Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 23:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Prima feestje tot nu toe, alleen radical is echt waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 03:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledig verslag volgt later, maar

OMG MIND DIMENSION DRAAIDE [KRTM] HORSEPOWDER WTF AGHBLDJSHABANAK WAT. EEN. KLAPPEN. :bomb: :bomb: :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 11:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Clockartz zijn echt de bazen van dit moment (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 13:03 
 
Hardtraxxer

Wie bedenkt het om Clockartz in de tweede zaal te zetten? Eerste kwartier gemist omdat de zaal de vol was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 14:50 
 
Hardtraxx Addict

Verslagje van mijn kant. Rond half 3 binnen, ging erg vlot en konden ook zo lekker warm de zaal in. Rejecta prima binnenkomer. Nieuwe plaat, Fabric of the Universe (?), klonk erg goed. Daarna was er al een beetje een gat met DP in zaal 1 en Neroz in een bomvolle zaal 2.
Maar toen kwam voor mij de set van de dag: B-Front vs MYST :loving: Heerlijke set en goede combinatie van de stijlen, echt een gaaf mysterieus sfeertje werd er neergezet door deze twee. Elektronic Symphony, Believe, The World en ook nog Power of Dreams, geweldig. Hierna Phuture Noize, ook echt heerlijk, sfeer zat er echt gelijk in. Dit is toch net niet de set van de dag geworden, had gehoopt op Lift Me From The Ground Remix, Kill The Future en/of We Are The Future. Toch erg fijne set (Starlight, Edge Of Glory :cry: ). Na PN was het de beurt aan SZP. Beetje moeizame opgang met die intro's, dat viel me wel meer op gisteren. Geluid was ook iets zachter gezet, want vond hem bij Phuture Noize goed staan. Hierna even op de tribune gaan zitten, om even af te koelen en uit te rusten. Half uurtje genoten van de set van E-Force, lekker setje was dat. Frequencerz was wel oke, precies wat ik had verwacht eigenlijk, werd niet zo heel spannend. Hierna naar zaal 2 gerend, voor Clockartz. Openen met Oxygen Remix en afsluiten met Prisma :drool: :bomb: Heerlijk setje, geluid stond goed, genoeg ruimte en sfeer zat er ook lekker in.
Hierna weer terug naar zaal 1 voor nog stukje AoR en D-Sturb. D-Sturb was gaaf, maar vond het vetter als hij gewoon een uur solo had. Het leek nu echt een in elkaar gepropte normale set.
Toen weer naar andere zaal gerend voor Sub Sonik. Ook goed vermaakt, werden ook echt de Sub Sonik platen gedraaid en niet die bootlegs enal. Vind dat echt een lekker stijltje :)
Verplicht maar even naar Killshot moeten luisteren en 't was geen straf. Wel leuk, maar het lijkt allemaal vrij standaard. Vind het wel altijd mooi hoe die gast zo uit zijn plaat gaat en ervan geniet.
Toen weer naar zaal 1 voor het laatste uurtje. Rebelion Live was prima te doen, ik merk wel enige vooruitgang in de recente platen. Hierna Delete, man man man. Wat een kicks :surrender: Weer een half uur vol verbazing achteloos liggen rammen. Geluid stond ook goed, dus het kwam echt dik over.
Hierna waren we alle 3 wel een beetje op. En de laatste anderhalf uur kon toch niet beter worden dan Delete, dus we gingen maar mooi richting huis.
Stage zag er goed uit, kwam goed tot zijn recht door alle livesets met eigen visuals. Geluid stond meeste tijd ook goed. Toch zag ik enkele minpuntjes. De warmte, wat was het toch warm als je in het midden tussen iedereen in staat. Als je verder naar de zijkant ging was het weer erg fris. Het lijkt me ook erg lastig te regelen, om het overal de juiste temperatuur te krijgen. De drukte was ook af en aan. Rejecta stond de zaal goed gevuld en vervolgens bij DP weer erg leeg. B-Front vs MYST en PN was het ook erg druk, hierna weer rustiger. Drukste was nog wel met Rebelion en Delete, dat was echt niet meer chill. Wel weer goed hoe dit werd geregeld bij zaal 2. Na Clockartz stond de hele Gearbox crew weer klaar, maar werd afgezet en nog redelijk tegen gehouden, om de Clockartz fanaten de ruimte te gunnen, ten minste zo zag ik het. Dikke plus daarvoor.
Leuke dag gehad, over het algemeen geen slechte set gehoord op RR na, maar daar heb ik echt niks meer mee tegenwoordig. Kon nog beter zijn als het op bepaalde momenten wat rustiger was en minder warm, maarja kunt niet alles meehebben.

