Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vond Gremios en tonijn wel het vetste van de avond. Adaro en Ran-D draaide ook lekker alleen E-force was niet veel soeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Bji E-force weet je inmiddels wel wat je te horen gaat krijgen.


E-Force stond er dan ook live...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
rwd schreef:
Bji E-force weet je inmiddels wel wat je te horen gaat krijgen.


E-Force stond er dan ook live...


Dat neemt niet weg dat zijn set voorspelbaar was. Hij zou ook eens wat oudere platen kunnen draaien. Maakt je liveset ook wat diverser
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten