Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dik feest. Misschien wel beste van het jaar tot nu toe.

Goeie sfeer, dikke setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan het beeldmateriaal te zien heb ik wel wat gemist hier. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was echt grandioos. Bizarre sfeer, super vette platen gehoord (met name level VIP, Heavolution 303, Dark Water (Nutty T remix), CC flow remix, Karma en Black ice. Dan zal ik ook nog zat platen vergeten zijn gok. Super mooi hoe spoon afgelopen jaar gegroeid is en ik verwacht dat die groei nog lange na niet gedaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg mooi om de nieuwe generatie los te zien gaan op infliction en the smiler. Gvd wat goed.

Set van de dag element. Zoals altijd pakt hij weinig platen van zich zelf wat zijn setjes altijd zo gevarieerd maakt. Erg mooi om te zien hoe hij een momentje pakte om stil te staan bij delete en hoe hij zichtbaar emotioneel werd.

En idd wat hierboven wordt gezegd, zoveel mooie oudere platen gehoord gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 10:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was dit dik hey :D Traditie getrouw hierbij de tracklist van mijn Legacy set

01. D-Verze - Winds of Change
02. Infirium - Then Before Once More
03. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
04. Septyme - Dear Questions
05. Vazard - Jiggy
06. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
07. Delete - D
08. Digital Abuse - Drum Machine
09. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
10. Main Concern & Zirkum feat. Yuna-X - Voyager 2
11. Vazard & Delete - Let's Get Weird
12. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
13. Radiance - The Illuminated
14. Delete - Loudness Tool 2014
15. Hardstyle Mafia - Total Stranger
16. Emigmato - Floorcracker
17. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
18. Mind Dimension - Fear Me
19. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
20. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
21. Freakshow - Something Inside Me
22. Delete - Syndrome
23. Dark Pact - Abyss
24. Vazard - Who I Really Am
25. Main Concern - Thug Cookies
26. Density - Specymen (D-Verze Remix)
27. Radiance & Vazard - Innocence
28. D-Verze - Enlightening Contrasts
29. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
30. Vazard & Delete - The End

En om te zorgen dat het allemaal niet te serieus wordt:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Wat was dit dik hey :D Traditie getrouw hierbij de tracklist van mijn Legacy set

01. D-Verze - Winds of Change
02. Infirium - Then Before Once More
03. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
04. Septyme - Dear Questions
05. Vazard - Jiggy
06. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
07. Delete - D
08. Digital Abuse - Drum Machine
09. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
10. Main Concern & Zirkum feat. Yuna-X - Voyager 2
11. Vazard & Delete - Let's Get Weird
12. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
13. Radiance - The Illuminated
14. Delete - Loudness Tool 2014
15. Hardstyle Mafia - Total Stranger
16. Emigmato - Floorcracker
17. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
18. Mind Dimension - Fear Me
19. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
20. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
21. Freakshow - Something Inside Me
22. Delete - Syndrome
23. Dark Pact - Abyss
24. Vazard - Who I Really Am
25. Main Concern - Thug Cookies
26. Density - Specymen (D-Verze Remix)
27. Radiance & Vazard - Innocence
28. D-Verze - Enlightening Contrasts
29. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
30. Vazard & Delete - The End

En om te zorgen dat het allemaal niet te serieus wordt:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Wat dacht jij? Ik begin vroeg ik ga iedereen massaal door de gehaktmolen halen?

Moest na Floorcracker 10 minuten gaan zitten tot dat mijn hartslag weer een beetje normaal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
D-Verze schreef:
Wat was dit dik hey :D Traditie getrouw hierbij de tracklist van mijn Legacy set

01. D-Verze - Winds of Change
02. Infirium - Then Before Once More
03. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
04. Septyme - Dear Questions
05. Vazard - Jiggy
06. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
07. Delete - D
08. Digital Abuse - Drum Machine
09. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
10. Main Concern & Zirkum feat. Yuna-X - Voyager 2
11. Vazard & Delete - Let's Get Weird
12. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
13. Radiance - The Illuminated
14. Delete - Loudness Tool 2014
15. Hardstyle Mafia - Total Stranger
16. Emigmato - Floorcracker
17. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
18. Mind Dimension - Fear Me
19. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
20. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
21. Freakshow - Something Inside Me
22. Delete - Syndrome
23. Dark Pact - Abyss
24. Vazard - Who I Really Am
25. Main Concern - Thug Cookies
26. Density - Specymen (D-Verze Remix)
27. Radiance & Vazard - Innocence
28. D-Verze - Enlightening Contrasts
29. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
30. Vazard & Delete - The End

En om te zorgen dat het allemaal niet te serieus wordt:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Wat dacht jij? Ik begin vroeg ik ga iedereen massaal door de gehaktmolen halen?

Moest na Floorcracker 10 minuten gaan zitten tot dat mijn hartslag weer een beetje normaal was.

