopen als wij moeten stoppen. Mafkezen....

Over mafkezen gesproken.... ben benieuwd hoe het met die mensen is die hun auto op de bussluis aan gort hebben gereden (uitgang Ekkerswijer). Die reed niet heel erg meer :lol:

Al met al, een geslaagd dagje met een grote meevaller: HET WEER :cheer:

Pluspuntjes:
+++ Setjes van Jones, The Geminizers, Deetox, Jack of Sound, B-Front, Donkey Rollers en Code Black
++ Sfeer op bepaalde area's
++ Geluid bij bepaalde area's
+ Sandwiches Mozzerella/Pesto. Vulden uitstekend en waren ook erg lekker
+ De gein met de bekende. Het random aantikken van mensen en de reacties.
+ Opblaashamers :lol:

Minpuntjes
--- Het hele hoge Annie v.d.k. gehalte / mooiboy gedrag. Doe dat lekker thuis
-- Aggresieve v.d.k'tjes
-- Snelheid bij de barren was DRAMA
- Bass overkill bij de RAW
- Muntprijs. Doe gewoon 4v10eu i.p.v. 3,5 voor 9,5....

En wat er verder nog wel opgevallen was.
* Anabolen met blauwe plekken v.d. spuitjes
* Meisje met een geel gezicht door de make-up (dan doe je toch echt iets fout lijkt me!)
* 2 vage kattenmensjes die 'er gewoon maar stonden' vooraan bij de Hardstyle
* Mensen die het grote Zany hoofd bier proberen te voeren en dan roepen dat hij z'n bier niet op kan :lol:
* Bussluis auto... dan ben je ook gewoon stom bezig

P-Stylez gesproken... was lang geleden.. altijd leuk. Verder weinig bekende HT'rs verder gezien.

Over dat shirt gedoe.. dit vond ik op PF
Citaat:
Was voor de gezondheid. Ze wilde die anabooltjes er alleen op wijzen dat je met die temperaturen en wind je snel een verkoudheidje oploopt. Shirt uit. Dat was buiten niet echt nodig. Maarja, t blijft Nederland he. Meteen in je onderbroek de straat op bij het eerste zonnestraaltje. Het vroor vannacht in heel het land 2 graden en dan alsnog zie je savonds mensen zonder shirt lopen. In de zomer hoor je me niet. Niks zo lekker als je shirt uit dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Festicats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:02 

Hardtraxx Newbie

Supersized kingsday is mij wat tegengevallen, en dat eigenlijk allemaal door de drukte. Voornamelijk bij de raw en de hardcore was het bij vlagen niet te doen, je kon amper je rug keren. Maar zie hier verschillende tegenstrijdige reacties waarin een aantal zeggen dat het niet te doen was bij de barren met de drukte, en een ander zegt dat er geen rijen waren. Dus zal ook wel er een beetje aan gelegen hebben waar je bent geweest op welk moment. En ik ben nog steeds geen fan dat er van te voren op een stage geen artiesten en timetable bekend worden gemaakt, want zo kwam ik per toeval voorbij de zany and friends stage gelopen stond B-Front daar te draaien toch jammer dat ik dat niet van te voren wist. Overigens ook vreemd dat ze het vuurwerk niet van te voren hebben aangekondigd volgends mij hebben vele het in de tenten ook niet meegekregen haha.

Maargoed, we hebben het getroffen met het weer en het was gezellig dus al bij al toch wel een leuke dag gehad.

+++ Panic
++ Ik had geen last van drukke barren.
++ genoeg wc's.

---- Drukte op de raw en hardcore

Ik zie volgend jaar wel weer of ik aanwezig ben.
:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 16:04 

Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
rakkietakkie schreef:

Festicats.

Nou, dan heb ik die ook gezien.. stonden er maar bij als 2 zakken aardappelen. Valt me nog mee dat ze geen waaier hadden met MIAAAAUW erop, die ze verkochten op terrein..
Had mijzelf bijna voor willen stellen als Biscuit..

Daarnaast, Zany area had geen Timetable i.v.m. dat artiesten er gratis draaiden. Zie Facebook van Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:42 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Tracklist Main Concern:

01. Main Concern & Zirkum - Voyager 2 (feat. Yuna-X)
02. Freakshow - Something Inside Me
03. Vazard - Complete Fall (Mashup)
04. Main Concern - Time Has Come
05. Main Concern - Ultimate Reality
06. Mind Dimension & Existenze - Double Damage
07. Main Concern - Last Resort
08. Main Concern - Thug Cookies
09. Basement Jaxx - Wheres Your Head At (Main Concern Bootleg)
10. Main Concern - Pineapple
11. Main Concern - Dark Universe
12. Main Concern - Psychological Warfare
13. Sei2ure - Fear
14. Goldberg Variations - Shining Sleeve Of Wizard
15. N-Vitral - Welcome To The Killzone
16. Synapse and Sei2ure - Trapped
17. Acid Diaper - Mending Monday
18. I:Gor - Total Confusion
19. C-Netik & eRRe - Zero Given
20. Hellfish - Face Remover
21. Xaturate & Igneon System - World of Hurt
22. N-Vitral feat. Igneon System - Jump The F@#* Up

Nu heb ik spijt dat ik hun niet heb bezocht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Daarnaast, Zany area had geen Timetable i.v.m. dat artiesten er gratis draaiden. Zie Facebook van Zany

Dit staat nergens expliciet vermeld, hoor. Al wordt het wel een beetje geïmpliceerd door wat 'ie zegt over passie en over dat het allemaal vrienden zijn kan je niet dit zo zeggen alsof het een feit is. :P

rakkietakkie schreef:
Citaat:
Tracklist Main Concern:

01. Main Concern & Zirkum - Voyager 2 (feat. Yuna-X)
02. Freakshow - Something Inside Me
03. Vazard - Complete Fall (Mashup)
04. Main Concern - Time Has Come
05. Main Concern - Ultimate Reality
06. Mind Dimension & Existenze - Double Damage
07. Main Concern - Last Resort
08. Main Concern - Thug Cookies
09. Basement Jaxx - Wheres Your Head At (Main Concern Bootleg)
10. Main Concern - Pineapple
11. Main Concern - Dark Universe
12. Main Concern - Psychological Warfare
13. Sei2ure - Fear
14. Goldberg Variations - Shining Sleeve Of Wizard
15. N-Vitral - Welcome To The Killzone
16. Synapse and Sei2ure - Trapped
17. Acid Diaper - Mending Monday
18. I:Gor - Total Confusion
19. C-Netik & eRRe - Zero Given
20. Hellfish - Face Remover
21. Xaturate & Igneon System - World of Hurt
22. N-Vitral feat. Igneon System - Jump The F@#* Up

Nu heb ik spijt dat ik hun niet heb bezocht :cry:

Ben na een half uur weggegaan en toen werd net Pineapple erin gegooid toen ik halverwege die bankjes liep buiten. Hebben ze dus even 13 tracks in een half uur gedraaid. :o
Jezus wat vet nog die tweede helft.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten