Hardstyle line-up:
Wasted Penguinz
Ran-D
Zatox
Coone
Headhunterz
Wasted Penguinz
Ran-D
Zatox
Coone
Headhunterz
+ * Noisecontrollers * Psyko Punkz * B-Front * Isaac * Code Black *wrote:Hardstyle line-up:
Wasted Penguinz
Ran-D
Zatox
Coone
Headhunterz
Nee de Nederlandse feesten zijn verrassend tot nu toewrote:Wat een verrassende namen altijd op die Belgische feesten.......
Haha, en het mooie is dat ze bij coone ineens losgaan.wrote:De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht
Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn![]()
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen die 2 namen trekken :s
Kom gewoon naar Wish jonge, zelfs ik rij er bijna 2 keer verder voor dan Summerfestival, deze line-up is een kinderspeeltuin (in z'n geheel op sommige artiesten na..) vergeleken met Wish, ten minste voor mij dan...wrote:Ik wacht de line-up van Wish eens af. Vorig jaar was het niet zo denderend namelijk.
Dat je WiSH laat schieten voor dit :|wrote:Aanwezig! Half uur rijden, was vorig jaar een mooi feest! En bobje, Ran-d deepack zullen we het maar voor doen he! En frequencerz als b-front & Frequencerz dan allebei apart zo'n set neerzetten als Rebirth!![]()
Haha, en het mooie is dat ze bij coone ineens losgaan.wrote:De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht
Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn![]()
Code black niet zo'n goede ervaring mee sinds intents preparty
Jou zien we hier dus verschijnen?wrote:Dat je WiSH laat schieten voor dit :|wrote:Aanwezig! Half uur rijden, was vorig jaar een mooi feest! En bobje, Ran-d deepack zullen we het maar voor doen he! En frequencerz als b-front & Frequencerz dan allebei apart zo'n set neerzetten als Rebirth!![]()
Code black niet zo'n goede ervaring mee sinds intents preparty
En testosteron gehalte?wrote:jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.
zal zich over enkele jaren wel beginne ontwikkelewrote:En testosteron gehalte?wrote:jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.
hoog. je moet een ladderwagen hebben wil je erover heen kunnen kijken.wrote:En testosteron gehalte?wrote:jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.
ticket verkopen voor dit en ticket kopen voor wishwrote:Meh ik wil nu ook echt heeeul graag naar Wish.
Wat is er toch mis met die belgen en Timetables, coone & Headhunterz
Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.wrote:ticket verkopen voor dit en ticket kopen voor wishwrote:Meh ik wil nu ook echt heeeul graag naar Wish.
Wat is er toch mis met die belgen en Timetables, coone & Headhunterz