Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:

Wel absurde prijzen ja, 4€ voor grolsch flesje die zij voor ongeveer 15€ per krat kopen ofzo, met statiegeld...
Water 3€ voor een klein flesje en het water bij de wcs was niet drinkbaar stond er (mja ik nam de gok maar niet :P )



Op Hurricane was het zelfs 5eu voor een flesje water, die je niet eens kon opnieuw kon vullen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
+Los gaan met Nando

Ilmar schreef:
Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.

Was gezellig jongens. :D

Wel leuk feest op zich. Gezelligheid, het (te dure) bier en de set van held Zany maakte het voor mij goed te doen. :) Verder was de aankleding schandalig, geluid in de 2e zaal bijzonder kut en was alles veel te duur. Betwijfel het of ik nog naar een feest van deze organisatie ga, echt een triest gebeuren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Teknizion schreef:
+Los gaan met Nando

Ilmar schreef:
Was echt gezellig, aangezien teupie er niet was moest ik maar met nando stampen op therarecords spul.

Was gezellig jongens. :D

Wel leuk feest op zich. Gezelligheid, het (te dure) bier en de set van held Zany maakte het voor mij goed te doen. :) Verder was de aankleding schandalig, geluid in de 2e zaal bijzonder kut en was alles veel te duur. Betwijfel het of ik nog naar een feest van deze organisatie ga, echt een triest gebeuren daar.


ik heb nog een foto van jou met een maatje van mij :lol: :lol: moet je 'm hebben ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
ik heb nog een foto van jou met een maatje van mij :lol: :lol: moet je 'm hebben ?

PM maar of zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 06:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
PM maar of zo. :P

Nweeuujj, je zet hem hier maar neer :P

Die zaterdagmiddag nog wel hard zitten twijfelen om toch even een kijkje te nemen, want die line-up was wel gewoon dik in orde. Uiteindelijk toch maar thuis gebleven en opzich geen spijt van als ik verhalen zo lees en hoor om me heen :$ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We hadden beter gewoon naar Fantasy Island kunnen gaan kut Julian.

Haha ik had iets over de organisatie gepost op PF, gelijk allemaal dagjesmensen die ragen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
We hadden beter gewoon naar Fantasy Island kunnen gaan kut Julian.

Haha ik had iets over de organisatie gepost op PF, gelijk allemaal dagjesmensen die ragen. xd

Ik had het gezien inderdaad haha, te grappig gewoon xd
En we hadden dat inderdaad beter kunnen doen, kut nando, maar ik heb nu zaterdag wel voor 350 euro nieuwe kleding mogen uitzoeken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus luister de volgende keer maar gewoon naar mij. :D Set van Zany was echt gruwelijk trouwens:

Mysterias
Octavius Augustus
Midnight
Acid Nightmare Remix
Psychedelic Trip
Magic
World On Fire
D.O.N.K.E.Y.
The Hour Of The Night
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten