Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Storm
1 december 2012
23:00 - 06:00
Baroeg, Rotterdam

Genres: Darkcore, Industrial Hardcore, Tekno

Line-up:
141
DavidK
Detest
Embrionyc
Fracture 4
Razor Edge
Live: Greyhound

http://partyflock.nl/party/224108:Storm.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Detest, Embrionyc en Fracture 4 in Rotterdam, hoe vet is dat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:14 

denk wel weer aanwezig :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:01 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Detest, Embrionyc en Fracture 4 in Rotterdam, hoe vet is dat. :loving:

Dit. En Razor Edge ben ik ook wel eens benieuwd naar.. Optie, gezien het feit dat er veel te veel vette feesten zijn deze periode
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:40 

Hardtraxxer

Bedankt voor het aanmaken, Dakpan. En thanks voor de reacties Bois!

Ik zit momenteel al weer met m'n hoofd bij de volgende volgende (9 maart), die gaat wat experimenteler maar nog harder worden. Nuja, vooral aan't einde.
Maargoed, eerste deze: Ben zelf erg trots op Fracture 4 en Embrionyc. Beiden zelden geboekt in NL maar door goede nieuwe releases erg relevant.. Daar had ik F4 voor geboekt eigenlijk. Ben eergisteren eens sets van hem gaan luisteren.. Dik hoor! Midden in de set ff naar dubbel tempo (neurocore) en weer rustig doormixen. Erg vet.
Check: http://lsdb.nl/set/83036/fracture-4-twi ... 06-11.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 00:11 

davidk schreef:
Bedankt voor het aanmaken, Dakpan. En thanks voor de reacties Bois!

Ik zit momenteel al weer met m'n hoofd bij de volgende volgende (9 maart), die gaat wat experimenteler maar nog harder worden. Nuja, vooral aan't einde.
Maargoed, eerste deze: Ben zelf erg trots op Fracture 4 en Embrionyc. Beiden zelden geboekt in NL maar door goede nieuwe releases erg relevant.. Daar had ik F4 voor geboekt eigenlijk. Ben eergisteren eens sets van hem gaan luisteren.. Dik hoor! Midden in de set ff naar dubbel tempo (neurocore) en weer rustig doormixen. Erg vet.
Check: http://lsdb.nl/set/83036/fracture-4-twi ... 06-11.html

Ontzettend strakke line up weer, vond de vorige editie supergaaf! Sonar was wel een beetje vreemd maar goed :P.

Detest lijkt me gruwelijk als die een hoog tempo aanhoud :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:03 

Hardtraxxer

kaboem schreef:

Ontzettend strakke line up weer, vond de vorige editie supergaaf! Sonar was wel een beetje vreemd maar goed :P.

Detest lijkt me gruwelijk als die een hoog tempo aanhoud :P.

Thansk man (:Greyhound is weer zo´n "vreemde act". Ik hoop dat we ooit een rhytmic noise act boeken die je wel kan bekoren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf soms ook wat zware kost vind.
De vorige line up in Utrecht was wel iets anders dan dat ik STORM eigenlijk voor me zie. Ze hadden mij gevraagd vooral publiek buiten het standaard Summer Darkness publiek te trekken dus ik had extra ingezet op hardcore. Normaliter zou ik 1 hardcore headliner (producer OF ophidian) wel genoeg vinden. Was je al eens eerder naar STORM geweest?

Detest gaat afsluiten, dus reken er maar op dat hij een uptempo set gaat doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 12:51 

Sonar kon mij wel bekoren, vond het alleen heel erg vreemd haha :P

Meer hardcore is altijd goed!

Dit was ook meteen mijn eerste storm, vorige editie viel tegelijk met r_AW :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 13:21 

Hardtraxx Veteran

Wordt een last minute beslissing deze. Met Qore, Hellbound en Thunderdome eromheen is het druk zat, dus ff kijken hoe het met werk valt. Wel zeker vette namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 12:41 

Hardtraxxer

Officieel aankondigingsmodelletje:

Afbeelding

Er is STORM op komst. Van slepende noise tot keiharde tekno, STORM staat voor een duistere nacht piepen, beuken en kraken. De kracht ligt in de muzikale breedte. 120 BPM rhytmic industrial tot 220 BPM in een opbouwende lijn aan elkaar geregen. De verbindende elementen tussen deze stijlen zijn de vieze sound en de duistere sfeer. Dit trekt dan ook een gemêleerd en eigenzinnig publiek, met bezoekers die zowel uit de tekno, hardcore als goth scene komen.
Met dit maal een erg vette, en goed opbouwende line up om een flink avondje los te gaan. Tot dan!

Artiesten:
Detest
DavidK
Razor Edge
Fracture 4
Embrionyc
141
Greyhound

Info:
VOORVERKOOP
stormparty.nl
STORM facebook
Facebook STORM event
Baroeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:44 

Hardtraxxer

Nieuwe Detest tracks: Ramm(el)en!
http://soundcloud.com/prspct-recordings
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:10 

Hardtraxxer

Aanstaande donderdag verzorgt STORM een show op Radio Rijnmond. Je kan ons horen van 00:00 tot 02:00, via rijnmond.nl of natuurlijk via de 'ether'. In het eerste uur geven we ook twee kaarten weg,.. Tof is dat we van zowel Embrionyc, Detest, Razor Edge als fracture 4 een minimix hebben. Heerlijke voorpret voor volgende week zaterdag dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 21:27 

Hardtraxx Veteran

Zou nog steeds graag heen geen, vrees alleen dat ik niet kan...

Wel vet trouwens dat je dit op de fm weet te krijgen :thumbup: moet vaker gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Pfff hier wil ik ook wel naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:19 

Hardtraxxer

Op de STORM facebook verloten we kaarten: https://www.facebook.com/STORMparty/posts/111577609007120
Vanavond komt de minimix van Razor Edge online :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 09:54 

Hardtraxxer

Gisterenavond ontvingen we mail van Greyhound: Steffen is ziek en de show kan niet doorgaan. Dit is de eerste keer dat ze een show afzeggen. Jammer, kut en klote. Maargoed, we hebben vervanging gevonden in het Nederlandse Mono-Amine. Ook rhythmic industrial, maar een stuk opzwepender op de de dansvloer. Om, zoals je van STORM gewend bent, de opbouwende lijn in de avond te behouden is de timetable aangepast:

23:00 - 24:00 DavidK
00:00 - 01:00 141
01:00 - 02:00 Embrionyc (live)
02:00 - 02:45 Mono-Amine (live)
02:45 - 04:15 Fracture 4
04:15 - 05:00 Razor Edge (live)
05:00 - 06:00 Detest (live)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten