Paling schreef:
Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd RAW festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Euphoric Hardstyle feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk..

Wat verwacht jij precies voor euforische namen op een Spoontech feest?
Ondanks dat euforische hardstyle een kleine opleving heeft, is raw nog steeds tig keer populairder, en organisaties die de behoeftes van de fans willen vullen, gaan dus juist wel raw programmeren en niet euforisch (zolang raw de populairste sound is).
En hoe dan ook is dit een concept van trinity x spoontech, wat voor euforische namen wil je hier neerzetten?