Top feestje gehad! Paultheone en Chroman nog tegengekomen, was gezellig boys.
+++ Warface, Requiem (o.a. A Dark Tomorrow en Bitcrusher Remix), Phuture Noize live (steekt echt moeite in zn live acts)
++ Regain, B-Freqz, Sub Zero Project
+ setjes in het algemeen
+ geluid main
+ locatie in het algemeen
- stank in de zitruimte, overal rook het naar frikandellen
- geluid 2e area, linksvoor was het nog wel goed te doen
---- Unresolved, kick screech fest en draaide het laatste kwartier hardcore (170+ bpm) terwijl er nog anderen na hem moesten draaien
----------------------- het stel dat voor de 2 area elkaar aan het aflebberen was en de jonge heer die besloot om zijn varken te kontvingeren (geen grap)