Summerfestival 2012
Waar: Festivalterrein Nieuw-Zuid, Antwerpen (BE)
Wanneer: Zaterdag 30 Juni 2012
Waar: Festivalterrein Nieuw-Zuid, Antwerpen (BE)
Wanneer: Zaterdag 30 Juni 2012
Summerfestival zelf op Facebookwrote:Bron?
Het is bekend gemaakt door de organisatie, dus ik zie het probleem niet? Er zijn ieder jaar wel mensen hier die er naartoe gaanwrote:Dit topic is een beetje overbodig he... waarom iets aanmaken waarvan alleen de datum bekend is die gwn elk jaar op dezelfde zaterdag valt?
Hard Bass valt ook (volgensmij) altijd op dezelfde zaterdag, net als veel andere feestenwrote:Dit topic is een beetje overbodig he... waarom iets aanmaken waarvan alleen de datum bekend is die gwn elk jaar op dezelfde zaterdag valt?
wrote:Wish Outdoor
Zekers, hoewel ik twijfel voor dreamfieldswrote:Dat dus.wrote:Wish Outdoor
Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...wrote:Zekers, hoewel ik twijfel voor dreamfieldswrote:Dat dus.wrote:Wish Outdoor![]()
Summerfestival was niks qua Line-up in vergelijking met Defqon.1. Dreamfields en Wish Outdoor zullen geheid beter line-ups hebben. Althans dat hoop ik
Same herewrote:Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...
Hoop van niet in ieder geval want dan wordt het 1 uit de 4 ;/wrote:Same herewrote:Als ze weer een hardstyle + hardcore area hebben zoals 2 jaar geleden dan zal ik hier wel aanwezig zijn...![]()
Zonder hardcore area pas ik deze keer.
Zou Defqon.1 op dezelfde dag zijn? In 2012 zou ik echt wel eens graag naar Defqon.1 gaan
Dat is voor België hard hoor!!!wrote:psyko punkz hard![]()
![]()
![]()