Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:40 
 

Ach als ik mijn bier maar kan drinken. Hoop wel dat ik binnen kom omdat het wss weer pleures druk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah godver, nu hebben we zelfs hier al afhakers...lekker dan >.< twijfelgevalletje geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerst een verjaardag en daarna hierheen, hopelijk is het dan nog niet vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vnv wel ff aanwezig (sowieso bij thera) :thumbsup: met Klos, Mocambo en Mojo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 05:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit met zoveel sarcasme naar een feest toe gegaan, maar tegen werkelijk alle verwachtingen in een heerlijk feestje gehad. Begon al lekker, toen zo'n beetje al mijn kameraden af zeiden voor dit feest. Maar toen Kaboemetje aanbood met hem en een kameraad van hem (ene Niels, schijnt hier een account te hebben maar geen idee wie) te gaan, dacht ik "fuck it" en dus toch masr gegaan.

Duurde lang om binnen te komen, maar entree is nooit geïnt? Hoe dan ook, kwamen binnen bij Dr. Rude die ik vooral van de jump ken maar die lekkere Italiaanse knallertjes als Angel draaide. Al boven verwachting dus. Daarna kwam 2 uur complete zaad, over ons heen gekwakt door Sound Freakerz en een uurtje later Inner Heat vs Atmosfearz. Geen idee wie wat draaide, maar Ease My Mind en Zatox - Fuck You Up waren wel echte dieptepuntjes. Samen met practisch de complete set van de 4 heren. Bij Tartaros vs The Vision was het al leuker, hoewel spul als The Dungeon en Fight for Survival me an sich weinig blijft doen.

Toen de helden van de avond: Thera vs Blackburn. Niet alleen om de muziek, maar kom ik op terug. Heerlijk setje gedraaid, met oa Exist, Android, Without Warning, The Purest en In Your What. Jammer dat ondanks dat Pieter het zei, The Strangers en Quietly remix niet kwamen, maar goed. Bleef heerlijk beuken. De gasten die erna kwamen vielen in het niet met spul als Main MF en Pattern 2, en realiserende dat Atmosfearz een Hardcore set neer wou zetten, wist ik om half 4 dat het tijd was te gaan. Ongetwijfd heeft onze in een Wildstylez shirt geklede vriend een set neer gezet waar Evil Activities zich voor schaamt, maar mocht dit niet zo zijn...jammer dan.

Klinkt als een kutavond, en muzikaal gezien was het dat ook. Daarboven op tellen we de gladde vloer en eigenlijk was het best kut. Desondanks heb ik me prima vermaakt. Ben zonder verwachtingen (waaronder de verwachting of ik uberhaupt zou gaan) hen gegaan, en door gezellige mensen (op de kneus die drinken van me wou, zelfs na 5 keer uitleggen dat ikzelf al gebeukt werd) een prima tijd gehad, met speciale vermeldingen voor voorgenoemde Niels (prima kerel), Pietertje en Bartje, die het gewoon overduidelijke voor de lol doen en waar je heerlijk mee kunt ouwehoeren.

Al met al op een kutfeest me heerlijk vermaakt. Ook wat waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 05:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer thuis. Heerlijke set van Blackburn & Thera met eigenlijk alleen maar vette tracks. Hoogtepunten waren toch wel smasher remix en android, wat vet. Jammer dat er geen tijd meer was voor The Strangers :P . Die draaiende ijzeren dansvloer moet wel optyfen, keiglad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 05:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Steffnov is Exist gedraaid ja? Dan heb ik die gemist op de een of andere manier :P
Quietly remix is ook wel gedraaid toch? Ging mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 06:26 
 

Lekker gedanst en quietly was de een na laatste track geloof ik. Die mochr ook wel op repeat hihi harde kicks.


Nou tvds als je dit leest - snel is niet hard. Nou groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 06:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die overgang naar hardcore was ook wel triest en dat werd ook nauwelijks beter... Blijf dan gewoon bij de harde hardstyle. Wake Up Remuxx zit niemand op te wachten :thumbdown: Thera & Blackburn draaiden erg lekker, die gasten daarna vond ik ook wel ok eigenlijk. Daarvoor was het niet geweldig, maar heb me wel vermaakt verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:43 
 

was een goed feest, die maat van me laat ik volgende keer thuis alleen maar vrouwen jagen en geen muziek genieten....

maargoed. heb weer stickers ^^

Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.
De rest mag terug naar de zolder om te oefenen...... :thumbdown:

die 5 euro was zeker om mensen af te schrikken? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:47 
 

En-er-gy schreef:
Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.


Wie is Bart? Ja sorry, we zijn niet allemaal zo bad-ass bekend met de echte namen van Dj's
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
En-er-gy schreef:
Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.


Wie is Bart? Ja sorry, we zijn niet allemaal zo bad-ass bekend met de echte namen van Dj's


Blackburn.. denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Chris Two schreef:
En-er-gy schreef:
Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.


Wie is Bart? Ja sorry, we zijn niet allemaal zo bad-ass bekend met de echte namen van Dj's


Blackburn.. denk ik.

Yep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
was een goed feest, die maat van me laat ik volgende keer thuis alleen maar vrouwen jagen en geen muziek genieten....

maargoed. heb weer stickers ^^

Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.
De rest mag terug naar de zolder om te oefenen...... :thumbdown:

die 5 euro was zeker om mensen af te schrikken? :')


Tartaros en Dr. Rude mixten slecht?

Lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:27 
 

die sets heb ik niet gehoord.
heb de rest van "de club" even ontdekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 20:48 
 

En-er-gy schreef:
die sets heb ik niet gehoord.
heb de rest van "de ballenbak" even ontdekt.



There, fixed... de tent was volgens mij 3x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En-er-gy schreef:
was een goed feest, die maat van me laat ik volgende keer thuis alleen maar vrouwen jagen en geen muziek genieten....

maargoed. heb weer stickers ^^

Beste set van de avond/nacht was die van Pieter en Bart.
De rest mag terug naar de zolder om te oefenen...... :thumbdown:

die 5 euro was zeker om mensen af te schrikken? :')


Tartaros en Dr. Rude mixten slecht?

Lijkt me sterk.

Dr Rude draaide erg fijn. Helaas maar een deel van die set mee kunnen pakken omdat ze gefaseerd binnenlieten omdat die hele tent al vol stond, wat weer te wijten viel aan de niet vlekkeloze organisatie/communicatie.

Tartaros en The Vision draaiden wel prima, maar niet super. Opbouw was niet bepaald geweldig in hun set, maar vergeleken met Inner Heat & Atmozfears en ook die Sound Freakerz was het wel prima. Want die draaiden echt slecht, qua mixen en qua platenkeuze al helemaal...

Thera & Blackburn gewoon helden, maar dat was de verwachting vooraf ook al wel bij mij. Maargoed, goedkoop feestje en ook nog voor het goede doel. Was de moeite wel waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

Achja, Zozo is in principe natuurlijk ook niet echt een geschikte locatie voor een hardstyle feestje. Ook niet echt met de verwachting van een goed feestje heengegaan, meer als een normale uitgaansavond met zowaar eens fatsoenlijke muziek. Al met al toch een mooie avond gehad! :)

Jammer dat het met de entreegelden is misgegaan, alle bezoekers x €5,- had een leuk bedrag kunnen opleveren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen we binnen kwamen bij Tartaros & The Vision twijfelde ik of ik moest lachen, of huilen om 't geluid. Volgens mij is dat bij ons in de plaatselijke kroeg nog beter...

Gelukkig waren snel Thera & Blackburn aan de beurt, waarvan we een heerlijke set te horen kregen en waarbij het opviel dat het zelfs met dit geluid het nog hard overkwam :love:

Na wat gezelligheid zijn we vervolgens, na anderhalf uur, weer naar buiten gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat heb ik me ontzettend goed vermaakt :D Ik had geen idee wat ons stond te wachten, maar ik heb t echt super naar mn zin gehad! En ja dat geluid was wel ff wennen, maar zoals Rik zegt:
Rik schreef:
Gelukkig waren snel Thera & Blackburn aan de beurt, waarvan we een heerlijke set te horen kregen en waarbij het opviel dat het zelfs met dit geluid het nog hard overkwam :love:

Wil iemand dat aub ff aan de hele wereld laten zien? :lol: :lol: :lol: We doen juist altijd veel moeite om onze tracks dusdanig te mixdownen/masteren dat t altijd goed en hard klinkt, hoe kut t geluid ook is, dus ik vind t echt SUPER om te horen Rik :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:09 
 

Je mag best trots op jezelf zijn Pieter.
Ik ga nu waarschijnlijk naar loudness, tijdmachine en feestjes waar nog wat leuke naampjes van jouw label staan :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Je mag best trots op jezelf zijn Pieter.
Ik ga nu waarschijnlijk naar loudness, tijdmachine en feestjes waar nog wat leuke naampjes van jouw label staan :D.


wat zeg jij mij nou kaboem jij en hardstyle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:34 
 

met behulp van wat harde trekkers is t toch gelukt om kaboem naar de HS te halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

The Vision op FB
Last sunday I played at Serious Hardstyle (ZoZo, Enschede). Inner Heat, Thera, Atmozfears, Tartaros, Blackburn and me raised €6500,- for charity!! Great job everybody! #SeriousRequest2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
The Vision op FB
Last sunday I played at Serious Hardstyle (ZoZo, Enschede). Inner Heat, Thera, Atmozfears, Tartaros, Blackburn and me raised €6500,- for charity!! Great job everybody! #SeriousRequest2012


Vraag me dan toch af hoe dit bedrag bij elkaar is gekomen...
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten