Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten0546 schreef:
Jurheinen schreef:
The Vision op FB
Last sunday I played at Serious Hardstyle (ZoZo, Enschede). Inner Heat, Thera, Atmozfears, Tartaros, Blackburn and me raised €6500,- for charity!! Great job everybody! #SeriousRequest2012


Vraag me dan toch af hoe dit bedrag bij elkaar is gekomen...

Drankinkomsten denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 01:36 
 

https://www.facebook.com/#!/groups/theracords/

die foto`s. zo onbetaalbaar :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten