yowan schreef:
Youri! schreef:
Ik wil nog wel wat zeggen hoor, vind corrigeren echter leuker.
Over dat zogenaamde stalken; ik wou mijn boodschap even kracht bijzetten. En
jij hebt ervoor
gekozen om een link naar je Partyflock te delen.
Het zullen er misschien nog meer zijn, dat weegt echter niet op tegen de honderden indoorfeesten die 's nachts worden gehouden.

Fijne avond
Welke boodschap, dat indoorfeestjes overdag wél bijzonder zijn? Klik je daarvoor op mijn naam, niet wetende dat ik mijn Partyflock-linkje in mijn profiel staat?
Beetje raar dat je opmerking over ''de mate van bijzonderheid van indoorfeesten overdag'' kracht wil bijzetten door te kijken hoe oud ik ben, waar ik vandaan kom en hoeveel feesten ik heb bezocht. Wtf heeft dat er mee te maken man. Dat soort feesten worden al jaren gegeven of je nou naar 1000 feesten bent geweest of 10. Ga ergens anders je onzin verkondigen en leden stalken.
Ja, daarvoor klik ik naar jouw Partyflockprofiel. Het interesseert me verder niet zoveel hoe oud je bent of waar je vandaan komt, echter wel hoeveel feesten je hebt bezocht inderdaad. Ik wist niet of je een linkje in je profiel had staan, klopt, maar ik checkte het wel. Met resultaat dus. Als je dergelijke informatie niet wilt delen zou je de link moeten weghalen, nu ween je over 'stalken' terwijl je het in weze promoot door het linkje te delen. Of met welke reden heb je het dan in je profiel geplaatst, m.u.v. andere leden die het zodoende kunnen bekijken?
Je mist het hele punt. Ik heb geen onzin verkondigd, louter feiten benoemd. Ik stop nu met reageren op jou want je toon staat me niet aan.