In die 10 minuten heb je dan nog nog flinke parels gemist om flink op los te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
16. Emigmato

Typfout, kan ik alsnog aan mijn mail beginne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Wat was dit dik hey :D Traditie getrouw hierbij de tracklist van mijn Legacy set

01. D-Verze - Winds of Change
02. Infirium - Then Before Once More
03. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
04. Septyme - Dear Questions
05. Vazard - Jiggy
06. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
07. Delete - D
08. Digital Abuse - Drum Machine
09. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
10. Main Concern & Zirkum feat. Yuna-X - Voyager 2
11. Vazard & Delete - Let's Get Weird
12. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
13. Radiance - The Illuminated
14. Delete - Loudness Tool 2014
15. Hardstyle Mafia - Total Stranger
16. Emigmato - Floorcracker
17. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
18. Mind Dimension - Fear Me
19. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
20. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
21. Freakshow - Something Inside Me
22. Delete - Syndrome
23. Dark Pact - Abyss
24. Vazard - Who I Really Am
25. Main Concern - Thug Cookies
26. Density - Specymen (D-Verze Remix)
27. Radiance & Vazard - Innocence
28. D-Verze - Enlightening Contrasts
29. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
30. Vazard & Delete - The End

En om te zorgen dat het allemaal niet te serieus wordt:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Is deze set opgenomen? #dtv :woot: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 16:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Is deze set opgenomen? #dtv :woot: :$


Zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
D-Verze schreef:
16. Emigmato

Typfout, kan ik alsnog aan mijn mail beginne!


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Wat was dit dik hey :D Traditie getrouw hierbij de tracklist van mijn Legacy set

01. D-Verze - Winds of Change
02. Infirium - Then Before Once More
03. ST - Popped & Locked (Vazard & Delete Remix)
04. Septyme - Dear Questions
05. Vazard - Jiggy
06. Infirium & D-Verze feat. Yuna-X - Disappeared
07. Delete - D
08. Digital Abuse - Drum Machine
09. Nutty T - Nacho (Delete Remix)
10. Main Concern & Zirkum feat. Yuna-X - Voyager 2
11. Vazard & Delete - Let's Get Weird
12. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
13. Radiance - The Illuminated
14. Delete - Loudness Tool 2014
15. Hardstyle Mafia - Total Stranger
16. Emigmato - Floorcracker
17. Warface - Cosmic Sin
w/ Digital Abuse - Screamer (Live Mash-Up)
18. Mind Dimension - Fear Me
19. Hardstyle Mafia feat. Yuna-X - Sound of Victory
20. Vazard & Delete vs. Main Concern - Absolute Terror
21. Freakshow - Something Inside Me
22. Delete - Syndrome
23. Dark Pact - Abyss
24. Vazard - Who I Really Am
25. Main Concern - Thug Cookies
26. Density - Specymen (D-Verze Remix)
27. Radiance & Vazard - Innocence
28. D-Verze - Enlightening Contrasts
29. Main Concern - Gravity (Mind Dimension Remix)
30. Vazard & Delete - The End

En om te zorgen dat het allemaal niet te serieus wordt:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Echt allemaal platen waar ik vroeger zo goed op ging op de feesten, pohhh. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg leuk hoe D-Verze z'n Spoontech classics set vernieuwend en fris houdt, mede door dieper te graven, chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Erg leuk hoe D-Verze z'n Spoontech classics set vernieuwend en fris houdt, mede door dieper te graven, chapeau!


Ja ik wou het net typen, zijn nog weinig classics sets/dj's die me nog weten te boeien maar dit is echt exact wat het moest zijn voor zo'n feest. Klasse. Ook niet autistisch blindstaren op jaartallen, gewoon kijken wat past. Perfect. (en was er niet eens bij, volledig gebaseerd op tracklist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Erg leuk hoe D-Verze z'n Spoontech classics set vernieuwend en fris houdt, mede door dieper te graven, chapeau!


Ja ik wou het net typen, zijn nog weinig classics sets/dj's die me nog weten te boeien maar dit is echt exact wat het moest zijn voor zo'n feest. Klasse. Ook niet autistisch blindstaren op jaartallen, gewoon kijken wat past. Perfect. (en was er niet eens bij, volledig gebaseerd op tracklist)

:yes: Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Erg leuk hoe D-Verze z'n Spoontech classics set vernieuwend en fris houdt, mede door dieper te graven, chapeau!


Ja ik wou het net typen, zijn nog weinig classics sets/dj's die me nog weten te boeien maar dit is echt exact wat het moest zijn voor zo'n feest. Klasse. Ook niet autistisch blindstaren op jaartallen, gewoon kijken wat past. Perfect. (en was er niet eens bij, volledig gebaseerd op tracklist)

:yes: Dit dus.


Corneel die eindelijk toegeeft dat platen uit 2016 - 2018 classics zijn, prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat Spoontech betreft is het logisch om andere jaren als classics te zien dan 'normale' hardstyle. Ik heb shirt dus mag bepalen. Ook tijdje sleutelhanger gehad ziek veel biertjes mee opengemaakt toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
Wat Spoontech betreft is het logisch om andere jaren als classics te zien dan 'normale' hardstyle.

Ja in Rick z'n wereld bestond Spoontech in 2006 ook al, prima vergelijking idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn de jongens van het forum maar, we zijn hondslelijk maar we bedoelen het allemaal niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lookatme schreef:
Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.


Yes, een nieuwe Hardtraxx Copypasta
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lookatme schreef:
Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.


Yes, een nieuwe Hardtraxx Copypasta


nieuw telefoonhoesje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lookatme schreef:
Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.

Mee eens, normaal til ik altijd wel een meid de wc in maar afgelopen zaterdag is er niet getild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja spoontech fans zijn niet de meest knappe mensen idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten