wrote:desingers
wrote:maar goed iedereen maakt wel eens fouten!
Oh kut, dit is wel een hele erge!wrote:wrote:desingerswrote:maar goed iedereen maakt wel eens fouten!
Moest zijn designers, en ja ik hap hahawrote:Kan gebeuren hè
Maar welke singers komen er dan?
Die was met Thera en Blackburn zooooo glad hahawrote:Zolang ze de draaischijf dit keer maar uit zetten
Ja ik stond toen maar helemaal vooraan bij de DJ Booth, op het hout, stuk beterwrote:Die was met Thera en Blackburn zooooo glad hahawrote:Zolang ze de draaischijf dit keer maar uit zetten
Nope, zo als mij verteld is hebben ze een geheel nieuw geluidssysteem! ook komt er in de toekomst een verbouwing en andere verbeteringen! dus gewoon knallenwrote:Zelfde geluidssysteem als gebruikelijk in Zozo neem ik aan..?
Ik zal het niet weten, ze zullen zowiezo wel lekker verdient hebben met serious request ja!wrote:Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.
Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.wrote:Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.
Klopt, maar dat is al aardig weg gestroomd door anderhalve maand hooguit 20 tegelijk in je tent te hebben zitten. En ik overdrijf niet, ga sowieso elke donderdag en veel zaterdagen de stad in en hop er altijd wel ff langs.wrote:Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.wrote:Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.
Moa tis wel rustig daar, als je vergelijkt met een paar weken geleden, maar 20 man is overdreven haha! Zo lang het maar gezellig druk word met Oh Zo Hard is het goed ja!wrote:Klopt, maar dat is al aardig weg gestroomd door anderhalve maand hooguit 20 tegelijk in je tent te hebben zitten. En ik overdrijf niet, ga sowieso elke donderdag en veel zaterdagen de stad in en hop er altijd wel ff langs.wrote:Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.wrote:Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.