Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volledige line up bekend , daar gaan we maar eens eens

Activator
Alpha²
Audiofreq
Bass Modulators
E-Force
Noisecontrollers
Stephanie
The R3belz
Zany
Zatox
Zentiments
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad wat een bazen line-up :worship: :worship:
Kaartjes zijn inmiddels gehaald, dit word een mooi feestje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik zelf toch voor Fantasy Island ga. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Denk dat ik zelf toch voor San Quentin ga. :)

Oow wat leuk dat je toch gaat :thumbsup:
Nee je moet doen wat je zelf het leukste lijkt toch :thumbup: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien wel aanwezig.. lijkt me wel fijn zo'n feestje op het strand! 20 euro is ook niet zo duur voor een redelijke lineup en voor een hele dag.. Als er geen reet aan is dan ga ik lekker zwemmen in de Noordzee ^^ even kijken wie er allemaal mee willen en dan snel kaarten halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
20 euro is ook niet zo duur........ dan snel kaarten halen!

Je weet dat die actie tot gisteren gold en je ze vanaf vandaag ook niet meer kunt bestellen, alleen die 35 euro kaarten??
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Djenz schreef:
20 euro is ook niet zo duur........ dan snel kaarten halen!

Je weet dat die actie tot gisteren gold en je ze vanaf vandaag ook niet meer kunt bestellen, alleen die 35 euro kaarten??


ja ik kwam er net achter ja.. dan maar een ander feest want 35eu is het niet waard :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

how do u know ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor degene die het ontgaan was: het is verplaatst naar Beachclub Fuel ;)
Ik zie het net op Partyflock...


https://partyflock.nl/party/219481:San_ ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spannond, wel heel benieuwd hoe het wordt. Zo'n 'groot' feest op fiets afstand..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teupie schreef:
spannond, wel heel benieuwd hoe het wordt. Zo'n 'groot' feest op fiets afstand..!

Word sowieso heel vet Toobs, geloof me :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantasie Eiland :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier maar weer verder dan. Kaartje is binnen. :D Deze week wordt er een 2e area bekend gemaakt, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hier maar weer verder dan. Kaartje is binnen. :D Deze week wordt er een 2e area bekend gemaakt, ben benieuwd!

Haha je gaat toch wel hierheen?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Hier maar weer verder dan. Kaartje is binnen. :D Deze week wordt er een 2e area bekend gemaakt, ben benieuwd!

Haha je gaat toch wel hierheen?? :P

Haha yes, dankzij een zeker persoon die niet naar FI gaat heb ik maar besloten naar dit buurtfeestje te gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Haha yes, dankzij een zeker persoon die niet naar FI gaat heb ik maar besloten naar dit buurtfeestje te gaan. :D

:mad: :mad: :mad: :mad:
Schuif het maar weer op mij af he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Nando schreef:
Haha yes, dankzij een zeker persoon die niet naar FI gaat heb ik maar besloten naar dit buurtfeestje te gaan. :D

:mad: :mad: :mad: :mad:
Schuif het maar weer op mij af he :P

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2
13:00 - 14:00 Chris Baxter vs Ken Base
14:00 - 15:00 Dimpian
15:00 - 16:00 Vantage Point
16:00 - 17:00 Jur Da Vibe
17:00 - 18:00 Rave Neger
18:00 - 19:00 Raku
19:00 - 20:00 D-Hunter &­ Dryade
20:00 - 21:00 Brother In Arms
21:00 - 22:00 Silver Shadow

Ken ze allemaal niet echt, maar heb D-Hunter & Dryade wel een keer gezien en die draaide toen heerlijk. Veel Theracords spul. Timetable van de 1e area komt volgende week maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Area 2
13:00 - 14:00 Chris Baxter vs Ken Base
14:00 - 15:00 Dimpian
15:00 - 16:00 Vantage Point
16:00 - 17:00 Jur Da Vibe
17:00 - 18:00 Rave Neger
18:00 - 19:00 Raku
19:00 - 20:00 D-Hunter &­ Dryade
20:00 - 21:00 Brother In Arms
21:00 - 22:00 Silver Shadow

Ken ze allemaal niet echt, maar heb D-Hunter & Dryade wel een keer gezien en die draaide toen heerlijk. Veel Theracords spul. Timetable van de 1e area komt volgende week maandag.

Dat komt omdat de bekende talenten allemaal nee hebben gezegd, leg ik je zaterdag wel uit :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een trieste organisatie is dit zeg. Net zo erg als die organisatie die mensen naar Zwitserland wou lokken... :')

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet hoe dit bij andere organisaties wordt geregeld, maar dit is wel triest ja. Ach ja, ik ben allang blij dat er een organisatie is die wat met hardstyle doet in mijn omgeving. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mailtje komt niet van de organisatie blijkbaar,schijnt n oplichter te zijn die geld probeert te ontfutselen van degenen die er wel op in gaan ;)
Beetje raar ook dat t emailadres van de afzender niet hetzelfde is als het emailadres wat onderaan de mail staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker slimme oplichter dan, iedereen weet nu al van deze onzin. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 13:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Mailtje komt niet van de organisatie blijkbaar,schijnt n oplichter te zijn die geld probeert te ontfutselen van degenen die er wel op in gaan ;)
Beetje raar ook dat t emailadres van de afzender niet hetzelfde is als het emailadres wat onderaan de mail staat.

Nope is niet waar, zijn allemaal weer geruchten die op het internet zijn gegooid..

Het emailadres is van de eigenaar van prosperity zelf en dit mailtje is helaas echt. Ze proberen je alsnog geld te ontfutselen, omdat je eigenlijk 300 euro voor hun aan inkomsten moet zorgen, om vervolgens daar 50 euro voor terug te krijgen en een draaiplaats. Heb het mailtje zelf ook gehad en ken toevallig degene van wie het emailadres is...

Heb ook in een mail zeer duidelijk gemaakt hoe ik er tegenover sta, samen met tientallen andere dj's die deze mail ook hebben gehad en dit (uiteraard) ook hebben geweigerd..
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten