Svennn schreef:
Thera in Zozo... Bijna niet voor te stellen, die had ik daar in nog geen 100.000 jaar verwacht

Wat zou ik daar op een gewone zaterdagavond graag eens een paar plaatjes van Pieter horen, hele tent leeg in nog geen 3 minuten gok ik

Met Glazen Huis op nog 20meter afstand een super initiatief!

Zeker van de partij dus!

Alleen jammer dat het geluid er kut is. Maar ik ben er met 3 koprollen, en het is maar 5 euro

maar idd, Thera in Zozo, hoe verzin je het

hoewel ze er een keer Neophyte - Sloop die Speakers hebben gedraaid, verder moet het niet gekker dan YoS worden
