Met Nightstalker en Final Arbiter remix echt met verbazing staan luisteren hoe hard die kicks gingen daar. Zelfs backstage dreunde de muren nog…Repeller wrote:Jaa dit wordt een hele leuke!
Kan niet wachten om deze live te knallen!![]()
View on YouTube
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De Klootviolen

Kaart gekocht!Guido wrote:Aanwezig met Palinggg!
Kaart gekocht!cb92 wrote:Ik ga niet meer, houdoe!
Wordt nu ineens toch wel erg aantrekkelijk om te gaan.
Volgens mij wordt dit gezellig.
Ja, dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk.Helicaze wrote:Kom lepelen kom lepelen
De line-up is nu bijna compleet en daarbij zijn we ook al bijna uitverkocht!
Dit jaar ook 2 MC's, namelijk MC Barricade & MC Activate
Dit jaar ook 2 MC's, namelijk MC Barricade & MC Activate
Helaas hanteert HAVEN een zero tolerance beleidHelicaze wrote:Kom lepelen kom lepelen
Alleen backstage vinden deze dingen plaatsJordi wrote:Helaas hanteert HAVEN een zero tolerance beleidHelicaze wrote:Kom lepelen kom lepelen
Wellicht kun je ook een stempel of bandje vragen bij de security zodat je naar buiten kan om even een steegje in te gaan.
Als laatste mogen we de winnaars van de dj contest bekend maken! We konden helaas niet kiezen, dus hebben 2 winnaars die een b2b gaan draaien. Namelijk Posyden & Revenant 
Afgelopen zaterdag nog even kaartjes gescoord, dus we zijn aanwezig!
Wellicht nog naar Qlimax daarna, maar dat zien we dan wel.
En de grote speler award gaat naaaaaaaaar!Fantazoo wrote:Afgelopen zaterdag nog even kaartjes gescoord, dus we zijn aanwezig!![]()
Ondertussen zijn we bijna uitverkocht en de verkoop gaat steady door! Mocht je geen kaarten hebben, wacht niet te lang. We verwachten over 2 weken wel uitverkocht te zijn!
Godverdoammmmmeee zin in godverdoammmmeee
Godverdoammmmmeee zin in godverdoammmmeee
Hoop dat die tijd klopt, eerst het hotel en zaken bij ADE betalen en een Defqon.1 ticket halen en dan zien wat er over blijft.
Als er dan nog wat is dan haal ik nog wel eem een ticket.
EDIT: en een laptoptoetsenbord, kutzooi.
Als er dan nog wat is dan haal ik nog wel eem een ticket.
EDIT: en een laptoptoetsenbord, kutzooi.
Last edited by Broken Balance on 19 Oct 2022 16:25, edited 2 times in total.
Job kan er toch wel een paar extra drukken, lijkt me? Anders zet 'ie mij op de gastenlijst, neem jij mijn ticket over en regel ik een dikke fles bier. 
Trouwens: over een dikke fles bier / biersessie gesproken... Wat gaat hier nog mee gebeuren?D-Verze wrote:Overigens, voordat jullie alles plannen, misschien wil je nog even een maandje wachten ofzo, in afwachting van wat verdere aankondigingen
haha denk dat de capaciteit dat niet toelaat. Maar ik hoor dikke fles bier. Dus ik ben bij.Remi wrote:Job kan er toch wel een paar extra drukken, lijkt me? Anders zet 'ie mij op de gastenlijst, neem jij mijn ticket over en regel ik een dikke fles bier.