Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 mei 2024 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Zuur zijn om andermans muzieksmaak.


Dat is letterlijk de basis van dit forum.


:lol:
Bericht Geplaatst op 21 mei 2024 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Zuur zijn om andermans muzieksmaak.


Dat is letterlijk de basis van dit forum.


:lol:


:lol:
Bericht Geplaatst op 27 mei 2024 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch maar een kaartje alvast gehaald.
Bericht Geplaatst op 27 mei 2024 21:45 
 
Hardtraxx Elite

Ook kaartje binnen, gaat 2e feestje dit jaar worden denk!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2024 00:15 
 
Hardtraxxer

Eens kijken of ik hier ook maar eens heen ga. Laatste feestje was Defqon 2023 dus het begint wel aardig te kriebelen nu

Dad life maakt het er niet makkelijker op xd
Bericht Geplaatst op 16 jul 2024 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Bericht Geplaatst op 22 jul 2024 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lineup:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 jul 2024 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line-up is echt perfect.
Bericht Geplaatst op 23 jul 2024 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Die line-up is echt perfect.


Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik dan op Aruba ben :P
Bericht Geplaatst op 24 jul 2024 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Die line-up is echt perfect.


Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik de dag erna een 15km loopwedstrijd heb.
Heb dit ook een keer gedaan met VWAB toen ik nog jong en jeugdig was, dat was toen al geen goed idee :whistle:
Bericht Geplaatst op 24 jul 2024 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Die line-up is echt perfect.


Dit. Helaas niet aanwezig omdat ik de dag erna een 15km loopwedstrijd heb.
Heb dit ook een keer gedaan met VWAB toen ik nog jong en jeugdig was, dat was toen al geen goed idee :whistle:

Vaak be'ju te bang.
Bericht Geplaatst op 24 jul 2024 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom meelopen neef

Helicaze schreef:
Vaak be'ju te bang.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2024 13:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Is het al zaterdag!??? :drool:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2024 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nog 2 nachtjes slapen! Wekker voor zaterdag al gezet voor extra hype
Bericht Geplaatst op 04 okt 2024 13:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee
Bericht Geplaatst op 04 okt 2024 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2024 14:18 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
D-Verze schreef:
Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Nee


Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:


Precies en neem The CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix) en Anxiety Crash ook maar meteen mee als je toch bezig bent :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2024 16:57 
 
Hardtraxx Elite

Zin in morgen maadten!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2024 17:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:


Wij kunnen verder praten, en nu? ;)
Bericht Geplaatst op 05 okt 2024 03:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Hekzitter schreef:
Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:


Wij kunnen verder praten, en nu? ;)

We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!

@Job ik wil straks het beeldmateriaal zien ter bevestiging.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2024 08:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Repeller schreef:
Is het al zaterdag!??? :drool:


Ja.
Bericht Geplaatst op 05 okt 2024 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marietje er is hype.
Helicaze schreef:
D-Verze schreef:
Hekzitter schreef:
Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:


Wij kunnen verder praten, en nu? ;)

We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!

@Job ik wil straks het beeldmateriaal zien ter bevestiging.


Tatutatu daar komt de Hardtraxx politie aan!!
Bericht Geplaatst op 05 okt 2024 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kanker veel zin in
Bericht Geplaatst op 05 okt 2024 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kanker veel zin in


hodee
Bericht Geplaatst op 06 okt 2024 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
D-Verze schreef:
Hekzitter schreef:
Niet zo bijdehand doen he! Zorg maar de Floorcracker op de USB zet, dan praten we weer verder :list:


Wij kunnen verder praten, en nu? ;)

We praten pas verder nadat je Floorcracker zonder fouten inmixt, anders kunde een mail verwachten!

@Job ik wil straks het beeldmateriaal zien ter bevestiging.


De mail hoeft niet verstuurd te worden, wel moet de hoogte van Job zn sprong opgemeten worden nadat die ingemixt werd.


Heerlijke dag hier gehad, Alleen maar dikke sets en zelf een merch pakket gewonnen :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten