Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 17:46 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding


✕ LINE-UP 》 SHOCKERZ ━ THE RAW ELITE ✕ 12-12-2015

Shockerz Elite
B-Freqz LIVE ✕ Crypsis ✕ B-Front ✕ Frequencerz ✕ Warface ✕ E-Force ✕ Digital Punk ✕ Chain Reaction ✕ Titan ✕ Jack of Sound ✕ Act of Rage ✕ The Pitcher ✕ Phuture Noize LIVE ✕ Requiem ✕ Crossfight ✕ MC Nolz ✕ Mc Rems

Future Elite (Hosted by Hard News)
Regain ✕ Dj Typhoon ✕ Jason Payne ✕ Sub Sonik ✕ X-Pander ✕ Sub Zero Project ✕ Hardcraft ✕ Inceptum ✕ Unresolved ✕ Voidax ✕ MC Creature

✕ TICKETS ✕
● First Early Bird Elite €24.50 ex fee
● Second Early Bird Elite €29.50 ex fee
● Regular Elite €34.50 ex fee
● VIP Elite €49.50 ex fee
http://www.party-vervoer.nl voor combi-tickets
http://www.shockerzevents.nl of bij Primera

✕ LOCATIE ✕
● Maaspoort Sports & Events (Maaspoorthallen) Den Bosch


Facebook: https://www.facebook.com/pages/Shockerz ... 9145181631
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 18:23 
 

Anthem door Sub Sonik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2015 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 18:03 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 19:05 
 
Hardtraxxer

Wow dit had ik totaal niet verwacht als je het vergelijkt met de vorige edities, respect :woot: ! Ik ben aanwezig, eindelijk een feestje waar ik binnen 5 min met de fiets kan zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Thuis feetje! Lineup is prima benieuwd op maasporthal beetje goed geluid heeft tijdens een feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 13:13 
 

Toch bijzonder dat een Act of Rage bij de elite zit en een Typhoon (met name), SSP, Regain bij de future >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 19:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig. B-Freqz :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'' Tijden
Shockerz begint om 14.00 uur en eindigt om 01.00 uur.
Festival tijden in een indoor locatie! ''

Bijzonder, ben benieuwd hoe dat zal zijn qua beleving aangezien het toch indoor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
'' Tijden
Shockerz begint om 14.00 uur en eindigt om 01.00 uur.
Festival tijden in een indoor locatie! ''

Bijzonder, ben benieuwd hoe dat zal zijn qua beleving aangezien het toch indoor is.

Dude, je doet net of dit voor het eerst gedaan word :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:07 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Rick B schreef:
'' Tijden
Shockerz begint om 14.00 uur en eindigt om 01.00 uur.
Festival tijden in een indoor locatie! ''

Bijzonder, ben benieuwd hoe dat zal zijn qua beleving aangezien het toch indoor is.

Dude, je doet net of dit voor het eerst gedaan word :lol: :lol:


En jij doet net alsof het regulier is. Het is inderdaad best bijzonder, aangezien nagenoeg alle indoorfeesten 's nachts zijn. Ik ben ook nog nooit bij een indoorfeest overdag geweest, al heb ik toch heel wat meer feesten bezocht dan jij gezien je Partyflockprofiel.

On: kan deze datum niet, maar deze tijden spreken me zeker aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
al heb ik toch heel wat meer feesten bezocht dan jij gezien je Partyflockprofiel.


Jezus christus, jij bent vreed zeg! Wtf loop je me uberhaupt te stalken :lol: Enge mensen op dit forum

Rebellion en Fusion schieten me nu al te binnen, zullen er gegarandeerd meer zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:10 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Youri! schreef:
al heb ik toch heel wat meer feesten bezocht dan jij gezien je Partyflockprofiel.


Jezus christus, jij bent vreed zeg! Wtf loop je me uberhaupt te stalken :lol: Enge mensen op dit forum

Rebellion en Fusion schieten me nu al te binnen, zullen er gegarandeerd meer zijn


Wreed :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spelling corrigeren als je niks meer te zeggen hebt, trieste bedoeling jij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:16 
 
Hardtraxxer

Ik wil nog wel wat zeggen hoor, vind corrigeren echter leuker.

Over dat zogenaamde stalken; ik wou mijn boodschap even kracht bijzetten. En jij hebt ervoor gekozen om een link naar je Partyflock te delen.

Het zullen er misschien nog meer zijn, dat weegt echter niet op tegen de honderden indoorfeesten die 's nachts worden gehouden.

:thumbsup: Fijne avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Ik wil nog wel wat zeggen hoor, vind corrigeren echter leuker.

Over dat zogenaamde stalken; ik wou mijn boodschap even kracht bijzetten. En jij hebt ervoor gekozen om een link naar je Partyflock te delen.

Het zullen er misschien nog meer zijn, dat weegt echter niet op tegen de honderden indoorfeesten die 's nachts worden gehouden.

:thumbsup: Fijne avond


Welke boodschap, dat indoorfeestjes overdag wél bijzonder zijn? Klik je daarvoor op mijn naam, niet wetende dat ik mijn Partyflock-linkje in mijn profiel staat?

Beetje raar dat je opmerking over ''de mate van bijzonderheid van indoorfeesten overdag'' kracht wil bijzetten door te kijken hoe oud ik ben, waar ik vandaan kom en hoeveel feesten ik heb bezocht. Wtf heeft dat er mee te maken man. Dat soort feesten worden al jaren gegeven of je nou naar 1000 feesten bent geweest of 10. Ga ergens anders je onzin verkondigen en leden stalken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje jongens houden we het wel een beetje gezellig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rustaaaaaagh
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hè jongens, dit is niet goed voor mijn structuur, verdorie.


Wat betreft mijn post, ik suggereer nergens dat dit nooit eerder is gedaan, ik benadruk enkel dat het vrij ongewoon en dus bijzonder is.

Eerst lezen, dan reageren, groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:36 
 
Hardtraxxer

Gezellig forum dit zeg, jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:11 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Youri! schreef:
Ik wil nog wel wat zeggen hoor, vind corrigeren echter leuker.

Over dat zogenaamde stalken; ik wou mijn boodschap even kracht bijzetten. En jij hebt ervoor gekozen om een link naar je Partyflock te delen.

Het zullen er misschien nog meer zijn, dat weegt echter niet op tegen de honderden indoorfeesten die 's nachts worden gehouden.

:thumbsup: Fijne avond


Welke boodschap, dat indoorfeestjes overdag wél bijzonder zijn? Klik je daarvoor op mijn naam, niet wetende dat ik mijn Partyflock-linkje in mijn profiel staat?

Beetje raar dat je opmerking over ''de mate van bijzonderheid van indoorfeesten overdag'' kracht wil bijzetten door te kijken hoe oud ik ben, waar ik vandaan kom en hoeveel feesten ik heb bezocht. Wtf heeft dat er mee te maken man. Dat soort feesten worden al jaren gegeven of je nou naar 1000 feesten bent geweest of 10. Ga ergens anders je onzin verkondigen en leden stalken.


Ja, daarvoor klik ik naar jouw Partyflockprofiel. Het interesseert me verder niet zoveel hoe oud je bent of waar je vandaan komt, echter wel hoeveel feesten je hebt bezocht inderdaad. Ik wist niet of je een linkje in je profiel had staan, klopt, maar ik checkte het wel. Met resultaat dus. Als je dergelijke informatie niet wilt delen zou je de link moeten weghalen, nu ween je over 'stalken' terwijl je het in weze promoot door het linkje te delen. Of met welke reden heb je het dan in je profiel geplaatst, m.u.v. andere leden die het zodoende kunnen bekijken?

Je mist het hele punt. Ik heb geen onzin verkondigd, louter feiten benoemd. Ik stop nu met reageren op jou want je toon staat me niet aan. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rare man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:17 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
Rare man

yowan schreef:
Iemand beledigen als je niks meer te zeggen hebt, trieste bedoeling jij :/
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten