Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 18:26 

Hardtraxx Veteran

Ik zie geen Radical trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:08 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Ik zie geen Radical trouwens?

Dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Wss hele dag area 1 met een uitstapje naar Regain maar ik zie daar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:31 

Hardtraxx Veteran

Wie is nou die special guest dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 20:37 

Hardtraxxer

yowan schreef:
Wie is nou die special guest dan?

Radical Redemption misschien wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 13:01 

Organisator

SHUTTLEBUS | SHOCKERZ - THE RAW ELITE
Er zal zaterdag een shuttlebus rijden vanaf Centraal Station Den Bosch naar de Maaspoorthal. Kosten €5 per rit per persoon. Gelieve gepast te betalen! Chauffeur vertrekt bij een volle bus!

Tijden van deze pendeldienst:
Heen tussen 13.00 uur tot 16.00 uur
Terug tussen 00.00 uur tot 02.00 uur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 13:50 

Hardtraxxer

Sub Zero Project zeker even meepakken. Regain tegelijk met Frequencerz vs Titan, dat vind ik persoonlijk erg jammer.
Ben idd ook benieuwd waar ze die suprise act nu neerzetten.
Al met al: ik heb er gvd zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:21 

Hardtraxxer

Ohhh ik heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 12:04 

Hardtraxx Elite

Paar uurtjes nog! Ik heb er zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

Onderweg! Was een hoop gedoe met dat party-vervoer, maar we zitten. Te herkennen aan een wit g-star shirt en grijze broek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 11:54 

Hardtraxxer

Voor een beginnende organisatie moet ik zeggen dat ze een top feestje hebben neergezet!
Vind het zoiezo al erg gedurfd om in een tijd waar raw feesten in legio te vinden zijn, zo'n concept en omvang neer te zetten.

Een hele dikke line-up met het merendeel van alle raw-headliners van 2015. Mooi om te zien dat de durf van de organisatie is beloond en t feest ook uitverkocht is geraakt!

Dan t feest:

Iets voor 4 vlotjes binnengekomen. Stond nog wel een kleine rij, maar zodra het te druk leek te worden gooide ze nog een extra entree open, top! Genoeg kluisjes al stonden ze wel wat krampachtig opgesteld. Op het eind van t feest was t daar wel echt dringen geblazen. Wellicht aandachtspuntje voor volgend jaar.

Ik kan helaas alleen wat vertellen over de main. Ondanks voornemen om bij sub sonik te gaan kijken alleen in zaal 1 blijven plakken. Naar horen zeggen viel t geluid in zaal 2 wel wat tegen.

Iets te weinig kassa's maar nietemin waren muntjes zo gehaald!

Het eerste wat me opviel was de vloer. Ik ken deze zaal als mijn huissportzaal. Op een normale sportavond word je echt aangesproken als je met gewone schoenen de zaal in komt lopen. Ik ging er dan ook vanuit dat ze wel een extra vloer zouden leggen... Niet dus :P . Volgens sporthalbeheerder ligt er ook net een nieuwe vloer in xd
Op het begin was t sporthaleigen erg stroef, maar met een lading bier erover precies goed haha

Geluid stond op dat moment al beat wel aardig. Later op de avond leek het alleen maar beter te worden. Niet TE hard.
Ik ben niet zo van het ID'en dus laat dat ook maar zitten. Requim draaide iig een lekkere set beginnend met oude klappers zoals yellow minute en afsluitend met zijn bekende nummers.

Chain reaction vond ik niet erg bijzonder. Veel rr en mm platen. Kan me geen platen herrineren die me echt bij zijn gebleven.

Digital punk was weer het vertrouwde recept. Die blijft de mensen maar doodstrooien met firestorm, oh my god, rebel tt grave etc. Moet wel zeggen dat hij er een pasr klappers tussen had tussenzitten die ik nog niet kende. Heb me stiekem toch best wel vermaakt op deze set. Sfeer kwam ook steeds beter op in de zaal.

B-front, jack of sound. Viel me toch wat tegen. Ik kan me gewoon gruwelijk irriteren aan het telkens stilvallen en opbouwen van nummers. Ondanks de kwaliteit van de platen vond ik de set wat saai. Niet noemswaardig mixwerk ook. Wel Heavy Damage eindelijk gehoord. Die gaat live ondanks zijn simpelheid echt gruwelijk!!

Hoppa! Act of rage vs crypsis. Dat bedoel ik dus! Wat een heerlijkheid! Volle gas, heerlijke platen en mixwerk van vooral crypsis om je vingers bij af te likken. Kan alleen brain confusing nog herrineren maar de set was heerlijk!
Vanaf hier zijn echt alle sets goed te noemen geweest maar met als hoogtepunt toch wel b-freqz. Waarom kan bob in die set dan wel de vaart erin houden!? Kwaliteit van de platen was echt van ongekend niveau! Ook een aantal nog niet eerder gehoorde mashups en editz voorbij horen komen! Half uur vloog dan ook om.

Daarna was het nonstop doorknallen tot aan 1 uur. Was mooi om te zien dat elke set toch wel zijn eigen stijl had. Zoiezo heel de avond maar heeel weinig dubbele platen gehoord. Kan me alleen heavy damage en may god be with you al herrineren.

Verzorging van het feest was ook gewoon erg goed te noemen voor zo'n kleine organisatie. Een lichtshow die zich naarmate de avond steeds een stapje uitbreidde. Ledpanelen, vuurkanonnen, gekleurde vuurkanonnen, en vanaf b-freqz dan ook de lasers die erbij kwamen. Confetti kanonnen, heel de rambam.

Geen minpunten dan? Jawel. Die hamburgerlucht in de lounge was echt om van je stokje te gaan. Daar moeten ze toch echt wat op vinden.
Samengevat:

+++ b freqz
++ alle sets daarna
++ aankleding en opbouw van de show
++ surpriseact van radical en meteen volle gas brutal 5.0 erin gooien
++ drukte ondanks uitverkocht. Precies goed

+/- drankprijzen. normaal al blijft 5 euro voor flesje water wel afzetterij. Echter geen problemen met bijvullen op de wc
+/- setjes dp en cr

- snacklucht bij de lounge

Ik zeg op naar volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 12:45 

Hardtraxxer

Opbouw in tracks is nou net wat B-Front anders maakt en in mijn ogen zo gruwelijk vet.
Als jij graag in een set van 60 minuten 57 minuten kicks om je oren wilt krijgen moet je inderdaad niet naar B-Front gaan.
Zelfde geldt voor JoS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 13:17 

Hardtraxxer

Ieder zijn smaak idd.

Opzich stond hij dan ook wel goed getimed op de tt. Vond het nu ook niet zo'n probleem. De opbouw van heel het feest zat zoiezo wel goed in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 13:28 

Hardtraxx Veteran

Wie was nou die special guest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 13:33 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Wie was nou die special guest :lol:

Radical Redemption kwam b2b draaien met E-Force. Vond ik persoonlijk jammer, nu werden er om beurten Radical en E-Force hitjes doorheen gejaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 13:42 

Hardtraxx Elite

Prima feestje gehad! Binnen gekomen bij The Pitcher met zijn Hello bootleg, doet het live erg goed, maar die schijtplaat van Adele hoeft er van mij niet in :( Daarna Requiem met idd een paar oude platen waaronder Bitcrusher (Chris One Remix) :loving: :loving:

Verder zijn mij de setjes van B-front & Jos (heerlijk genoten van deze combi solo platen B-front, dikke kicks van Jos) en Crypsis vs Act of Rage het meest bijgebleven. Bij laatst genoemde heeft Crypsis volgens mij een stuk of 4 nieuwe platen gedraaid die ik niet kende, maar gruwelijk vet waren! Kijk echt uit naar dat album :woot:

Ben ook in zaal 2 gaan kijken bij Regain, maar na 10 min weer gegaan want dat geluid was echt een aanfluiting! :x Hierdoor ook afgesloten bij Warface terwijl ik eigenlijk naar Jason Payne wilde :cry:

Ohjaa Radical als suprise act was een leuke toevoeging :thumbsup:

Verder was de stank in het "zit gedeelte" echt niet fijn :sick: Volgende keer ff een afzuiging regelen bij de eetkraampjes. Maar dit zijn slechts kleine minpuntjes dus een gezellig feestje gehad dicht bij huis met fijne begin en eindtijden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ging echt helemaal stuk toen Warface werd aangekondigd:

The Leader of the underground rebels declares war with the true elite. And war is what they get.

Is toch mooi dit soort dingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 17:57 

Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Ik ging echt helemaal stuk toen Warface werd aangekondigd:

The Leader of the underground rebels declares war with the true elite. And war is what they get.

Is toch mooi dit soort dingen :lol:

Hij draaide wel lekker vond ik, vooral collab met High Voltage :drool: ook die met Destructive Tendencies was vet (geen fan van DT) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Ik ben na de eeste track, Refuse To Follow, weggegaan. Allejezus wat was dat al kut :lol: Prima vermaakt verder bij JP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 18:11 

Hardtraxx Veteran

Lekker in de trein dus ik schrijf ook maar even een verslagje.

Rond half 5 aangekomen en de entree ging heel vlot, was ook de slechtste fouillering die ik dit jaar heb meegemaakt. Kluisjes ging ook vlot. Het eerste wat met opviel was die lucht van die van de eethoek af kwam, rook als aangebakken eten.

Toen gingen we munten halen, dit duurde wel vrij lang. Gelukkig stonden die muntenkiosken in de zaal, waardoor we al een stukje van Requiem konden meepakken. Het geluid stond al best hard en je voelde de bass al. Het was ook best zuiver zonder oordoppen. Vanaf de rij al kunnen genieten van The Black Demon, Wrong Impression, Bitcrusher (Chris One Remix) :loving:, Godcore, Big Boys, The Wave (Sub Zero Project Bootleg), Godlike en Collateral Damage. Losgaan was er helaas nog niet bij.

Hierna was de beurt aan Chain Reaction. Hij draaide best voorspelbaar, onder andere: The Record Breaking, Endless Void, Reign Supreme, Ready 2 Die, Every Fucking Day, Impact of Sin, Death Awaits, Piece of Shit, Till 8 In The Morning, Headshot (van Geminizers & The Machine, niet van Headhunterz), Ghostwalkers, The Master. Ondertussen ook even op de gang/entree geweest. Hier waren ook toiletten waar een rij voor stond. Later ontdekte ik dat er bij de grote zaal ook toiletten waren, waar ik de rest van de avond naartoe ben gegaan, want daar waren er altijd minstens 5 vrij xd .

Toen kwam Digital Punk. Ik twijfelde nog om naar zaal 2 te gaan, maar ik bleef toch maar bij de rest in zaal 1. Hij open met de Ran-D bootleg van Voodoo People en hij draaide nog een paar nummers die ik niet kende en ook een remix (volgens mij) van Invasion. Ook een bootleg van Adele - Hello (van The Pitcher denk ik). Gewoon 2 minuten naar dat zeiknummer zitten luisteren en toen een random climax :thumbdown: . Verder nog de standaard hits: Firestorm, Mystic, Firestarter, Whiplashed, Supreme, Knock You Down, May God Be With You All, Legends (Endymion Rework), In Control, Rest in Hell, Rebel To The Grave, My God

Opluchting toen Jack of Sound vs. B-Front aan de beurt was. Meteen gooide B-Front Cats, Jets & Breaks erop :loving: . De rest van de set was wisselvallig, had er meer van verwacht. Wel het nieuwste nummer van B-Front gehoord en 2 nieuwe van Jack of Sound. Verder draaiden ze: Poltergeist (Jack Of Sound Remix), Blackness, No Guts No Glory, Heavy Damage, Dark Moon, Just Do It, Lost, 911, MPX-1, Das Weite Land, For The Streets (Regain Remix), Dikke Vette Bassplaat (X-Qlusive Holland Edit).

Een van de acts waar ik naar uitkeek was Phuture Noize Live. Tijdens deze set zijn we verder vooraan gaan staan. Daar heb ik mijn oordoppen wel in gedaan, want het was nodig. Ik kan hier ook wel een tracks gaan opnoemen die ik gehoord heb, maar het was een en al mashup en edit (Tracklist staat trouwens wel op FB). Zat heel goed in elkaar, verwachtingen meer dan waargemaakt. Toch nog even een speciale vermelding voor het laatste nummer, The Bass God. :worship: nondeju wat een bass.

Tijdens Crypsis vs. Act of Rage wezen eten. Goed gevuld broodje beenham. :thumbup: .
Nog wel een deel van de set meegepakt. Dit draaiden ze ongeveer: Gangsta Shit (Desnar Remix), Destroy, Brain Confusion, Crackin Your Ribs, Ain't Fucking Around, I Spit On You (Act of Rage Remix), Stay True, Knock You Down, Rings of Fire (2015 Raw Edit), Firing, Criminal (Radical Redemption Remix). Mixwerk va Crypsis was weer genieten.

Voor B-Freqz begon werd de trailer nog afgespeeld, was wel leuk. B-Freqz maaken ook de hoge verwachtingen waar, niet meer en niet minder. Leuke show erbij, confetti met hun logo erop werd het publiek in geschoten, maar muzikaal blijft dit voor mij de beste live-act van het moment. Allemaal geniale nummers: Destroy You, Divine, Ghost Town (Kick Edit), Fatality (2014 Edit), Psycho, Monsters Inside Me, Delusion, Overdose, TBA (B-Frez In The Club), One Of A Kind en een nieuwe.

Vervolgens was het tijd voor E-Force. Hij begon met Mashup 5.0 en Seven. Tijdens Seven werd er om een sitdown gevraagd, want dan zou er een verrassing komen. Er was dus al 'uitgelekt' dat dit Radical Redemption was. Nou vond ik dit persoonlijk een overbodige toevoeging. Ik heb niks tegen RR of E-Force, maar als ze allebei een half uurtje de tijd hebben om hun hits er doorheen te stampen, wordt het iets te veel van het goeie. En die voorspelling klopte: Brutal 5.0, Disphoria, Mad Man, Fuck This Nation, Judge Me, In The House, Choppin' Bodies, Crucifix, Suicide Bassline, Release The Fear, Be Prepared, East Side Connection, Big Boys, Masterclass (Hardcore Edit).

Frequencerz vs. Titan schakelde weer een tandje terug en opende met Wolfpack, The One Who Knocks, Men of Steel en Shotgun. Tijdens die set ben ik naar Regain geweest, omdat ik toch wel even zaal 2 wou meepakken. Aan het einde draaiden ze nog Menace, Heavy Damage en Open Your Mind.

Ik was er al eerder een paar keer langs zaal 2 gelopen en toen voelde je de warmte gewoon uit die zaal stromen. Nu hadden ze er een deur open gezet, dus was het best frisjes. Ik kwam _theon_ tegen in die zaal en ben tijdens Regain bij hem gaan staan. Achterin, waar we stonden, was het geluid best matig. Daardoor kwamen de tracks niet echt goed door, maar Regain draaide best aardig: For The Streets (Regain Remix), Broken, Bring The Riot, Heavy Damage, Wakin' Up, Total Kontrol en Ultimate Victory (met Typhoon die kwam joinen).

Als afsluiter Warface. Dat viel me positief mee. Niet alleen platen van zijn nieuwe album, maar ook oudere en nieuwere nummers van hemzelf en anderen. Hoogtepunt Formula 2012. Verder: Sanctuary, D.Y.F, Evolve, H8M3, For The Streets (Regain Remix), Fatal, Refuse To Follow, Mutilate & Destroy, Warzone, Total War, Wakin' Up en Noise Pumper.

Als afsluiter (Warface was al weg) werd er nog Bring Us Some gedraaid en toen gingen de lichten aan. Nu was het wel druk bij de kluisjes, maar uiteindelijk waren we na ongeveer 10 minuten buiten en konden we (op een fatsoenlijk tijdstip) lekker naar bed. Ik ging zonder verwachtingen en heb me uiteindelijk wel prima vermaakt.

+ B-Freqz, Phuture Noize live
+ Genoeg ruimte, ondanks dat het uitverkocht was
+ Visuals en persoonlijke intro bij iedere artiest
+ Geluid zaal 1
+ Toiletten zaal 1
+ Snelheid barbediening
- Geluid zaal 2
- Stank op de gang en achterin de zaal
- Snelheid munten halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 20:01 

Hardtraxxer

Heel erg goed vermaakt!
Na ongeveer 2 seconden gefouilleerd te zijn en een kluisje bemachtigd te hebben gingen we munten halen waar erg lange rijen stonden. Rond 10 voor 5 hadden we de munten en besloten we naar zaal 2 te gaan omdat we Sub Zero Project zeker niet wouden missen en een goeie plek konden opeisen dus lieten we de laatste minuten van Requiem voor wat ze waren.
Ik vond het een erg lekkere set en het ging ook vanaf het begin al meer los dan bij Inceptum, tevens werd het ook drukker. Omdat ik wel fan ben van hun tracks hoopte ik dat ze veel eigen spul zouden draaien, dat vond ik in het begin nog wel meevallen. O.a. Get your hands up, the wave en hit the funk draaide ze. Daarnaast ook veel Zatox-platen wat ik wel jammer vond.

Daarna naar Digital Punk gegaan die zoals al benoemd een redelijk voorspelbaar setje draaide en ook de hello bootleg van The Pitcher er in gooide.. Vervolgens B-Front en Jack of Sound, Heavy Damage klapte er goed op en daarnaast ook vet dat ze Just Do It Draaide :). Wel een beetje spijt dat ik niet naar Sub Sonik ben gegaan want die draaide toch een prima lijstje.

Om 20:00 besloten om naar zaal 2 te gaan waar Unresolved draaide, het was lastig om een goed plekje te vinden waar ruimte was en het was ook mega warm. Vandaar dus na een kwartier teruggegaan naar zaal 1 waar we weer links dicht bij de bar gingen staan waar meer dan genoeg ruimte was. Alleen Nuclear kan ik me nog herinneren van Unresolved.

Toen was het de beurt aan Crypsis & Act Of Rage en daarna B-Freqz. Zeker wel twee prima setjes maar ik had even moeite met energie vinden, lang geleden voor mij dat ik One Of A Kind weer eens heb gehoord. Na een kansloze sit-down en Seven (waar ik onderhand wel op uitgekeken ben) kwam Radical Redemption op het podium en die pompte dus verschillende RR tracks erop.

Vooraf wou ik eigenlijk wel naar Regain kijken, maar ik dacht het zal toch wel weer mega warm en druk zijn in zaal 2 dus besloten om gewoon in zaal 1 te blijven. Geen spijt wat Frequencerz en Titan draaide een lekkere set met o.a. Wolfpack, de rest vergeten.

Warface heeft toch wel goed afgesloten. Hij begon met Uber Mash Up, wat ik persoonlijk echt een heerlijk nummer vind. Verder ook nog Rebelion & Malice -Confronting Evil gehoord :thumbsup:. Persoonlijk ben ik geen fan van hardcore op het eind dus de laatste 10 minuten waren wat minder.

Overigens zei iemand hierboven weinig dubbele nummers. Sub Zero Project - The Wave en Bass Chaserz - In Control toch allebei zo'n 4 keer gehoord ;) Niet dat ik dat erg vind.
Al met al, geslaagd feestje en ik ben er volgend jaar weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:01 

Hardtraxxer

Titan & frequencerz begonnen met de uber mashup ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:35 

Hardtraxxer

Scotty018 schreef:

Oww, excuses dan, maar scherp van je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 00:20 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:

Volgens mij met Wolfpack
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 01:48 

Hardtraxxer

Klopt, tis ook al laat :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten