Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisator
Prosperity Productions

Zaterdag 2 juni 2012
13:00 - 23:00
Beachclub Fuel, Bloemendaal aan Zee

Prijzen
Early bird: € 20,-
Voorverkoop: € 25,-
Vrouwen: € 30,- (Groepsticket voor 2 personen)
Deurverkoop: € 30,-

Minimumleeftijd
18

Line-up

Mainstage
13:00 - 14:30 Audiofreq
14:30 - 16:00 Bass Modulators vs Zentiments
16:00 - 17:00 The R3belz
17:00 - 18:00 Noisecontrollers
18:00 - 19:00 Stephanie
19:00 - 20:00 Activator
20:00 - 21:00 Zatox
21:00 - 22:00 Zany
22:00 - 23:00 Alpha² vs E-Force
MC: DL!

The Future
13:00 - 14:00 Chris Baxter vs Ken Base
14:00 - 15:00 Dimpian
15:00 - 16:00 Vantage Point
16:00 - 17:00 Jur Da Vibe
17:00 - 18:00 RaveNeger
18:00 - 19:00 Raku
19:00 - 20:00 D-Hunter &­ Dryade
20:00 - 21:00 Brother In Arms
21:00 - 22:00 Silver Shadow
MC: M-Core
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas, ga al naar Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde, had hier graag bij willen zijn, super dichtbij! Zit in Spanje voor onderzoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zonde, had hier graag bij willen zijn, super dichtbij! Zit in Spanje voor onderzoek.

Jammer! Ik denk dat ik er wel heen ga. Ondanks dat de tickets niet goedkoop zijn lijkt het me wel gaaf. Het is echt om de hoek en The R3belz beloofd wel veel goeds voor de rest van de line-up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben zelf bang dat de line up verder juist gaat tegenvallen, hoop het natuurlijk niet!
Voor mij ook om de hoek dus grote kans dat ik er ook ben :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn wat nieuwe namen bij de line-up gekomen! De kans dat ik erheen ga is dan ook meteen een stuk kleiner.. Vind het tot nu toe een erg saaie line-up, alleen The R3belz is wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zentiments! :thumbsup:

Maar is dit de complete line-up? Lijkt me niet toch? Maar waarschijnlijk al Fantasy Island die dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zentiments! :thumbsup:

Maar is dit de complete line-up? Lijkt me niet toch? Maar waarschijnlijk al Fantasy Island die dag.

Nope, er komen nog namen bij. Weet er al een paar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:21 
 
Hardtraxx Addict

The R3bels :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:

:clap:

Jij ook :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
sjobie schreef:
urbandesigner schreef:
Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:

:clap:

Jij ook :)?

:yes: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:37 
 
Hardtraxxer

Is 2 juni uitgeroepen tot nationale feestdag voor alle harddance liefhebbers ofzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:

Was 1 keer niet genoeg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
urbandesigner schreef:
Ziet er leuk uit, maar ga al naar Intents :whistle:

Was 1 keer niet genoeg? :P

Oeps, zie het nu pas :innocent: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog wat namen weten te onthullen. :whistle:
Zany, Noisecontrollers, Zatox, Alpha2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb nog wat namen weten te onthullen. :whistle:
Zany, Noisecontrollers, Zatox, Alpha2

Thx, heb t ff gekopïeerd naar word, en dat zijn opzich wel leuke namen :whistle: . Maar die zullen ook wel op Intents staan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa, ik zou er eerder op gokken dat er weinig tot geen artiesten van deze line-up op Intents staan, aangezien het niet echt dicht bij elkaar ligt. Sowieso een uur of 2 rijden en dat nog zonder file's etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb nog wat namen weten te onthullen. :whistle:
Zany, Noisecontrollers, Zatox, Alpha2

ziet er al iets interessanter uit, hopen op nog een aantal goeie acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Mwoa, ik zou er eerder op gokken dat er weinig tot geen artiesten van deze line-up op Intents staan, aangezien het niet echt dicht bij elkaar ligt. Sowieso een uur of 2 rijden en dat nog zonder file's etc.


Mwah dat zal toch moeten denk ik.. Zandvoort - Oisterwijk is een behoorlijk pokke eind, maar Zandvoort - Enschede en Oisterwijk - Enschede is toch ook minstens 2 uur rijden. Met 3 redelijke festivals op 1 dag zal er toch behoorlijk wat heen en weer gereden moeten worden voor de heren DJ's gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Nando schreef:
Mwoa, ik zou er eerder op gokken dat er weinig tot geen artiesten van deze line-up op Intents staan, aangezien het niet echt dicht bij elkaar ligt. Sowieso een uur of 2 rijden en dat nog zonder file's etc.


Mwah dat zal toch moeten denk ik.. Zandvoort - Oisterwijk is een behoorlijk pokke eind, maar Zandvoort - Enschede en Oisterwijk - Enschede is toch ook minstens 2 uur rijden. Met 3 redelijke festivals op 1 dag zal er toch behoorlijk wat heen en weer gereden moeten worden voor de heren DJ's gok ik.

Van Zandvoort naar Oisterwijk is anderhalf uur, is dus wel te doen.. Naar Enschede iets meer dan 2 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Svennn schreef:
Nando schreef:
Mwoa, ik zou er eerder op gokken dat er weinig tot geen artiesten van deze line-up op Intents staan, aangezien het niet echt dicht bij elkaar ligt. Sowieso een uur of 2 rijden en dat nog zonder file's etc.


Mwah dat zal toch moeten denk ik.. Zandvoort - Oisterwijk is een behoorlijk pokke eind, maar Zandvoort - Enschede en Oisterwijk - Enschede is toch ook minstens 2 uur rijden. Met 3 redelijke festivals op 1 dag zal er toch behoorlijk wat heen en weer gereden moeten worden voor de heren DJ's gok ik.

Van Zandvoort naar Oisterwijk is anderhalf uur, is dus wel te doen.. Naar Enschede iets meer dan 2 uur.

Vergeet niet de zieke files rondom zandvoort in de zomer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat zei ik eerder ook al, dat is nog zonder file's erbij gerekend. :P Maar het is best een leuke line-up als de namen die ik heb gehoord echt waar zijn. Denk alleen niet dat er verder nog wat leuks tussen zal staan, dus dat wordt of flink zuipen of de helft skippen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker om de hoek, en voor 20 eutjes gaan we dit doen!
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten