Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wauw wat een feest was dit :love:

Dit :worship: Vooral de sets van Waldhaus en Hidden, wat ziek. Ook Sei2ure met een beest van een set. Scotch Egg was me echt té vaag, klonk vet maar ik kon er vrij weinig mee xd

Net als de mensen trouwens, ook daar zat behoorlijk vaag spul tussen :lol: lekker aapjes kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vergeleken met dit waren de mensen op Icon nog normaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 23:50 
 
Hardtraxxer

OP de editie van Utrecht nog meer van zulk publiek :D
(https://www.facebook.com/events/350868861696428/)


Maar mooi dat't leuk was :D Vond't zel fook heel tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 11:19 
 
Hardtraxxer

foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 222&type=1
en https://www.facebook.com/media/set/?set ... 222&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:

Geen andere? Ik mis de mijne :cry:

EDIT: Found
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was de dresscode? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat was de dresscode? :lol:

Stefan en ik vermeldden niet voor niets het feit dat er vage mensen rond liepen :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten