Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 9 maart 2013
23:00 - 06:00
Baroeg
Rotterdam

Genres
breakcore, darkcore, frenchcore, industrial hardcore, schranz, tekno, UK hardcore

Prijs
Voorverkoop: € 13 ,-

Minimumleeftijd
16

Line-up:
Scotch Egg
DJ Hidden
Rotator
Sei2ure
The People Republic of Europe
Waldhaus
DavidK
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:48 
 

STAN- schreef:
Genres
afro

Haha wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
STAN- schreef:
Genres
afro

Haha wat?

Haha, zie nu op partyflock staan dat dat een foutje is :P Aangepast.


Verder hoorde ik Waldhaus voorbijkomen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een optie dit. Ben tegen die tijd 16 dus komt goed uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op partyflock staat het volgende bij de artiestenpagina van Dolphin :

Citaat:
Mutilator 7 september 2012 13:34

BOEKEN!­
DavidK 21 september 2012 17:42

Ja meneer!



Zou het? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waldhaus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou het toch ongelooflijk dik zijn als Dolphin hier komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Waldhaus en Dolphin alleen al zou dit een hele leuke optie worden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup toegevoegd, jammer genoeg zonder Dolphin :( Enigszins een teleurstelling, had hem min of meer wel verwacht na het bericht op partyflock.. Desnondanks een heel leuke lineup :yes:
Ga hier zeker proberen bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog even wat verder naar Scotch Egg gezocht, hoor er meerdere mensen over dus was wel benieuwd..



Best wel vet :P Ben benieuwd hoe dat live is
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 13:37 
 
Hardtraxxer

Wat betreft Dolphin: Geduld mensen,.. De planning loopt altijd een stuk verder vooruit dan op het internet bekend is ;)

Spotify playlist voor hen die nog niet alle artiesten kennen:
https://www.facebook.com/music/playlist ... 7197483089
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet toch een keertje Storm meemaken. Zie wel, als ik het kan halen ben ik zeker aanwezig ;) Met Hidden, Sei2ure, Rotator en Waldhaus toch weer een lekkere line-up :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden, Sei2ure & Waldhaus :drool:

Goede optie! Alleen wel tegelijk met.. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie, lijkt me interessant om een keer mee te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
Wat betreft Dolphin: Geduld mensen,.. De planning loopt altijd een stuk verder vooruit dan op het internet bekend is ;)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Nog ff de flyer omdat dat nou eenmaal hoort: Afbeelding
En een spotify playlist (abboneer je voor updates), omdat dat er nou eenmaal bij gaat horen: https://www.facebook.com/music/playlist/STORM-090312-Dark-n-Derailed/525457197483089
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waldhaus live? Gaattie piano spelen ofzo haha nee maar hoop wel te kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 15:26 
 
Hardtraxx Addict

Rotator wil ik nog wel graag zien.. Rest is ook niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:43 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
[youtube]http://vimeo.com/2414977[/youtube]

Haha, Vimeo met YouTube tags werkt natuurlijk niet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:44 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
davidk schreef:
[youtube]http://vimeo.com/2414977[/youtube]

Haha, Vimeo met YouTube tags werkt natuurlijk niet he

Geef me nou ff een minuutje joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 03:56 
 

he dit is gezellig allemaal komen samen dansen enzo.

Sowieso weer er bij (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hier wil ik wel bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, wordt verdomme nog een lastige keuze! Zelfde dag als Footworxx :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 20:24 
 

Duidelijk storm over footworxx
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten