Heeeerlijk was het! Tot rond 19u heel mijn dag verpest werd: we waren net onderweg naar de eettentjes tot opeens een sortregen over de weide trok...

Tenten waren bomvol en je kon dus niet meer binnen. Uiteindelijk gewoon blijven staan en zeik nat geworden, poncho gaan halen maar het kalf was toen al vedronken, letterlijk.

Wat betreft de setjes: Code black was standaard maar wel vrij stevig en B-front natuurlijk heldig: Spectral, Mysterias, Dikke vette basplaat, nog een paar TBA's denk ik? Heerlijk op kapot gegaan!
Fail vd dag: Headhunterz = afgedaan. Make It Loud, Doomed en nog een paar overrated platen die ik even kwijt ben. Man echt serieus? De enige plaat die me iets of wat opfleurde was Reignite. Verder echt allemaal kutsets. Coone draaide kaas, Isaac 'viel wel mee', Inner Heat was verbazend goed.
Het geluid outdoor vond ik echt slecht, bij house main was dat echt veeeeel beter (weet niet hoe het komt) en bij de Raw was het heerlijk!

Oh ja, ook thumbs up voor Hardwell, progressive house? Me gustah!
Conclusie: als er volgend jaar een volledige Raw stage staat en niet een halve dag dan overweeg ik nog om te gaan. Anders mis je gewoonweg niets.