Volgens mij komt er nog 1 naam bij maarrrrrr toch al een kaart gekocht, ah niffo's.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Lobi. Doen we weer een dikke biersessie in de stad / voor de deur. Vorig jaar regelde ik Tree House dus nu is het jouw beurt. 
Aanwezig!!!!!!Remi wrote:Lobi. Doen we weer een dikke biersessie in de stad / voor de deur. Vorig jaar regelde ik Tree House dus nu is het jouw beurt.
Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken 
Tickets gehaald voor Club r_AW dus nog even afwachten wat de line-up voor The Funky Cat wordt om de beslissing tussen deze of TFC te maken. Maar met deze LU en het volk dat komt heeft het al veel streepjes voor.
Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.Mitch wrote:Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken
Nu wordt het wel heel verleidelijk.Remi wrote:Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.Mitch wrote:Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken
Ik weet niet welke Rick we hier bedoelen, maar klinkt als iets waar ik bij wil zijnRemi wrote:Bier-sessie met mij en Rick moet je wel overtuigen, toch? Gaat goeie worden, ah mattie.Mitch wrote:Optie, even kijken of ik wat vrienden hier mee naar toe krijg, interesse in Spoontech is wat afgenomen maar dit lijkt me gezien de datum/locatie een prima feest om mee te pakken
Tevens, als ik hier bedoeld wordt: wie is Rick? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt..
Last edited by D-Verze on 19 Sep 2022 13:58, edited 1 time in total.
Nee want de beste Rik's zijn die zonder C.
Haha, ik bedoelde RickZ. Maar ik weet het goed gemaakt: als er animo is kunnen we wel eens een goede sessie van te voren zetten en dan sluit je maar aan. Dan zal ik eens een mooie stout en/of zuur meenemen.D-Verze wrote:Ik weet niet welke Rick we hier bedoelen, maar klinkt als iets waar ik bij wil zijn
Ik weet niet meer wanneer het was, denk met die Hardtraxx stream ofzo, en toen zocht iemand nog een bedankbiertje voor je. Toen rolde Coolhead - Wind of Change voor je uit m'n koker. Die vond ik wel gepast, haha.
We organiseren een Rickborrel (Rik's ook welkom)
Hallo mijn kat heet Rik, mag hij ook mee, zie hieronder voor een foto:

Edit: hij kan een paar kunstjes en Snapchat filters werken op 'm

Edit: hij kan een paar kunstjes en Snapchat filters werken op 'm
Ja dit was mooiRemi wrote:Ik weet niet meer wanneer het was, denk met die Hardtraxx stream ofzo, en toen zocht iemand nog een bedankbiertje voor je. Toen rolde Coolhead - Wind of Change voor je uit m'n koker. Die vond ik wel gepast, haha.
Overigens, voordat jullie alles plannen, misschien wil je nog even een maandje wachten ofzo, in afwachting van wat verdere aankondigingen
>>> Beer-Verze Craft Beer Club #2 (26-11-22 - HAVEN Eindhoven)D-Verze wrote:Overigens, voordat jullie alles plannen, misschien wil je nog even een maandje wachten ofzo, in afwachting van wat verdere aankondigingen
GvdDelt-A wrote: en Snapchat filters werken op 'm
Kaartjes in de pocket, tzt maar kijken of qlimax kaartje op ticketswap gaat of dat het een lange dag wordt 
Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom

Nice! Eindelijk Repeller live zien 
Aanwezig met Stef!Hekzitter wrote:Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Top!Hekzitter wrote:Als laatste muzikale toevoeging hebben we een vrij grimmige b2b set van Repeller & Phantom![]()