Dus,
+++ B-Front vs MYST :worship:
++ Phuture Noize, Clockartz, Sub Sonik, Delete
+ Mainstage en show, service/snelheid aan bar
+/- D-Sturb
- Warmte en drukte
-- Malice, een van de redenen om eerder naar huis te gaan
--- VDK volk, dat heletijd tegen je aan loopt te schuren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door vrienden overgehaald om eens naar dit raw-achtige feest te gaan xd
Normaal kan ik me echt heel erg vermaken met Myst, B-Front, Sub-Zero etc. , maar helaas kwamen we pas daarna binnen.
Werd dus meteen ondergedompeld in het raw geweld in zaal 1 xd Sommige kicks zijn echt superdik die ik voorbij heb horen komen :surrender: van Delete en Malice (het klinkt soms wel harde techno) om niet lang daarna weer scheten en laserkicks te horen. Zonde. Ook het gebrek aan melodie is jammer.
In zaal 2 ook wel fijne dingen gehoord, maar ook niet continue helaas.
Ekte raw is niet aan mij besteedt :innocent:

Complimenten aan de organisatie: spoeltoilletten, pisbakken met schotjes, flesjes met dopje, het geluid, het licht, chill-area met eten, de locatie op zich

Verbeterpunten: klusjes + entree verwarmd (binnen of in een tent), ventilatoren verwerken in de trussen boven het publiek voor afkoeling. Nu zag ik in de stage ventilatoren draaien maar dat waren visuals op beeldschermen xd

Mits wel weer met een leuke groep, volgend jaar mss weer aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Clockartz zijn echt de bazen van dit moment (L)


zo goed :drool: :drool: , ik twijfel of het niet de beste gated kicks zijn die ik ooit heb gehoord. Mind dimension en Delete ook heerlijk van genoten. Maar tering ey jongens, wat is radical redemption slecht geworden. Wat een pauper set was dat, drive compleet weg en kakte helemaal in. Vroeger ging ik helemaal uit mijn stekker bij die gozer maar nu.. pff.

was wel heerlijk feestje en echt een top locatie. Vond de temperatuur achteraf aardig mee vallen. Je merkte gelijk als het net iets te warm werd dat je een frisse lucht van boven kreeg. Geluid stond ook overal goed af gesteld.

maar nogmaals, Clockartz, wat zijn ze goed. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 20:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gister was echt super vet :thumbsup: Bedankt als je erbij was. Kon mn ogen niet geloven toen er een rij stond om onze zaal in te komen. (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 21:53 
 
Hardtraxxer

Schijnbaar is een vuurtje ontstaan tijdens de set van Sub Zero Project, wat lopen er toch mongolen rond op festivals.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 22:05 
 
Hardtraxx Addict

'We burn the fcking house down' iets te letterlijk genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gewoon zo'n flare wss
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
gewoon zo'n flare wss

Hoort nog steeds niet thuis op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat is dat trouwens voor debiele hype om op het moment dat de climax er in komt zo hoog mogelijk in de lucht te springen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat is dat trouwens voor debiele hype om op het moment dat de climax er in komt zo hoog mogelijk in de lucht te springen...


Ja zag dit voorbij komen op Hardnews zn filmpje, je zal je nek maar breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Schijnbaar is een vuurtje ontstaan tijdens de set van Sub Zero Project, wat lopen er toch mongolen rond op festivals.

Afbeelding

:lol: de fuck is dit nu weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat is dat trouwens voor debiele hype om op het moment dat de climax er in komt zo hoog mogelijk in de lucht te springen...


Deze mensen komen zo hoog, zijn duidelijk geen sprongen meer. Het is duidelijk dat deze mannen acrobatisch getraind en gecoördineerd zijn. Hier moet een lanceerbasis van minstens 3 à 4 man gevormd zijn. Het vereist ook erg veel concentratie met al de fake-drops tegenwoordig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Maar tering ey jongens, wat is radical redemption slecht geworden. Wat een pauper set was dat, drive compleet weg en kakte helemaal in. Vroeger ging ik helemaal uit mijn stekker bij die gozer maar nu.. pff


Dit... Het klinkt echt werkelijk waar nergens meer naar :lol: Gelukkig vindt ie het zelf leuk want daar gaat het tenslotte om!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf het begin af aan binnen omdat ik er iets teveel zin in had. Eventjes bij Primeshock en eventjes bij Rvage gestaan, waren beide prima openers naar mijn mening. Rejecta LIVE was ook wel vet om het feest mee te beginnen.

Daarna eventjes bij Riot Shift en Retaliation gekeken die een combinatie hadden van enorm lekkere kicks, en kicks die echt nergens naar klonken, dus na een kwartiertje toch maar naar het oude bekende... B-Front vs. Myst. Woooow wat heeft die B-Front toch weer lekkere platen zeg! Ook allemaal flinke kicks die voorbij vlogen, kon dit wel waarderen!
Phuture Noize daarna met de set van de dag, verder nog steeds sprakeloos van die set :loving:
Eventjes bij Apexx gekeken, maar vond dat een beetje tegenvallen. Ff wat rondgelopen en toen, zoals altijd, naar Clockartz, die afsloten met Prisma (waar ik al op hoopte) die kicks :drool:

Daarna enorm inkakmomentje bij Radical... Omdat ik Killshot al helemaal niet hoefde te zien, heb ik Radical maar een kansje gegeven, maar heel de vibe haalde hij er voor mij uit... zat totaal geen energie in die set. D-Sturb z'n liveact vond ik ook niet super bijzonder eigenlijk... merk ook wel dat ik minder fan van hem begin te worden.

Na dat moment begon mijn lichaam het eigenlijk een beetje te begeven, geen idee hoe het kwam, maar de rest van de avond niet echt meer volle bak los kunnen gaan. Delete VIP was overigens de beste VIP set ooit. Explosions VIP, Take It Back VIP, Pleasure & Pain VIP, Fix Your Speakerz VIP, Lunatic, Payback en Watching You :drool: :loving:
Daarna nog ff kijkje genomen bij Mind Dimension maar mijn lichaam kon echt niks meer dus halverwege die set besloten om naar huis te gaan.

Al met al echt super vet feest gehad, maar jezus wat was het warm zeg...

+++++ Broodje beenham
++++ Phuture Noize
+++ Delete VIP, de platen die B-Front draaide, Clockartz
-- Hitte en drukte
--- Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
joostmakaay schreef:
Schijnbaar is een vuurtje ontstaan tijdens de set van Sub Zero Project, wat lopen er toch mongolen rond op festivals.

Afbeelding

:lol: de fuck is dit nu weer

Eindelijk doet iemand iets tegen Duitsers die hun tassen midden in de zaal leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De fik er in
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
tommeh schreef:
gewoon zo'n flare wss

Hoort nog steeds niet thuis op een feest.

Dit was ook al op Resonate :/ Echt n debiele...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 22:54 
 
Hardtraxxer

Boven verwachting mooi feest gehad. Locatie was wederom goed voor elkaar. Enige minpuntje was af en toe de drukte naar zaal 2. Muzikaal vaak positief verast.

PS @Clockartz Could you drop a tracklist? Much appreciated! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

+++ Delete/Phuture Noize
++ B-front & Myst
++ snel geholpen, show, geluid
+ D-sturb/Malice/Rooler/E-force
- Act Of Rage/Killshot
- Zure ijsjes en gladde vloer
- Lange stiltes tussen de sets.
-- Freqz stealth mode en radical
-- kluisjes buiten, zet er een volledige tent omheen als het vriest
--- Te veel mensen, zaal 1 verlaten vanwege drukte om vervolgens aan te sluiten in de rij voor zaal 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zure ijsjes? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kort verslagje van mijn kant nog:

Onze bus was een kwartier te laat en besloot ook nog eens een half uur te stoppen onderweg, hierdoor Primeshock gemist en pas binnen tegen het eind van Rejecta. Na een kluisje gefixt te hebben en muntjes gehaald te hebben, wat erg vlot verliep, even tijdens Digital Punk wat bekenden getroffen en rustig wat gedronken. Het viel me op dat moment wel op dat het geluid nog erg zacht stond. Om half vier even naar zaal 2 gegaan voor Retaliation en Riot Shift. Wat me opviel was dat het geluid hier direct al harder en beter afgesteld stond dan in zaal 1. De platen die ik voorbij heb horen komen kon ik allemaal wel erg waarderen (2e climax Retaliation - The New Shit :drool: ) en de sfeer zat er hier ook goed in. Na een half uurtje toch besloten om naar B-Front en MYST te gaan, precies op tijd voor Electronic Symphony :loving: Set stak verder ook weer goed in elkaar.
Hierna een van de sets van de dag: Phuture Noize presents Black Mirror Society. Eerlijk toegegeven, doet Phuture Noize lang niet altijd wat met me, maar zaterdag was een van die dagen dat het me wel enorm pakte. Show in combinatie met de sfeer en het inmiddels beter afgesteld geluid zorgde ervoor dat deze drie kwartier echt fantastisch waren. SZP daarna was aardig (helaas geen The Outbreak), E-Force en Frequencerz gewoon degelijk maar niet echt benoemenswaardig.
Hierna naar zaal 2 gegaan voor Clockartz, jezus wat een geweld :surrender: Erg vette set en de sfeer zat er weer goed in. Daarna weer terug naar de eerste zaal, Radical toch maar weer eens een kans gegeven. Helaas vind ik zijn laatste werk niet best en die mening blijft onveranderd na zaterdag. D-Sturb daarna weinig van meegekregen, Regain was wel prima. Daarna nog anderhalf uur de laatste restjes energie eruit stampen bij Delete VIP en Mind Dimension, die allebei een gruwelijke set neer hadden gezet. Het laatste half uur stond weer in het teken van een beetje flauwekullen met bekenden en doei zeggen tegen iedereen, waardoor ik van zowel GPF als Warface en Deadly Guns weinig tot niets heb meegekregen.

Het was nog altijd erg warm en behoorlijk druk, maar toch vond ik deze editie alweer stukken beter dan vorig jaar. De indeling was een stuk beter, het geluid was beter, het podium was beter en volgens mij hebben ze er ook wel wat aan gedaan om alle punten die vorig jaar voor verbetering vatbaar waren te verbeteren, waarvoor hulde :)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten