Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Summerfestival 2012

Waar: Festivalterrein Nieuw-Zuid, Antwerpen (BE)
Wanneer: Zaterdag 30 Juni 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Bron?


Summerfestival zelf op Facebook :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up afhankelijk.

+ geile wijven in Belgie altijd
+ geluid daar
- Belgen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit topic is een beetje overbodig he... waarom iets aanmaken waarvan alleen de datum bekend is die gwn elk jaar op dezelfde zaterdag valt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 23:40 
 
Hardtraxxer

Haha, nou deze zet ik in mijn agenda hoor! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Dit topic is een beetje overbodig he... waarom iets aanmaken waarvan alleen de datum bekend is die gwn elk jaar op dezelfde zaterdag valt?


Het is bekend gemaakt door de organisatie, dus ik zie het probleem niet? Er zijn ieder jaar wel mensen hier die er naartoe gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Dit topic is een beetje overbodig he... waarom iets aanmaken waarvan alleen de datum bekend is die gwn elk jaar op dezelfde zaterdag valt?


Hard Bass valt ook (volgensmij) altijd op dezelfde zaterdag, net als veel andere feesten
Topics worden aangemaakt zodra het is bekend gemaakt door de organisatie, lijkt mij niet zon probleem :D
Dreamfields was voorbij, nieuwe datum was bekend, gelijk nieuw topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zoizo aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:28 
 
Hardtraxxer

Zelfde datum als

Awakenings
Dreamfields
Wish Outdoor

kan nooit goed gaan qua uitverkopen etc :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 17:31 
 

opaa schreef:
Wish Outdoor




Dat dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:09 
 
Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
opaa schreef:
Wish Outdoor


Dat dus.

Zekers, hoewel ik twijfel voor dreamfields >.<
Summerfestival was niks qua Line-up in vergelijking met Defqon.1. Dreamfields en Wish Outdoor zullen geheid beter line-ups hebben. Althans dat hoop ik :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
biscuit schreef:
opaa schreef:
Wish Outdoor


Dat dus.

Zekers, hoewel ik twijfel voor dreamfields >.<
Summerfestival was niks qua Line-up in vergelijking met Defqon.1. Dreamfields en Wish Outdoor zullen geheid beter line-ups hebben. Althans dat hoop ik :cool:

Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:26 
 

Wordt voor sommige kiezen..

Dreamfields was goed, Wish was ook goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:49 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...


Same here ;)
Zonder hardcore area pas ik deze keer.
Zou Defqon.1 op dezelfde dag zijn? In 2012 zou ik echt wel eens graag naar Defqon.1 gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 18:09 
 
Hardtraxxer

Core_freak schreef:
nielstil schreef:
Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...


Same here ;)
Zonder hardcore area pas ik deze keer.
Zou Defqon.1 op dezelfde dag zijn? In 2012 zou ik echt wel eens graag naar Defqon.1 gaan :woot:


Hoop van niet in ieder geval want dan wordt het 1 uit de 4 ;/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 08:50 
 
Hardtraxxer

Minstens 3 harder styles stages volgens Bass Events. Net nu ik eigenlijk al besloten had van niet te gaan... Maar met een hardcore area herzie ik mijn mening waarschijnlijk wel.

Bass Events @ Summerfestival

Date: 30/06/2012 12:00 to 00:00:00

Location: Nieuw-Zuid, Antwerp

Info:

On Saturday the 30th of June, 2012, Summerfestival will proof again to be “The best way to start your summer !”
And we got great news… In 2012, Bass Events will host at least 3 stages at Summerfestival so prepare for a bigger, better, harder & hotter summer then ever before !

More info about presale etc soon on www.summerfestival.be !

Summerfestival “The best way to start your summer!”
Saturday 30th of June 2012
Festivalsite Nieuw-Zuid, Antwerp

More info soon : www.summerfestival.be & www.bassevents.be

Bron: website Bass Events
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg hoop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat ze neer gaan zetten. Maar het grootste deel kan ik al wel raden. de vroege middag de nieuwe dwx artiesten zoals In-phase, Unloaders en wat heb je nog allemaal... Late namiddag een paar artiesten zoals Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez & Coone en tegen de avond de wat 'hardere' namen bij Bass Events zoals Gunz4hire, Psyko Punkz & mss een B-Front ofzo. Voor de hardstyle verwacht ik zoiets en is niks mis mee op zo'n festival dag. Altijd wel een leuk feest met genoeg bier. Vorig jaar op de mainstage met iets house achtig aardig geamuzeerd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 17:48 
 

psyko punkz hard :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
psyko punkz hard :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat is voor België hard hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, ik vind hun tracks persoonlijk ook alles behalve hard. maar het word toch als harder beschouwd :cry:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 namen voor Bass Events al bekend, 3 keer raden :lol:
Coone & HHZ ofcourse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Nou.. niet geheel juist ;) er zijn meer namen bekend:

http://www.facebook.com/notes/summerfes ... 3565235206
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:07 
 
Hardtraxx Newbie

wat een rukweer vorig jaar, maar op zich leuk feest, was alternatief voor misgelopen tickets voor Defqon. Dreamfields was ook leuk, op het parkingprobleem na, dus wordt wel ff moeilijk kiezen :s
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten