Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 18:38 

Hardtraxx Veteran

Lookatme schreef:
Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.

Comment van het jaar. Prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 23:36 

Hardtraxx Veteran

Hahaha. Te goed dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 07:30 

Hardtraxx Veteran

Ja, dit is waarom ik Hardtraxx graag even open, top. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 10:58 

Hardtraxx Veteran

Keurig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 12:48 

Hardtraxx Veteran

Is wel gewoon waar wat hij zegt natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 09:31 

Hardtraxx Veteran

Lookatme schreef:
Er moet me toch iets van het hart over afgelopen weekend. Ik ga al jaren naar verschillende feesten en daar zie ik vaak een diverse groep mensen komen, hier viel het mij op dat het publiek en dj's er bovengemiddeld onaantrekkelijk uitzagen. Dit is natuurlijk subjectief en geen oordeel over de personen zelf, maar de fysieke uitstraling van de menigte week echt af van wat je normaal ziet op hardstyle evenementen. Ik wil niet helemaal negatief overkomen want de sfeer was hier verdomd goed en uiteindelijk draait het om de muziek en de energie die wordt neergezet. Maar het verschil in uiterlijk is iets wat me wel is opgevallen op dit spoontech feest.

Hahahaha respect tonen voor lilleken mensen maat anders gadegij op de blok
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2024 13:17 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2024 07:23 

Hardtraxx Elite

Lookatme schreef:

:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten