Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas waren de kluisjes toen ik aan kwam wel op :( (17.15 uur)
En die lucht was inderdaad echt niet te harden :sick:.

Verder echt een geweldige dag gehad. :yay:
Zeker weten volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 20:15 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Bedankt voor jullie 'positieve' reacties. De punten die hier worden genoemd hadden wij zelf ook ondervonden.
Dit nemen we ook zeker mee naar Shockerz 2016. Lynn, kunnen we je blij maken met 2 kaartjes voor Playerz - Carnaval Madness? Dat de kluisjes op waren was een rekenfout van onze leverancier maar daar mogen de bezoekers nooit de dupe van worden, Hopelijk allemaal tot volgend jaar op Shockerz 2016!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Bedankt voor jullie 'positieve' reacties. De punten die hier worden genoemd hadden wij zelf ook ondervonden.
Dit nemen we ook zeker mee naar Shockerz 2016. Lynn, kunnen we je blij maken met 2 kaartjes voor Playerz - Carnaval Madness? Dat de kluisjes op waren was een rekenfout van onze leverancier maar daar mogen de bezoekers nooit de dupe van worden, Hopelijk allemaal tot volgend jaar op Shockerz 2016!


Wat een leuke reactie van jullie! Had graag van het aanbod gebruik gemaakt, maar het is voor mij helaas niet mogelijk om bij dat event te zijn. Toch bedankt voor het aanbod :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top feestje gehad! Paultheone en Chroman nog tegengekomen, was gezellig boys. :thumbsup:

+++ Warface, Requiem (o.a. A Dark Tomorrow en Bitcrusher Remix), Phuture Noize live (steekt echt moeite in zn live acts)
++ Regain, B-Freqz, Sub Zero Project
+ setjes in het algemeen
+ geluid main
+ locatie in het algemeen
- stank in de zitruimte, overal rook het naar frikandellen :P
- geluid 2e area, linksvoor was het nog wel goed te doen
---- Unresolved, kick screech fest en draaide het laatste kwartier hardcore (170+ bpm) terwijl er nog anderen na hem moesten draaien
----------------------- het stel dat voor de 2 area elkaar aan het aflebberen was en de jonge heer die besloot om zijn varken te kontvingeren (geen grap)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slecht van de organisatie, die zouden in mijn ogen veel harder moeten optreden tegen kontvingeren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 02:55 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Slecht van de organisatie, die zouden in mijn ogen veel harder moeten optreden tegen kontvingeren...


Eens. Op een ander feest wel eens iemand van de organisatie geattendeerd op een kontvingerpartij vlakbij de kluisjes. Haalde zijn schouders op en zei: 'interesseert me geen kont'.. Daarna liep 'ie rustig verder. Vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 04:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stelletje moraalridders ook weer hier! Als iemand in zijn vrije tijd wil kontvingeren moet dat toch gewoon kunnen? Mensen kunnen dat prima voor zich zelf bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bewaker pakken je wel op drugs, maar niet voor kontvingeren? Triest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Als iemand in zijn vrije tijd wil kontvingeren moet dat toch gewoon kunnen?


Als ze dat willen prima, maar aub niet in een openbare ruimte :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien had 'ie gewoon jeuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werd ook echt slecht gefouilleerd bij de entree, als ik had gewild had ik minstens 10 vingers mee naar binnen kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Werd ook echt slecht gefouilleerd bij de entree, als ik had gewild had ik minstens 10 vingers mee naar binnen kunnen nemen.


:lol: :lol:

we hebben een winnaar :thumbsup:

edit: ook echt prachtig, in dit topic zit gewoon een account van de organisatie die op zoek is naar feedback en reacties op het feest, gaat het een pagina lang over kontvingeren :lol:

dit is de reden waarom ik deze website blijf bezoeken :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten