Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 03:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Lowrenz schreef:
Is hier controle? Zijn er kluisjes? Is het drugscontrole? Wat weer word het? Hoeveel kost pils? Is de timetable al bekend?

1) lichtjes, je kan normaal doorlopen tenzij je een rugzak bij hebt. Die controleren ze misschien ..
2) Ja, normaal wel
3) Als je er wat leip uitziet controleren ze je misschien wel ja
4) regenachtig, vanaf zondag wordt het 20-25 graden
5) tussen 2.50 en 2.80 normaal
6) Even kijken op de vorige pagina's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 05:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
bRt_ schreef:
Lowrenz schreef:
Is hier controle? Zijn er kluisjes? Is het drugscontrole? Wat weer word het? Hoeveel kost pils? Is de timetable al bekend?

1) lichtjes, je kan normaal doorlopen tenzij je een rugzak bij hebt. Die controleren ze misschien ..
2) Ja, normaal wel
3) Als je er wat leip uitziet controleren ze je misschien wel ja
4) regenachtig, vanaf zondag wordt het 20-25 graden
5) tussen 2.50 en 2.80 normaal
6) Even kijken op de vorige pagina's :D


1.Geen zorgen om maken! Ze kijken wel is in u rugzak(echt niet grondig,maar geen fles whiskey mee binnen pakken ofzo) maar dat spreekt voor zich ;)
2.YES
3.Haha xd Bassevents staat er voor bekend om echt niets te controleren!
Echt al 10 + feesten gedaan en praktis altijd gewoon moge doorlopen :innocent: Zolang je , maar geen niets raar doet of pakt voor de security komt het allemaal goed!
4.Haha idd en maandag word het 30° :huh:
5.2.50
6.Kijk is verder als je neus lang is :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer gaan jullie daar zijn :D? Ik wss tege 2 uur ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jongens, was een grap hoor met die vragen :lol:. Neem me nooit te serieus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Jongens, was een grap hoor met die vragen :lol:. Neem me nooit te serieus!


Ik heb ze met plezier beantwoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch kaartje voor Defqon kunne bemachtigen :D Geen summer dus :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Summerfestival
TODAY is the day ! 5 Important things to know : 1. All weather maps show that around 11.30, the rain will be over and gone for the rest of the day ! 2. You can still buy tickets at the doors. 3. Make sure to read the "Pratical" info and "FAQs" on our website to get there easy. 4. Minimum Age is born in 1995 or older. 5. YOU make the party so don't forget your party shoes & mood ! Let's get the summer started !!!


NICE :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live op jimtv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Live op jimtv!

Heb Isaac en HHZ ook gezien op tv :P Weet je welk nummer hhz draaide tussen rock civilization en summer of hardstyle? Volgens mij een nieuwe van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Roebén schreef:
Live op jimtv!

Heb Isaac en HHZ ook gezien op tv :P Weet je welk nummer hhz draaide tussen rock civilization en summer of hardstyle? Volgens mij een nieuwe van hem

Was make it loud met een andere vocal tussen, iets spaans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mij geamuseerd :D
Morgen volledig vertslag !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok mijn verslag :D
Aangekomen in Tshirt omdat ik dacht dat er opklaringe zoude komen :D NIET DUS :mad:
Pull van Summerfestival gekocht,maar die heeft meer rond mijn buik gehangen dan ik hem aanhad :D
Kwam aan meteen naar de Bassevents stage !
Da tweekaz zaten in de helft,maar wat een set was mij da : Nothingness,kick it to the bone,aint nobody :worship:
Dan DBSTF die mij aangenaam veraste:) Give it up,burning Love,Fearfull Symmetry ideaal setke voor op da uur :P
Bij coone iets gaan eten ,maar wel in de buurt gebleven:p De Qontinent Anthem ramt wel lekker door Live!Voor de rest standaard wat ik er van hoorde..
En dan was het tijd voor een van de beste setkes van de dag !Zatox draaide Perfect Weapon en 2 nieuwe tracks als ik mij ni vergis :worship: Was dik in orde :thumbsup:
Tijdens Isaac effe naar de vrouwe geluisterd en naar de house gegaan :D Hij begon met WAYF :/ Zegt genoeg over zijn set zeker Afbeelding
En dan was Heady zijn beurt ! Begon met die Edit van From Within :worship: Wat een verbetering zeg :thumbup:
Draaide wat oudere plaatjes zoals Rock Civilization,Megasound was dik :thumbup:
Dan was het aan Wildstylez ,hij stelde mij teleur ik had gehoopt op HUH? en into the light , maar dus nie :/
Standaard set imo!
Deepack was wel standaard imo , geen housedog :( >.< Hun uitschiete was Put It On :drool:
Frontliner draaide MMA voor de 3de keer op die dag en begon met Spacer :( ,nee dat word hem niet :x effe door de fontijne lope voor effe op te frisse :thumbsup: Extreme Loudnezz was wel dik
Psyko Punkz ware wel nice : Eindelijk Eternity gehoord :thumbsup: ,maar voor de rest zelfpromotie die er wel op klapte met die zieke stage en nice lazers! die sky high mashup was zeker dik !
Korsakoff & Darkraver was hitjes tijd en dat kan ik wel apprecieren voor een hardstyle stage af te sluiten :thumbsup:

+Werd sterk gedraait
+Stage&Lazers
+Het mooie bandje
+Heerlijke sfeer

-MMA 1 keer horen is tof , maar geen 3 keer :x
-De drukte bij DBSTF
-Wildstylez

In het algemeen goed feest en ja ik ben opgewarmt voor Last World :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel spijt dat ik niet geweest ben als ik het gisteren zo op Jim zag!!
En vrienden van me die op de foto staan met Da Tweekaz ( --> helden!! ) , dat wil ik ook :P

Achja, dan maar alles geven op last world volgende week! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was echt een leuk feesj (:

We zijn rond 2 u aangekomen en direct richting bass events stage gegaan, vond de stage zelf niet bepaald
speciaal. De stage zag er echt zomers juist en dat was juist wat miste :( al goed dat het daarna gestopt is met
regenen voor de rest van de dag. Het beste begin van de dag was toen DBSTF Toca's Miracle (Bioweapon remix)
draaide :yay: echt leuk om die live te horen. Voor de rest was het een leuke set net zoals die van Coone, hij
draaide vooral zijn album: Traveling, The Words, Audio Attack, ... Daarna weer erg hard genoten van de set van
Zatox :yay: de gebruikelijke platen als Hard Bass, Loops & Things, Another Level maar ook een paar klassiekers
als Pounding senses en One Blade :thumbsup: Set van Isaac en Headhunterz zeiden me niet zoveel :p die van
Wildstylez en Deepack waren echt weer nice (: beste set was die van frontliner met weer veel knallers als
Creative Community, Discorecord, ... :loving: set van Psyko Punkz was zwak imo en daarna nog eve hardcore
en dan terug naar huis gegaan

2 minpunten:
- het weer
- sommige platen als faster & further werden echt te veel gedraaid :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn (klein) verslagje, ik ben moe :D

Kwamen om half 1 binnen, direct naar de Hardstyle gegaan. Lichtjes regen tot 5 uur, er was ook tot ongeveer 5 uur weinig sfeer. Constant hee-hoo mongolen en dj's die dubstep draaiden (zodat het hele publiek met hun middelvinger in de lucht stond). Laat ik zeggen dat het bij Deepack een pak beter werd, vanaf dan ging alles kapot. Leuke set van hem maar ook van Frontliner. Geen idee welke tracks er gedraaid zijn : ')

Achja veel valt er niet over te vertellen. Vond het uiteindelijk niet zo geweldig, maar heb me wel geamuseerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:16 
 
Hardtraxxer

Gelukkig weer niks gemist als k alles zo hoor en lees.
Drukte bij dbstf, 3x mma, hitjeslijsten....
Duidt weer op een lekker een-dags-mensjes-feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:37 
 
Hardtraxxer

ik moet zeggen.. Summerfestival blijft voor mij één van de betere feestjes.
Wat een gezelligeboel daar seg! En dat eigenlijk pal in't centrum van Antwerpen.
Bass Events mainstage was toch grootste (en drukste) stage van't festival.. ge zie hoe hard Hardstyle aan't opkomen is in België.
Alles was af. Muziek was luid genoeg (hoewel er mensen klagen.. kvind dat ze niet moeten klagen, want ramde goed door.. heb oordopkes in moeten steken en geluid was zuiver).
Spijtig van't weer, maar eigenlijk niet meer geregend na 15u!
Heb met mensen gebabbeld die van Defqon kwamen en ook al is Defqon HET feest, Summerfestival kon er wel goed tegenop.

Oh ja.. en dat geklaag over hitjes lijsten. Het is in BELGIE te doen he :) In België hebben ze het graag iets melodieuzer (ook al kunnen ze ram schijven goed apprecieren). Dus DJ's passen zich daar ook een beetje aan.

Vaak bij da Tweekaz gestaan.. lol, da zijn toch feest beesjes.

Erg goed geamuseerd!

Edit: Wat ik ook apprecieerde was dat Jim TV toch best veel van de Hardstyle heeft uitgezonden incl interviews met HS artiesten. Echt sjiek eigenlijk want zo'n "boenk" wat vaak niet echt geapprecieerd.
Enkel dom dat ze Korsakoff aanspraken met "Hardstyle" ze verbeterde hen ook niet. Vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jou heb ik wel mislopen Rayn. Heb nog een tijdje met Deenite staan praten en hij was op jou aan het wachten met een pilsje :P. Achja, ik zie je binnekort nog wel een keer ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:50 
 

p-stylez schreef:
Afbeelding


:lol:

wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:00 
 
Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Jou heb ik wel mislopen Rayn. Heb nog een tijdje met Deenite staan praten en hij was op jou aan het wachten met een pilsje :P. Achja, ik zie je binnekort nog wel een keer ;).


Doeme! Een biertje mislopen ^^
Nja, ik was kort daarna wel naar Deenite gekomen... maar was toen ff gaan zitten en iets eten lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed geluid, lekkere bass :$
leuke setjes (Frontliner, Zatox, Hhz)

Liedjes zoals MMA wil ik niet horen maarja, iedereen gaat altijd goed los ... >.<
Liedje van de dag: Pounding Senses :thumbup:

Vorig jaar was er geen sfeer enz...
Dit jaar was gewoon super (L)

See u next year !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten