Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Spoontech Society - Our Underground Identity
Past

Spoontech Society - Our Underground Identity

Time
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Lookatme wrote:Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.
Comment van het jaar. Prachtig.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Hahaha. Te goed dit :lol:
Hardtraxx Veteran
8662 posts member since 2013
last seen 17 minutes ago
Ja, dit is waarom ik Hardtraxx graag even open, top. :cool:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
Keurig
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Is wel gewoon waar wat hij zegt natuurlijk
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Lookatme wrote:Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.
Hahahaha respect tonen voor lilleken mensen maat anders gadegij op de blok
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
:lol: :lol: