Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz Events
30 November vindt de eerste editie plaats van Shockerz. Op dit nieuwe Hardstyle feest draaien de DJ's van dit moment Adaro,Ran-D en E-force live maar wordt er ook kans geboden aan lokale dj's The Sinners, Gremios en Tono , Equalizers en Soundwavers om dit feest tot een knal feest te maken! Binnenkort wordt de precieze timetable bekend gemaakt!

Tickets zijn tot eind september €10 excl fee ivm onze early bird actie!
Deze zijn te koop in alle Primera winkels of online via http://www.shockerz-events.nl of via onze facebook pagina!

Afbeelding

Locatie
Party centrum de Kentering.
Dorpsstraat 54
5241ED Rosmalen
Tel: 073 5231555

Datum
Zaterdag 30 november.

Tijd
21.00 t/m 03.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke hardtraxxers zijn er nog meer hierbij!? Ik zeg goede line up voor een tientje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thesinners schreef:
Welke hardtraxxers zijn er nog meer hierbij!? Ik zeg goede line up voor een tientje


Ja ik kom wel even langs, support voor Edje en Arthur
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij was er al een topic over Shockerz. Maar ben er bij iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Volgens mij was er al een topic over Shockerz. Maar ben er bij iig!


Rt waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit was idd al dat bestaande topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja waarschijnlijk ben ik er wel bij ja :D Biertijd! En hopen op wat oudere plaatjes (2006-2011), weet niet helemaal zeker of heel de avond 'hedendaagse hardstyle' me nog kan interesseren.. We zullen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hou hem even als optie... voor 10 euro kan ik het toch niet voorbij laten gaan om met Bart en/of Stan te dansen zo vlakbij huis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gewoon dansen als wij moeten draaien dirk!! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik hou hem even als optie... voor 10 euro kan ik het toch niet voorbij laten gaan om met Bart en/of Stan te dansen zo vlakbij huis :)

Dirk als jij erbij bent, ben ik er 100% bij. Do we have a deal? Kunnen we daarna evt nog wel ergens een biertje of meer drinken ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 02:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA STAN DE MAN! Oke, dan ben ik er bij :) Ook wel om Bart te supporten natuurlijk. En dan gaan we daarna mss nog wel een pilsje drinken, ik ben voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 pilsje?! Gewoon een fust!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na een maandje toch ff een bump al meer mensen aanwezig hier?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ik lees het nu pas, een heel fust :lol:
Maarre... ik denk wel dat ik aanwezig ben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 06:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whoei gezellig Dirkie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=Jf0kugYfcNg

Hier de trailer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat, uitverkocht??? Ik heb nog geen kaartje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Maat, uitverkocht??? Ik heb nog geen kaartje xd

Loser :P INB4 kutopmerkingen over Q-Base. Zal eens kijken of er iemand is die er vanaf wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Maat, uitverkocht??? Ik heb nog geen kaartje xd

Loser :P INB4 kutopmerkingen over Q-Base. Zal eens kijken of er iemand is die er vanaf wil :P

ik wist dat jij er iets over zou zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik voelde me verplicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf niet eens shockerz in de line up. K ga niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mag ik 1 pizza Gremios met tonno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond allemaal :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging goed los!

Ruim boven verwachting een hele vette avond gehad, Adaro held van de avond. Under Attack blijft toch gewoon een bazenplaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D draaide ook vrij hard voor zijn doen. Adaro wederom de held van de avond. Bji E-force weet je inmiddels wel wat je te horen gaat krijgen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten