wrote:Dat is letterlijk de basis van dit forum.wrote: Zuur zijn om andermans muzieksmaak.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:wrote:Dat is letterlijk de basis van dit forum.wrote: Zuur zijn om andermans muzieksmaak.
Toch maar een kaartje alvast gehaald.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Ook kaartje binnen, gaat 2e feestje dit jaar worden denk!
-
HHardtraxxer
- 260 posts member since 2022
- last seen 23 days ago
Eens kijken of ik hier ook maar eens heen ga. Laatste feestje was Defqon 2023 dus het begint wel aardig te kriebelen nu
Dad life maakt het er niet makkelijker op
Dad life maakt het er niet makkelijker op
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Lineup:

Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik dan op Aruba benwrote:Die line-up is echt perfect.
Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik de dag erna een 15km loopwedstrijd heb.wrote:Die line-up is echt perfect.
Heb dit ook een keer gedaan met VWAB toen ik nog jong en jeugdig was, dat was toen al geen goed idee
Vaak be'ju te bang.wrote:Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik de dag erna een 15km loopwedstrijd heb.wrote:Die line-up is echt perfect.
Heb dit ook een keer gedaan met VWAB toen ik nog jong en jeugdig was, dat was toen al geen goed idee
Kom meelopen neef
wrote:Vaak be'ju te bang.
Nog 2 nachtjes slapen! Wekker voor zaterdag al gezet voor extra hypewrote:Is het al zaterdag!???
Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verderwrote:Neewrote:Is het al zaterdag!???
-
BHardtraxxer
- 90 posts member since 2021
- last seen Aug 2026
Precies en neem The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix) en Anxiety Crash ook maar meteen mee als je toch bezig bentwrote:Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verderwrote:Neewrote:Is het al zaterdag!???
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Zin in morgen maadten!
Wij kunnen verder praten, en nu?wrote:Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder
We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!wrote:Wij kunnen verder praten, en nu?wrote:Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder
@Job ik wil straks het beeldmateriaal zien ter bevestiging.
Marietje er is hype.
Tatutatu daar komt de Hardtraxx politie aan!!wrote:We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!wrote:Wij kunnen verder praten, en nu?wrote:Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder
De mail hoeft niet verstuurd te worden, wel moet de hoogte van Job zn sprong opgemeten worden nadat die ingemixt werd.wrote:We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!wrote:Wij kunnen verder praten, en nu?wrote:Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder
Heerlijke dag hier gehad, Alleen maar dikke sets en zelf een merch pakket gewonnen