Steffnov schreef:
davidk schreef:
Dat is natuurlijk geen prijsvraag he

Maar goed, gedeeld, nog steeds een optie, winnen zou het natuurlijk een zekerheidje maken
En misschien Void Settler voor de volgende editie? Zag op Bandcamp dat je die nieuwe release supporte

Eehm nee da's zeker geen prijsvraag! Naja (:
Ik had void settler in de planning voor deze editie (ipv waldhaus), maar hij besloot voorlopig niet meer te willen optreden...
Vanavond zijn we overigens op radio rijnmond, van 12 tot 2 en geven we ook 2 kaarten weg. Ditmaal wel echt met een prijsvraag. (ook te luisteren via rijnmond.nl) We hebben echt gruwelijke minimixen van waldhaus, hidden, rotator e.d!