Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja egt een zeik line up :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

die line up is echt hééél slecht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

Lineup voor de mensen die hem nog niet wisten:

- Headhunterz
- Korsakoff
- Psyko Punkz
- D-Block & S-te-fan
- Coone
- Wildstylez
- Zatox
- Frontliner
- Darkraver
- Isaac
- Deepack
- Da Tweekaz
- The Vision
- MC Apster

Inderdaad niet echt speciaal, maar waarschijnlijk wel weer aanwezig als het weer zo goedkoop is als andere jaren (zal wel niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fragje schreef:
Inderdaad niet echt speciaal, maar waarschijnlijk wel weer aanwezig als het weer zo goedkoop is als andere jaren (zal wel niet)

35 euro. Deze line up is dat nooit waard, en die andere stages zijn leuk voor hooguit 1-2 uur. Dit gaat hem niet meer worden voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fragje schreef:
Lineup :

- Brol
- Nog meer brol
- etc.


*wrijft zich een paar keer in de ogen*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor die line-up geef ik hooguit een tientje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2011 23:37 
 

Er zitten wel wat leuke namen in de line-up, maar daar ga ik echt niet dat geld aan uitgeven. Mede door wat collegas die ze meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die line up is een dikke fail
Wat dachten jullie van Defqon? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

In Belgie lopen wel geile wijven dus dat is misschien een +
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
In Belgie lopen wel geile wijven dus dat is misschien een +

Gooh ja. :drool: Dat blijft toch altijd wel een (van de enigste) pluspunten aan België! Bij Reverze toen ik verplicht werd om te gaan zitten heb ik op de tribune me ogen af en toe uitgekeken zeg. Korte rokjes van nog geen 20 centimeter is daar wel in de mode he. :$

Maar even voor de goede orde, we gaan niet naar feestjes om alleen rond ons te kijken naar meisjes natuurlijk. :lol: Dus het gaat vast wel Defqon worden voor mij. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
In Belgie lopen wel geile wijven dus dat is misschien een +

Moah, ik vond het op The Qontinent erg meevallen moet ik zeggen. Daar liep een enkeling rond, maar die keken zo verschrikkelijk verwaand uit hun ogen dat je er niet eens moeite in wou steken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
PierrePruuk schreef:
In Belgie lopen wel geile wijven dus dat is misschien een +

Moah, ik vond het op The Qontinent erg meevallen moet ik zeggen. Daar liep een enkeling rond, maar die keken zo verschrikkelijk verwaand uit hun ogen dat je er niet eens moeite in wou steken.

:lol: :lol: :lol:
Hoe droog kun je dat verwoorden :P Maar je hebt wel gelijk, ook wel bekend als: teksletjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Qontinent viel wel mee inderdaad maar toen was het ook best koud. Zaterdag op Reverze liepen er zoooo veel waanzinnig geile wijven rond (dat het sletten zijn maakt niet uit). Summerfestival was ook echt niet normaal...

Alleen jammer dat ze altijd een tekjanet naast zich hebben lopen maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit in highstreet geweest? Loopt vol met "teksletten" :thumbdown: en van die lekkere wijven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd al heen gewild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Altijd al heen gewild.

2km fietsen voor mij :D En toch al lang niet meer geweest... album release van Coone wil ik nog wel eens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
Ja ik zag de line-up gisteren, super bereikbaar dit feest maar mij krijg je er niet binnen :D

Hoezo ga je dan nu wel? Nja zo erg is de line up niet eens. The Vision kan interessant zijn, Deepack, Headhunterz (Zoals die nu bezig is), Wildstylez lekker in het zonnetje 'Digital Agen'.
Ik ga uiteindelijk toch nog gaan. Heb maar besloten om hier gewoon lekker veel bier te drinken en dan komt het wel in orde met wat vrienden :P. veel rond dwalen en die paar leuke artiesten die er staan van gebruik maken :P.

EDIT: Yannick, ga je toch lekker weer met mij mee? Wacht je weer aan station en dan komt het helemaal goed. Ondertussen al bijna een jaar geleden, kan je je toch niet voorstellen :oh:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, ik schaam me om die post :$ ik ga uiteindelijk toch, maar dan zal het veel meer voor de sfeer en gezelligheid zijn dan de muziek. Mijn vrienden hebben me overtuigd. Al wordt het bij Deepack toch weer knallen :woot: En Yannick, ja lang geleden man! Van the Qontinent al :D kom nog een keertje mee en stop ff met die dubstep van je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht toch liever op de line-up van laundryday, zelfde locatie, helft van de prijs, en als er hardstyle is dan kan de line-up enkel maar beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik wacht toch liever op de line-up van laundryday, zelfde locatie, helft van de prijs, en als er hardstyle is dan kan de line-up enkel maar beter zijn.

Komt een dirty workz stage daar, coone da tweekak, psyko punkz, in phase unloaders deepack en een hele resem tekstyle + korsakoff.
Ontopic: had egt hele lange tijd geen zin om te gaan wegens een kutlineup, het gebruikelijke kutfeestvolk van hier in belgie en de prijs die ervoor gevraagd word :/ Maar ik heb zo'n zin om te feesten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
nielstil schreef:
Ik wacht toch liever op de line-up van laundryday, zelfde locatie, helft van de prijs, en als er hardstyle is dan kan de line-up enkel maar beter zijn.

Komt een dirty workz stage daar, coone da tweekak, psyko punkz, in phase unloaders deepack en een hele resem tekstyle + korsakoff.
Ontopic: had egt hele lange tijd geen zin om te gaan wegens een kutlineup, het gebruikelijke kutfeestvolk van hier in belgie en de prijs die ervoor gevraagd word :/ Maar ik heb zo'n zin om te feesten :cry:

Je kan ook nog naar de main. Don Diablo bijvoorbeeld is denk ik ook wel de moeite
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar Summer & Laundry Day gedaan.
Dit jaar pas ik ze allebei, zeer triest dit :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fragje schreef:
Lineup voor de mensen die hem nog niet wisten:

- Headhunterz
- Korsakoff
- Psyko Punkz
- D-Block & S-te-fan
- Coone
- Wildstylez
- Zatox
- Frontliner
- Darkraver
- Isaac
- Deepack
- Da Tweekaz
- The Vision
- MC Apster

Inderdaad niet echt speciaal, maar waarschijnlijk wel weer aanwezig als het weer zo goedkoop is als andere jaren (zal wel niet)



Je kan zelfs met deze namen nog wel een redelijke timetable maken

- Isaac
- Da Tweekaz
- Coone
- DBSTF
- Wildstylez
- Psyko Punkz
- Frontliner
- Zatox (Zal wel vrolijke beginnen, maar eindigd zeker wel hard)
- Deepack (Knockout van dit jaar was het gewoon beukwerk het hele uur)
- Headhunterz (Laat laatste tijd zien dat hij hard kan draaien + alle tracks van zijn "vriendjes" zijn al geweest)
- The Vision (Vaak genoeg laten zien in TMS dat hij Rauw / Hard kan draaien)
- Darkraver
- Korsakoff


Maarja zou er nog voor geen goud heen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet, heb nog examens.. Maar de line-up is toch om te janken. Vooral als je bedenkt hoe de timetable er zal gaan uitzien. Waarschijnlijk met Coone toch vrij laat, en ik ben niet echt fan.
Anyways, maal hier niet om :P Ga ik liever naar Last World of WiSH de week erop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word wel 3de jaar aanwezig :D
Heerlijke sfeer :worship:
@Fre: Je kan ze ook alle 2 doen,voor ne keer dat er iets te doen is in Belgie!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten