Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:02 
 
Hardtraxxer

Op de STORM facebook staat een poll met de vraag wat jij de vetste act op STORM vond dit jaar (2012). Input is meer dan welkom. Voorlopig staat Embrionyc bovenaan :)
https://www.facebook.com/questions/557873174240992/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 02:07 
 
Hardtraxxer

'Nieuws'
1. We hebben donderdag 28 feb. een STORM special op Radio Rijnmond. Ook dit keer weer met minimixen en 2 vrijkaarten die worden weggegeven.
2. Op maandag 18 februari begint de 'win 2 vrijkaarten actie' op facebook.
3. We plaatsen binnenkort een poll over welke game gespeeld kan worden in het cafe gedeelte.
4. De verjarende DavidK zal de week voor STORM 30 drankbonnen verloten.
p.s. Kaarten in de voorverkoop halen is verstandig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

De prijsvraag staat online! http://www.facebook.com/stormparty
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
De prijsvraag staat online! http://www.facebook.com/stormparty

Dat is natuurlijk geen prijsvraag he ;) Maar goed, gedeeld, nog steeds een optie, winnen zou het natuurlijk een zekerheidje maken

En misschien Void Settler voor de volgende editie? Zag op Bandcamp dat je die nieuwe release supporte :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:00 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
davidk schreef:
De prijsvraag staat online! http://www.facebook.com/stormparty

Dat is natuurlijk geen prijsvraag he ;) Maar goed, gedeeld, nog steeds een optie, winnen zou het natuurlijk een zekerheidje maken

En misschien Void Settler voor de volgende editie? Zag op Bandcamp dat je die nieuwe release supporte :whistle:


Eehm nee da's zeker geen prijsvraag! Naja (:

Ik had void settler in de planning voor deze editie (ipv waldhaus), maar hij besloot voorlopig niet meer te willen optreden...


Vanavond zijn we overigens op radio rijnmond, van 12 tot 2 en geven we ook 2 kaarten weg. Ditmaal wel echt met een prijsvraag. (ook te luisteren via rijnmond.nl) We hebben echt gruwelijke minimixen van waldhaus, hidden, rotator e.d!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

davidk schreef:
Ik had void settler in de planning voor deze editie (ipv waldhaus), maar hij besloot voorlopig niet meer te willen optreden...


Ah helaas, maar Waldhaus is ook meer dan prima. Nog steeds een optie, maar wel een steeds verleidelijkere. Wie gaan er nog meer eigenlijk nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist, maandag zodra het salaris binnen is m'n kaartje halen als het goed is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
davidk schreef:
Ik had void settler in de planning voor deze editie (ipv waldhaus), maar hij besloot voorlopig niet meer te willen optreden...


Ah helaas, maar Waldhaus is ook meer dan prima. Nog steeds een optie, maar wel een steeds verleidelijkere. Wie gaan er nog meer eigenlijk?


:P

Ik zit er wel aan te denken, moet gvd 2 maanden feesten inhalen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa Sander kom mee feesten hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Stan, denk haast wel voor 99 % zeker dat ik er bij ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ja Stan, denk haast wel voor 99 % zeker dat ik er bij ben :D

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C'est officiel, kaartje binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck die ontzettende hoeren treinreis terug, ik ga ook! Kaartje binnen, zin in :yay:

En David, zorg er alsjeblieft voor dat Waldhaus A Journey Through Time, Purgatory en/of Freedom gaat draaien :loving: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 11:58 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Fuck die ontzettende hoeren treinreis terug, ik ga ook! Kaartje binnen, zin in :yay:

En David, zorg er alsjeblieft voor dat Waldhaus A Journey Through Time, Purgatory en/of Freedom gaat draaien :loving: xd

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe Scotch Egg live is :P


http://vimeo.com/2414977#
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 08:18 
 
Hardtraxxer

Scotch Egg is echt gruwelijk live. 1 van de beste live acts (met name omdat het ook echt live is) in het genre. Heel energiek en totaal anders.
Zorg dat je nog wat energie hebt aan't einde! :beer: :clap:


En ik denk dat Waldhaus wel wat van de hitjes gaat doen hoor. Ik kijk zelf uit naar nog meer nieuw werk, hij schijnt met tymon weer gruwelijke tracks te hebben gemaakt. HIj staat een uur dus dat moet lukken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij die gratis drankbonnen dan maar voor een paar redbull :D Haha

Energie krijgen we toch wel door de muziek :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotch Egg had ik voor dit feest nog nooit van gehoord, maar de filmpjes maken me wel heel erg benieuwd...en elke keer weer anders. Heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

En Waldhaus hitjes zijn nooit erg :P Nu nog Sei2ure - Bottled Beats en het kan al moeilijk mis gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxxer

'k was vandaag op het prospect kantoor, waar ik nieuwe sei2ure (voor prspct xtrtm) hoorde, vet man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat heb ik hier zin in zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas Stan, ik ga hier toch niet heen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ga je wel, lekker dansje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Helaas Stan, ik ga hier toch niet heen :(

Nooouuu Sander je laat me toch niet zomaar in de steek :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wat een feest was dit :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten