Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezelf een talent noemen... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De naam prosperityproductions alleen al.... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

triest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk schijnt het zonnetje :cool: wordt een heerlijk feestje en lekker dichtbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 12:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jezelf een talent noemen... :')

Zoek jij ruzie Chukkelien? :D

Dan snapt iedereen wel wat voor soort dj's je bedoeld slappe ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Jezelf een talent noemen... :')

Zoek jij ruzie Chukkelien? :D

Dan snapt iedereen wel wat voor soort dj's je bedoeld slappe ^^

You know I'm only joking, m8 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
You know I'm only joking, m8 :P

Hahaha natuurlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een kneuzen in dat mailtje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable staat in de OP. Heerlijk dat Zany afsluit, Alpha2 & E-Force zullen ook zeker stevig gaan draaien en ik verwacht dat Zatox ook wel wat leuk spul gaat draaien. Tijdens Acti mooi naar zaal 2, die 2 daar kunnen heerlijk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Timetable staat in de OP. Heerlijk dat Zany afsluit, Alpha2 & E-Force zullen ook zeker stevig gaan draaien en ik verwacht dat Zatox ook wel wat leuk spul gaat draaien. Tijdens Acti mooi naar zaal 2, die 2 daar kunnen heerlijk draaien.


NO. dit is de juiste:

Mainstage : The Elite of the Hardstyle Scene.
13:00 - 14:30 Audiofreq
14:30 - 16:00 Zentiments vs Bass Modulators
16:00 - 17:00 The R3bels
17:00 - 18:00 Noisecontrollers
18:00 - 19:00 Stephanie
19:00 - 20:00 Activator
20:00 - 21:00 Zatox
21:00 - 22:00 Zany
22:00 - 23:00 Alpha vs E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter, A2 & E-Force draaien minder snel hardcore dan Zany. Ben je er ook Tobias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk... Krijg je Tonight, Reborn en Passion For Life om half 12 :lol:

Ik voorzie een Zatox-a-like xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Leuk... Krijg je Tonight, Reborn en Passion For Life om half 12 :lol:

Ik voorzie een Zatox-a-like xd

Wel nee joh. Reken maar op Sorrow, Proud To Be Loud, Pattern 2, Psycho etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 01:01 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik voorzie een Zatox-a-like xd

Haha, die man wordt druk die dag. 15.00-16.00u in Enschede, 20.00-21.00 in Bloemendaal en 22.30-23.30 op Intents.. Verder wel een redelijk logische timetable op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 09:20 
 
Hardtraxxer

Word gezellig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Beter, A2 & E-Force draaien minder snel hardcore dan Zany. Ben je er ook Tobias?


Nee, echt onwijs jammer, moet werken dan! Heb al vrij gevraagd voor pussylounge tomorrotland en defqon! Kan helaas niet vrij blijven vragen!

Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen :thumbup:

Dat heb je al gedaan :innocent: :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
teupie schreef:
Had graag een partijtje los willen gaan met iemand die weet hoe je moet knallen :thumbup:

Dat heb je al gedaan :innocent: :innocent:


^^ haha, oke puntje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier morgen maar eens een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Hier morgen maar eens een kijkje nemen :)


Ik vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alweer even terug thuis, maar heb een geslaagde dag gehad :) Even was plus/min punten:

+Sfeer
+Set van Activator (Qua trackkeuze dan; Welcome to The Record Shop, Fuckin' Noize)
+Vrouwelijk volk zag er best goed uit
+SET VAN ZANY _0_
+Los gaan met Nando

-Kosten, €4,- voor een flesje grolsch, €3,- voor een glas bier. Kan dus ECHT niet.
-Aankleding, was dus niet te bekennen
-Glas op de grond door de flesjes grolsch
-Geluid area 2


Ik vergeet vast nog her en der wat puntjes, maar heb me prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

Was een erg leuk feestje! Mainstage was een houtzaag tafel uit een schuur met een mixer en cd spelers erop xd was wel grappig om te zien

Wel absurde prijzen ja, 4€ voor grolsch flesje die zij voor ongeveer 15€ per krat kopen ofzo, met statiegeld...
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet :P )

Maar verder een top dag gehad want ik was met een top groep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:44 
 
Hardtraxxer

Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.
alleen het geluid was echt bagger. Tijd om oordoppen aan te schaffen, zit met een constante piep in me oor.
De prijzen waren echt om te huilen. had 50 euro mee genomen en dit was niet genoeg om mij zoet te houden.

pluspunten
+ Setje van Zany
+ geen wachtrij bij wc + eten en drinken halen
+ veel ruimte om los te gaan terwijl het wel redelijk vol was.

minpunten
- Prijs van alles
- het geluid

ondanks alles wel een geslaagd feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.
alleen het geluid was echt bagger. Tijd om oordoppen aan te schaffen, zit met een constante piep in me oor.
De prijzen waren echt om te huilen. had 50 euro mee genomen en dit was niet genoeg om mij zoet te houden.

pluspunten
+ Setje van Zany
+ geen wachtrij bij wc + eten en drinken halen
+ veel ruimte om los te gaan terwijl het wel redelijk vol was.

minpunten
- Prijs van alles
- het geluid

ondanks alles wel een geslaagd feestje


sorry :( Hoor van veel mensen die last hebben van het geluid. wat as er allemaal met dat geluid dan?? Veel te hard ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Was een erg leuk feestje! Mainstage was een houtzaag tafel uit een schuur met een mixer en cd spelers erop xd was wel grappig om te zien

Wel absurde prijzen ja, 4€ voor grolsch flesje die zij voor ongeveer 15€ per krat kopen ofzo, met statiegeld...
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet :P )

Maar verder een top dag gehad want ik was met een top groep :D


Denk dat ze ze nog wel een stuk minder dan die 15€ betalen! echt idioot dus, hoe kom je erbij om zoiets te doen!! Echt heel erg slecht ! Was het met de rest van de dranken ook zo?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten