Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:37 
 

Onthafloorx schreef:
Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.


Als je het uitlegd weet ik zeker dat ze het wel snappen...
Trouwens, WISH is wel cooler met meer HT'rs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Onthafloorx schreef:
Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.


Als je het uitlegd weet ik zeker dat ze het wel snappen...

Ik geef haar alleen een kans als ze het uitlegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.


Jullie moeten gewoon allemaal Wish komen! Summerfestival was geweldig als mijn eerste feest ooit nu mijd ik dat feest liever. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 13:11 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Heb nog geeneens een ticket haha, maar probleem is dat ik had beloofd om te gaan met heren 1 dit keer. Zou dus beetje lullig zijn als ik dan inees Wish ga dus nog nachtje over slapen.


Jullie moeten gewoon allemaal Wish komen! Summerfestival was geweldig als mijn eerste feest ooit nu mijd ik dat feest liever. :P


:lol: Ja maar ik weet niet, omdat het 18+ is en weetje wie er trouwens naar summer gaat meneer Bastiaan m'n broertje die nog geen 16 is manman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 14:08 
 

stuur die maar met heren 1 mee..
we willen jou opskeer wel zien :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien nog wel aanwezig aangezien ik geen andere feesten op de planning heb de komende maand.

Waarschijnlijk Frequencerz en b-front meepakken in de Raw. Hopen dat ik iemand meekrijg naar AoF en Tha Playah. De rest zal pendelen worden tussen Hardstyle outdoor en jump/tek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Biertjes drinken hele dag is de oplossing! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Biertjes drinken hele dag is de oplossing! :beer:

Al een geluk is het belgisch bier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er waarschijnlijk ook aanwezig. Alleen is het grootste probleem dat ik met iemand ga die weinig zin heeft om heel de dag bij de hardstyle stages rond te hangen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Ik ben er waarschijnlijk ook aanwezig. Alleen is het grootste probleem dat ik met iemand ga die weinig zin heeft om heel de dag bij de hardstyle stages rond te hangen :(


Zoveel valt er daar ook niet te zien. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ik ben er waarschijnlijk ook aanwezig. Alleen is het grootste probleem dat ik met iemand ga die weinig zin heeft om heel de dag bij de hardstyle stages rond te hangen :(


Doe ik ook niet hoor. Nicky Romero, Shermanology, Bassjackers en Dyro wil ik zeker wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand die hiervoor misschien nog 1 kaartje nodig heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Iemand die hiervoor misschien nog 1 kaartje nodig heeft?

weet ik je donderdag pas te zeggen :P Moet zelf nog kaarten hebben, maar eerst nog genoeg mensen regelen die meegaan. Die ene waar ik tot nu toe mee ga begint moeilijk te doen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeerlijk was het! Tot rond 19u heel mijn dag verpest werd: we waren net onderweg naar de eettentjes tot opeens een sortregen over de weide trok... :cry: Tenten waren bomvol en je kon dus niet meer binnen. Uiteindelijk gewoon blijven staan en zeik nat geworden, poncho gaan halen maar het kalf was toen al vedronken, letterlijk. :mad: Wat betreft de setjes: Code black was standaard maar wel vrij stevig en B-front natuurlijk heldig: Spectral, Mysterias, Dikke vette basplaat, nog een paar TBA's denk ik? Heerlijk op kapot gegaan! :love:
Fail vd dag: Headhunterz = afgedaan. Make It Loud, Doomed en nog een paar overrated platen die ik even kwijt ben. Man echt serieus? De enige plaat die me iets of wat opfleurde was Reignite. Verder echt allemaal kutsets. Coone draaide kaas, Isaac 'viel wel mee', Inner Heat was verbazend goed.
Het geluid outdoor vond ik echt slecht, bij house main was dat echt veeeeel beter (weet niet hoe het komt) en bij de Raw was het heerlijk! :love: Oh ja, ook thumbs up voor Hardwell, progressive house? Me gustah! :thumbup:

Conclusie: als er volgend jaar een volledige Raw stage staat en niet een halve dag dan overweeg ik nog om te gaan. Anders mis je gewoonweg niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:13 
 
Hardtraxx Elite

Was van te voren natuurlijk al te voorspellen, maar bagger feest. Er waren maar twee dj's die een fatsoenlijke set neer zette: b-front en frequencerz. HHZ blijft een kutvent met z'n kutnr's en handje. Code black was zijn plaats in de raw niet waard. Ohja deepack ging ook nog wel met o.a pounding senses! :drool:

Volgend jaar sws niet meer! Is mij te duur voor zo'n feestje.. Vorig jaar was ook veel leuker trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:09 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:43 
 
Hardtraxxer

Gaan ze dat nou bij elk Belgisch feest doen? Heb het nu al gezien bij New Year's Eve, Reverze, Black en Bassleader :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 15:07 
 

Dysphoria schreef:

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 23:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


Die Belgen maken wel vette aftermovies zeg!

Moest wel even lachen bij die vuurwerkgeluiden
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten