Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Summerfestival 2011: The best way to start your summer !

Zaterdag 25 juni, nu al een vet gemarkeerde datum in velen hun agenda.
Die dag geeft het Summerfestival namelijk het officiële startschot van de zomer.
Het festivalterrein “Nieuw-Zuid” in Antwerpen zal opnieuw volledig getransformeerd worden tot dé absolute party hotspot van Vlaanderen.
Na twee succesvolle edities gaat het Summerfestival, dat vorig jaar bijna 30.000 bezoekers telde, dit jaar nog een stapje verder:

• het aantal areas wordt uitgebreid, en daarmee dus ook het aantal muzikale genres: bezoekers zullen kunnen los gaan op de vetste dance, house, groove, electro, urban, dirty house, dubstep, drum & bass, trance, tek en hardstyle beats.

• een line-up met nog grotere namen, waaronder

o De Jeugd van Tegenwoordig
o Alex Gaudino
o The Opposites
o Don Diablo
o Vato Gonzalez & Mc Tjen
o Korsakoff
o Psyko Punkz
o Coone
o Demoniak

• een nog indrukwekkender aankleding en nog meer randanimatie

Vanaf nu zullen er zeer regelmatig via de Summerfestival Facebook pagina, tal van updates en nieuwe namen worden aangekondigd.

TICKETS

De voorverkoop van Summerfestival start op zaterdag 5 maart om 10.00u.

Tickets kosten 35 Euro (ex reservatiekost) en zijn verkrijgbaar online via de website http://www.summerfestival.be of in de winkels van Free Record Shop

Je kan dit jaar ook VIP-tickets kopen. Deze kosten 50€ en zijn enkel online te koop via de Summerfestival website. Voor VIP’s is er een aparte VIP-ingang en toegang tot de VIP-decks aan de Mainstage en de Bass Events outdoor area.

EARLY BIRD VIP UPGRADE

De eerste 500 ‘gewone’ tickets die online gekocht worden, zullen automatisch een upgrade krijgen naar VIP-tickets. Er snel bij zijn is de boodschap...


GENERAL INFO

Summerfestival : The best way to start your summer !

Zaterdag 25 juni 2011 / 12.00 – 00.00

Nieuw-Zuid / Antwerpen

http://www.summerfestival.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, Awakefest die dag... en anders nog altijd Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Niet aanwezig, Awakefest die dag... en anders nog altijd Defqon :P


Al zouden die feesten niet zijn, voor geen goud zou ik hier aanwezig zijn. Wat een pauper-bedoeling :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar geweest, maar dit jaar niet want had nog ergens anders een feesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
Niet aanwezig, Awakefest die dag... en anders nog altijd Defqon :P


Al zouden die feesten niet zijn, voor geen goud zou ik hier aanwezig zijn. Wat een pauper-bedoeling :')


Paar jaar geleden was het wel leuk, maar toen was het concept ook wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het vorig jaar leuk, alleen het OV is niet ideaal als je van verder moet komen (Het was gedaan om 0u ofzoiets en dan rijden er geen treinen tot 4 of 5u...).

€35? Vorig jaar was het nog te doen met €27...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah vond vorig jaar wat te veel van die dagjesmensen, vooral tijdens DBSTF en Coone. Voor de rest prima vermaakt, geluid was echt dik daar. Maar dit jaar Defqon.. ben benieuwd wat ze nog overhouden qua line-up dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

€ 35 xd

Vorig jaar was het nog maar amper die 27 waard :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar best een aardig festival.

Aan die namen al te zien dat ze een groter budget hebben dan vorig jaar.

Toch wel een optie als Defqon een belachelijke kaartprijs gaat worden bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar best goed vermaakt, was me eerste feestje ook. :) Zou goed kunnen dat ik hier aanwezig ga zijn in plaats van Defqon, want Decibel is ook zowat al een zekerheidje en dit is veel makkelijker en sneller te bereiken voor me, en een stuk goedkoper natuurlijk. :P

Nog ff de rest van de line up afwachten, vorig jaar mochten we in ieder geval zeker niet klagen over de line up. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 jaar geleden: 20 euro voor hardstyle en hardcore area met leuke line-up. Nu enkel hardstyle met 50% DWX artiesten, namen die gewoon mensen aantrekken en hooguit 3 hardcore namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
2 jaar geleden: 20 euro voor hardstyle en hardcore area met leuke line-up. Nu enkel hardstyle met 50% DWX artiesten, namen die gewoon mensen aantrekken en hooguit 3 hardcore namen.

Jep en 4 jaar geleden was het nog gewoon lokaal in de lilse bergen met een hardstyle stage en electro stage, heerlijk gezellig was dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
2 jaar geleden: 20 euro voor hardstyle en hardcore area met leuke line-up. Nu enkel hardstyle met 50% DWX artiesten, namen die gewoon mensen aantrekken en hooguit 3 hardcore namen.

Zal vast weer veel DWX gaan staan idd, maarja aangezien het in België is, is het nog best logisch natuurlijk.

En vorig jaar was de line up best vet alsnog. B-Front & Ran-D, Donkey Rollers, Frequencerz, en toen nog ook Zatox waren erg dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmja sowieso niet hierheen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk eerder dat ze hier een 2e laundryday van willen maken... jammer wat de hardstyle betreft dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

weer was vorig jaar zo top dat maakte het ook grotendeels :loving:

Kans dat dit jaar weer een aparte hardcore stage komt ze geven zelf al aan meer areas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel typisch dat Psyko Punkz en Coone dan blijkbaar niet op Defqon.1 komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 10:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aanwezig, wordt denk toch Defqon, Heb het niet zo op feesten waar echt te verschillende Genres worden gedraaid. Sfeer is en blijft dan vind ik persoonlijk toch een stuk minder. Want er komt een heel ander volk op af
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Wel typisch dat Psyko Punkz en Coone dan blijkbaar niet op Defqon.1 komen :P



DJs hebben oook een auto hoor, Vroeg staan op Defqon laat staan op summerfestival of andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gerome schreef:
KickinAzz schreef:
Wel typisch dat Psyko Punkz en Coone dan blijkbaar niet op Defqon.1 komen :P



DJs hebben oook een auto hoor, Vroeg staan op Defqon laat staan op summerfestival of andersom.

Dan schat ik dat coone eerst op defqon draait en daarna op summerfestival. Draait toch altijd bij de laatste van DWX.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verkeerd gelezen inderdaad :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bier Tanken schreef:
Vorig jaar niet.

Donkey rollers
Zatox
Noisesupressor
EA en Neophyte

Laatste 4.


Begrijpend lezen blijft moeilijk.
Hij zei als laatste van DWX!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad, kunnen ze perfect combineren sommige dj's. Ik zie wel of ik hier weer heen ga, Vorig jaar toch nog een redelijk leuk feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

goed feest vorig jaar
super feest het jaar ervoor

maar dit jaar ga ik hws niet, ivm defqon :)
ben bang dat de line-up heel erg gaat tegenvallen omdat alle dj's op defqon staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo gaat nu opeens iedereen denken dat DJ's niet op twee verschillende feesten kunnen draaien, op een dag. xd Kijk voor de grap eens naar de Partyflock agenda's van grote namen op dit moment, zie je vaak genoeg een dubbele boeking staan ;) (Bijv, Ran-D,B-Front,PP,NC)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten