Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt me een best leuk feestje op zich :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke line-up. Jammer dat het aan de andere kant van het land wordt georganiseerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij is het juist aan de goede kant van het land :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, jammer van "solution" in de flyer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, helaas op vrijdag...geen mogelijkheid voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helaas kwamen wij er ook iets te laat (net na het online zetten van de flyer) achter dat er Solution stond ipv Solutio.. :/
Foutje van de designer's aangezien het wel goed doorgegeven bleek te zijn maar goed iedereen maakt wel eens fouten! Inmiddels is het aangepast en heb ik hier de goede flyer voor jullie!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bjorn_m schreef:
desingers

Bjorn_m schreef:
maar goed iedereen maakt wel eens fouten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 01:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Bjorn_m schreef:
desingers

Bjorn_m schreef:
maar goed iedereen maakt wel eens fouten!

Oh kut, dit is wel een hele erge! :$ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan gebeuren hè :P
Maar welke singers komen er dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 02:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Kan gebeuren hè :P
Maar welke singers komen er dan?

Moest zijn designers, en ja ik hap haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/241915:Oh_Zo_Hard.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mede dankzij een grote dranksponsor, verlengden wij zondag de Early Bird aktie met een week. Daarnaast zijn ze nu €5,- MAAR: Ze zijn BIJNA UITVERKOCHT! Dus wil jij goedkoop naar een dikke line-up wees dan snel voor dat deze actie kaarten op zijn!! :thumbsup:

https://shop.ticketscript.com/channel/w ... ormat/html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:14 
 
Hardtraxxer

Zelfde geluidssysteem als gebruikelijk in Zozo neem ik aan..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang ze de draaischijf dit keer maar uit zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zolang ze de draaischijf dit keer maar uit zetten xd


Die was met Thera en Blackburn zooooo glad haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Steffnov schreef:
Zolang ze de draaischijf dit keer maar uit zetten xd


Die was met Thera en Blackburn zooooo glad haha

Ja ik stond toen maar helemaal vooraan bij de DJ Booth, op het hout, stuk beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 02:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Zelfde geluidssysteem als gebruikelijk in Zozo neem ik aan..?

Nope, zo als mij verteld is hebben ze een geheel nieuw geluidssysteem! ook komt er in de toekomst een verbouwing en andere verbeteringen! dus gewoon knallen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 03:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.

Ik zal het niet weten, ze zullen zowiezo wel lekker verdient hebben met serious request ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.


Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Steffnov schreef:
Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.


Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.

Klopt, maar dat is al aardig weg gestroomd door anderhalve maand hooguit 20 tegelijk in je tent te hebben zitten. En ik overdrijf niet, ga sowieso elke donderdag en veel zaterdagen de stad in en hop er altijd wel ff langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
maarten0546 schreef:
Steffnov schreef:
Waar doen ze dat van? De laatste weken loopt die tent net zo gruwelijk slecht...niet normaal. Eigenlijk heel 2013 al.


Volgens mij is er aardig wat winst gemaakt tijdens Serious Request, was elke avond vol daar.

Klopt, maar dat is al aardig weg gestroomd door anderhalve maand hooguit 20 tegelijk in je tent te hebben zitten. En ik overdrijf niet, ga sowieso elke donderdag en veel zaterdagen de stad in en hop er altijd wel ff langs.

Moa tis wel rustig daar, als je vergelijkt met een paar weken geleden, maar 20 man is overdreven haha! Zo lang het maar gezellig druk word met Oh Zo Hard is het goed ja! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er vanavond weer langs, zal wel een telling doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kom er vanavond weer langs, zal wel een telling doen ;)

Haha, zullen vast wel alleen maar koppeltjes zijn vanavond....
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten