pecola-tje schreef:
Mailtje komt niet van de organisatie blijkbaar,schijnt n oplichter te zijn die geld probeert te ontfutselen van degenen die er wel op in gaan

Beetje raar ook dat t emailadres van de afzender niet hetzelfde is als het emailadres wat onderaan de mail staat.
Nope is niet waar, zijn allemaal weer geruchten die op het internet zijn gegooid..
Het emailadres is van de eigenaar van prosperity zelf en dit mailtje is helaas echt. Ze proberen je alsnog geld te ontfutselen, omdat je eigenlijk 300 euro voor hun aan inkomsten moet zorgen, om vervolgens daar 50 euro voor terug te krijgen en een draaiplaats. Heb het mailtje zelf ook gehad en ken toevallig degene van wie het emailadres is...
Heb ook in een mail zeer duidelijk gemaakt hoe ik er tegenover sta, samen met tientallen andere dj's die deze mail ook hebben gehad en dit (uiteraard) ook hebben geweigerd..