Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind "rare man" niet echt een belediging. Heb alleen geen zin meer om hem te vragen wat nou het verband is tussen hoeveel feesten iemand in het verleden bezocht heeft en hoe bijzonder een indoorfeest overdag is. Toch leuk dat je een poging hebt gedaan Youri!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdag is toch al geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, maar indoor feesten met festival tijdstippen vallen qua dippie anders dan op dinsdag he. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ha ha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou maar op want Youri heeft gewoon gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg alleen maar dat dat soort feesten niet bijzonder zijn omdat ze al jaren gegeven worden. Er word net gedaan of dit een mijlpaal in de scene is.

Vervolgens gaat Youri rare argumenten geven zoals ''ik heb volgens jou partyflockprofiel meer feesten bezocht dan jij'' wat natuurlijk helemaal 0 met de kwestie te maken heeft

Die shit bestaat al jaren, dus Youri moet gewoon normaal doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 18:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raw fittie
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 13:37 
 

yowan schreef:
Die shit bestaat al jaren, dus Youri moet gewoon normaal doen

Ik denk dat iedereen gewoon normaal moet doen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Die shit bestaat al jaren

Rick B schreef:
'' Tijden
Shockerz begint om 14.00 uur en eindigt om 01.00 uur.
Festival tijden in een indoor locatie! ''

Bijzonder, ben benieuwd hoe dat zal zijn qua beleving aangezien het toch indoor is.

Nee maat, je moet leren lezen. Er staat niet dat dit super uniek is, Rick zegt dat hij benieuwd is, wat waarschijnlijk betekent dat hij het zelf nooit heeft ervaren. Simpel zat.

??/
Wanna fight???/????/
????/?/?

Daarnaast is het redelijk zeldzaam dat een indoorfeest festivaltijden heeft, duss eehhh... DIKKE DOEI

Nou ik ga mijn Theracords zonnebril maar eens opzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja kom hier dan @%$!%!$, ik hou al helemaal niet van tc minded people!!!!¡¡!!!!!!!12!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch weer een goei stukske leesvoer gehad op een doordeweekse zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
X Special Guest Alert X
Om hun missie te kunnen volbrengen hebben de Raw Elite nog een laatste member uitgenodigd voor Shockerz.
Omdat de vijand geen extra maatregelen mag treffen blijft de identiteit van artiest SRE#181493112 geheim en kunnen we alleen maar gissen wie de Raw Elite zal gaan ondersteunen. Niet aanwezig zijn op 12 december is op eigen risico, maar je bent gewaarschuwd!
Tickets & line-up: www.shockerzevents.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:32 
 
Hardtraxxer

Hopen op Delete !

Edit: het is Radical aan de code te zien. Iemand scherps op Facebook zette dat in de reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat is een neef van mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.
Dus aanwezig :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Lynn- schreef:
Afgelopen vrijdag een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.
Dus aanwezig :D!

Alsnog gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankjewel Raven :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-Lynn- schreef:
Afgelopen vrijdag een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.
Dus aanwezig :D!


Meeten!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
-Lynn- schreef:
Afgelopen vrijdag een kaartje gekregen voor mijn verjaardag.
Dus aanwezig :D!


Meeten!!


Ja leuk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Vanavond om 19.00 uur kun je op de B-Freqz pagina live meekijken hoe ze zich voorbereiden op Shockerz - The Raw Elite!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable mag van mij wel ff bekend worden gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van area 2 wilde ik eigenlijk alleen Inceptum even meepakken. Nou dat gaat dus zeker gebeuren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net voor het uitverkocht was een kaartje gehaald. Een keertje zonder verwachtingen en persoonlijke timetables op pad, beetje rondstruimen daar en we zien wel waar we terecht komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wellicht uitstapjes naar zaal 2 voor sub zero project en sub sonik. Verder alleen main. Regain en Jason payne vielen me de laatste keer toch wat tegen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten