Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij komt er nog 1 naam bij maarrrrrr toch al een kaart gekocht, ah niffo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je daar broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lobi. Doen we weer een dikke biersessie in de stad / voor de deur. Vorig jaar regelde ik Tree House dus nu is het jouw beurt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Lobi. Doen we weer een dikke biersessie in de stad / voor de deur. Vorig jaar regelde ik Tree House dus nu is het jouw beurt. :cool:


Aanwezig!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tickets gehaald voor Club r_AW dus nog even afwachten wat de line-up voor The Funky Cat wordt om de beslissing tussen deze of TFC te maken. Maar met deze LU en het volk dat komt heeft het al veel streepjes voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken :cool:


Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 11:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken :cool:


Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.


Nu wordt het wel heel verleidelijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 12:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken :cool:


Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.


Ik weet niet welke Rick we hier bedoelen, maar klinkt als iets waar ik bij wil zijn :P

Tevens, als ik hier bedoeld wordt: wie is Rick? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:11 
 
Artiest

Het is trouwens Rik zonder C. Word daar zo moe van!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee want de beste Rik's zijn die zonder C.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Ik weet niet welke Rick we hier bedoelen, maar klinkt als iets waar ik bij wil zijn

Haha, ik bedoelde RickZ. Maar ik weet het goed gemaakt: als er animo is kunnen we wel eens een goede sessie van te voren zetten en dan sluit je maar aan. Dan zal ik eens een mooie stout en/of zuur meenemen.
Ik weet niet meer wanneer het was, denk met die Hardtraxx stream ofzo, en toen zocht iemand nog een bedankbiertje voor je. Toen rolde Coolhead - Wind of Change voor je uit m'n koker. Die vond ik wel gepast, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We organiseren een Rickborrel (Rik's ook welkom)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo mijn kat heet Rik, mag hij ook mee, zie hieronder voor een foto:

Afbeelding

Edit: hij kan een paar kunstjes en Snapchat filters werken op 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 15:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik weet niet meer wanneer het was, denk met die Hardtraxx stream ofzo, en toen zocht iemand nog een bedankbiertje voor je. Toen rolde Coolhead - Wind of Change voor je uit m'n koker. Die vond ik wel gepast, haha.


Ja dit was mooi :D

Overigens, voordat jullie alles plannen, misschien wil je nog even een maandje wachten ofzo, in afwachting van wat verdere aankondigingen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Verze schreef:
Overigens, voordat jullie alles plannen, misschien wil je nog even een maandje wachten ofzo, in afwachting van wat verdere aankondigingen :whistle:

>>> Beer-Verze Craft Beer Club #2 (26-11-22 - HAVEN Eindhoven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2022 18:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
en Snapchat filters werken op 'm

Gvd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes in de pocket, tzt maar kijken of qlimax kaartje op ticketswap gaat of dat het een lange dag wordt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice! Eindelijk Repeller live zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom :D :bomb:

Aanwezig met Stef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 15:52 
 
Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom :D :bomb:


Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom feeste allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2022 16:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaa dit wordt een hele leuke!

Kan niet wachten om deze live te knallen! :D

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten