Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle line-up:

Wasted Penguinz
Ran-D
Zatox
Coone
Headhunterz
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hardstyle line-up:

Wasted Penguinz
Ran-D
Zatox
Coone
Headhunterz

+ * Noisecontrollers * Psyko Punkz * B-Front * Isaac * Code Black *
* Frequencerz * The Vision * Evil Activities Live * Endymion *
* Outblast * Demoniak * Bestien * Dr Rude * Lethal MG * Jones *
* MC Villain * MC Chucky
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vermakelijke toevoeging..
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe leuke namen zijn B-Front, Freqz, Code Black, Noisecontrollers en Ran-D als die wat moet doet :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een verrassende namen altijd op die Belgische feesten.......
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 13:50 
 
Hardtraxxer

Ik vind het nu toch wel spijtig dat ik niet kan gaan... Ik wacht al 2 jaren op een hardcore stage en nu dat die er is kan ik niet, balen :mad:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een verrassende namen altijd op die Belgische feesten.......

Nee de Nederlandse feesten zijn verrassend tot nu toe :P : XQ - Scantraxx, Intents :P
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht :)

Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn :/
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen die 2 namen trekken :s
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht de line-up van Wish eens af. Vorig jaar was het niet zo denderend namelijk.
Bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig! Half uur rijden, was vorig jaar een mooi feest! En bobje, Ran-d deepack zullen we het maar voor doen he! En frequencerz als b-front & Frequencerz dan allebei apart zo'n set neerzetten als Rebirth! :drool:


Vincent_ schreef:
De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht :)

Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn :/
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen die 2 namen trekken :s


Haha, en het mooie is dat ze bij coone ineens losgaan.
Code black niet zo'n goede ervaring mee sinds intents preparty
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Ik wacht de line-up van Wish eens af. Vorig jaar was het niet zo denderend namelijk.

Kom gewoon naar Wish jonge, zelfs ik rij er bijna 2 keer verder voor dan Summerfestival, deze line-up is een kinderspeeltuin (in z'n geheel op sommige artiesten na..) vergeleken met Wish, ten minste voor mij dan... :D
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:49 
 

Onthafloorx schreef:
Aanwezig! Half uur rijden, was vorig jaar een mooi feest! En bobje, Ran-d deepack zullen we het maar voor doen he! En frequencerz als b-front & Frequencerz dan allebei apart zo'n set neerzetten als Rebirth! :drool:


Vincent_ schreef:
De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht :)

Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn :/
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen die 2 namen trekken :s


Haha, en het mooie is dat ze bij coone ineens losgaan.
Code black niet zo'n goede ervaring mee sinds intents preparty


Dat je WiSH laat schieten voor dit :|
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Onthafloorx schreef:
Aanwezig! Half uur rijden, was vorig jaar een mooi feest! En bobje, Ran-d deepack zullen we het maar voor doen he! En frequencerz als b-front & Frequencerz dan allebei apart zo'n set neerzetten als Rebirth! :drool:


Vincent_ schreef:
De line-up is redelijk ok hoor. Frequencerz, Code Black en dergelijke had ik echt niet verwacht :)

Hier in Belgïe krioelt het van de feesjes waar de headliners Coone en Korsakoff zijn :/
Je kan je niet voorstellen hoeveel mensen die 2 namen trekken :s


Haha, en het mooie is dat ze bij coone ineens losgaan.
Code black niet zo'n goede ervaring mee sinds intents preparty


Dat je WiSH laat schieten voor dit :|


Jou zien we hier dus verschijnen? ;)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2012 16:58 
 

Nope, Wish is een goed festival waar ik allllaaaang mijn tickets voor heb :P
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren is de timetable van Summerfestival online gezet. Zoals je kan zien is de derde stage is dus raw hardstyle en hardcore ...
Spijtig genoeg wordt de outdoor stage afgesloten door E.A., wat ikzelf zeer spijtig vind aangezien er toch een derde Bass Events stage is. Ik had graag, net zoals 3 jaar terug, afgesloten met hardstyle -.-

Hardstyle Outdoor:

Outlander 12:00 - 13:00
Wasted Penguinz 13:00 - 14:00
Isaac 14:00 - 15:00
Da Tweekaz 15:00 - 16:00
Deepack 16:00 - 17:00
Wildstylez 17:00 - 18:00
Zatox 18:00 - 19:00
Ran-D (live) 19:00 - 19:30
Psyko Punkz 19:30 - 20:30
Noisecontrollers 20:30 - 21:30
Coone- 21:30 - 22:30
Headhunterz- 22:30 - 23:30
Evil Activities (live) 23:30 - 00:00


Tek & Jump:

Saltzer 12:00 - 13:00
Qrank 12:00 - 13:00
Mode Seven 13:00 - 14:00
Jones 14:00 - 15:00
Def Toys 15:00 - 16:00
Gave (live) 16:00 - 16:30
Dr Phunk 16:30 - 17:30
Demoniak (live) 17:30 - 18:00
Ruthless 18:00 - 19:00
Lethal MG 19:00 - 20:00
Bestien 20:00 - 21:00
Dr Rude 21:00 - 22:00
Davoodi 22:00 - 23:00
Mark with a K 23:00 - 00:00

Raw Hardstyle & Hardcore:



Frequencerz 12:00 - 13:00
The Vision 13:00 - 14:00
Inner Heat 14:00 - 15:00
Hard Driver (live) 15:00 - 15:30
Code Black 15:30 - 16:30
B-Front 16:30 - 17:30
Danger Hardcore Team (live) 17:30 - 18:00
Tha Playah 18:00 - 19:00
Art Of Fighters 19:00 - 20:00
Angerfist 20:00 - 21:00
Endymion 21:00 - 22:00
Korsakoff 22:00 - 23:30
Outblast 22:00 - 23:30
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hardcore volgorde xd

Afsluiten met Mark with a K natuurlijk :loving: Niet dat ik ga ofzo...
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frequencerz om 12 uur, B-Front om 16.30 ... :/

De kans is er dat ik naar Wish Outdoor ga :)
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite

Meh ik wil nu ook echt heeeul graag naar Wish -.- .
Wat is er toch mis met die belgen en Timetables, coone & Headhunterz :)
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:58 
 

jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 22:25 
 

biscuit schreef:
jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.

En testosteron gehalte?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
biscuit schreef:
jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.

En testosteron gehalte?

zal zich over enkele jaren wel beginne ontwikkele
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 23:16 
 

Almighty schreef:
biscuit schreef:
jow kom maar! plek zat! check.
Drank zat! check.

En testosteron gehalte?

hoog. je moet een ladderwagen hebben wil je erover heen kunnen kijken.
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:56 
 

Onthafloorx schreef:
Meh ik wil nu ook echt heeeul graag naar Wish -.- .
Wat is er toch mis met die belgen en Timetables, coone & Headhunterz :)

ticket verkopen voor dit en ticket kopen voor wish
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Chris Two schreef:
Onthafloorx schreef:
Meh ik wil nu ook echt heeeul graag naar Wish -.- .
Wat is er toch mis met die belgen en Timetables, coone & Headhunterz :)

ticket verkopen voor dit en ticket kopen voor wish


Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten