Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
We gaan met vrienden er een mooi weekendje van maken. Zat even wat research te doen voor stapmogelijkheden op de vrijdagavond. Wat blijkt nu, dansen in kroegen is verboden en clubs moeten in september ook nog gesloten blijven. Toch bizar dat een Reverze, een binnenevenement met 20.000 man door mag gaan, maar dat kroegen/clubs niet open kunnen met een Covid Safe Ticket.

Anyways, iemand nog goede tips voor kroegen in Antwerpen waar wellicht ook wat soepeler met de maatregelen wordt omgegaan, zodat je niet de hele avond niet in de kroeg hoeft te zitten? :thumbsup:


De versoepelingen vanaf 1 september: https://www.info-coronavirus.be/nl/news/occ-2008/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Anyways, iemand nog goede tips voor kroegen in Antwerpen waar wellicht ook wat soepeler met de maatregelen wordt omgegaan, zodat je niet de hele avond niet in de kroeg hoeft te zitten? :thumbsup:


Ik loop momenteel stage in een hotel in Antwerpen. Zondag nacht in Marmite geweest met collega's, en corona leek daar niet te bestaan. Zit daar wel altijd helemaal vol, dus lijkt me op een vrijdag avond ook het geval. Dat weekend is trouwens het Bollekkesfeest. Dus in de hele stad zal genoeg te doen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
We gaan met vrienden er een mooi weekendje van maken. Zat even wat research te doen voor stapmogelijkheden op de vrijdagavond. Wat blijkt nu, dansen in kroegen is verboden en clubs moeten in september ook nog gesloten blijven. Toch bizar dat een Reverze, een binnenevenement met 20.000 man door mag gaan, maar dat kroegen/clubs niet open kunnen met een Covid Safe Ticket.

Anyways, iemand nog goede tips voor kroegen in Antwerpen waar wellicht ook wat soepeler met de maatregelen wordt omgegaan, zodat je niet de hele avond niet in de kroeg hoeft te zitten? :thumbsup:


Was zelf altijd echt fan van Gollemke maar zie helaas dat die gesloten is. Daarnaast zat ik in mijn studie tijd daar ook vaak in The Playground, waar je naast een biertje ook heel veel bordspellen kan spelen. Daarnaast veel in het Vaetje geweest als kroeg en wel eens naar de antwerpse brouwerij en tapperij geweest beetje hippe tent maar ook erg lekkere biertjes! :)

Daarnaast heel jaloers op iedereen die naar Reverze gaat, kan helaas niet! Hopen dat het goed gaat en het een statement maakt voor het indoor seizoen hier in Nederland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ben benieuwd eerste keer Reverze, gaan er een mooi weekendje Antwerpen van maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Is het een beetje goed te bereiken met het ov? Vanaf Antwerpen centraal of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Is het een beetje goed te bereiken met het ov? Vanaf Antwerpen centraal of?

Het is België, daar is niks goed te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Is het een beetje goed te bereiken met het ov? Vanaf Antwerpen centraal of?


Station --> sportpaleis is 30 minuten wandelen. Of je kan zelf een keertje op Google kijken welke bus/metro/tram je kan nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2021 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Is het een beetje goed te bereiken met het ov? Vanaf Antwerpen centraal of?


Als je op centraal station bent kan je gratis met OV naar sportpaleis met je reverze ticket. Heet iets van de Lijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2021 13:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks voor de tips, dat gaat zeker goedkomen.

De anthem is trouwens te vinden in de COONE - GLOBAL DEDICATION 067 podcast vanaf 09:00:
https://www.youtube.com/watch?v=AwYS0ViVBmE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2021 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Devin Wild zal MYST vervangen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Devin Wild zal MYST vervangen :)

Het is gelukkig wel een prima vervanger, maar wat had ik graag MYST willen zien hier. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Devin Wild zal MYST vervangen :)


Zou hem een hele grote vinden als hij toch zeker 3-5 MYST platen in zijn set stopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat zou wel netjes zijn tegenover de mensen die speciaal voor Myst kwamen. Maar dan hoor ik dat graag van te voren als hij dat gaat doen.. Devin Wild presents Myst's Trinity :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Dat zou wel netjes zijn tegenover de mensen die speciaal voor Myst kwamen. Maar dan hoor ik dat graag van te voren als hij dat gaat doen.. Devin Wild presents Myst's Trinity :thumbsup:


Heeft net op instagram aangegeven dat hij wel wat van Myst gaat draaien :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoelang kost t ongeveer om van stage te wisselen bij Reverze?
TT staat op fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Hoelang kost t ongeveer om van stage te wisselen bij Reverze?
TT staat op fb


Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ziet er naar uit dat ik om de 2 uur in de andere venue wil zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2021 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duurt niet heel lang. Kan aan het begin een beetje een doolhof zijn, maar eenmaal de juiste weg gevonden ben je echt niet meer dan 5 minuten bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo jammer dat DBSTF en Phuture Noize een kleine overlap moeten hebben.. Gaat lastig worden om te beslissen wie van de 2 we dan volledig gaan zien. Verder best een prima timetable, tot 04:00 steeds pendelen tussen Lotto Arena en Sportpaleis met gelukkig vaak 2 sets achter elkaar in dezelfde venue. Vanaf 04:00 tot het eind lekker in het Sportpaleis te vinden, zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Duurt niet heel lang. Kan aan het begin een beetje een doolhof zijn, maar eenmaal de juiste weg gevonden ben je echt niet meer dan 5 minuten bezig.


'T staat natuurlijk ook aangegeven en sommige looppaden zijn éénrichting, wat het nog makkelijker maakt. Alhoewel een beetje ronddwalen in de catacomben ook altijd mooie avonturen opleverde. :lol: . Ik zie net dat m'n laatste keer al weer bijna 7 jaar geleden is. De line-up voor volgend weekend trekt me ook wel, moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het verleden ook vaak genoeg meegemaakt dat de Lotto Arena afgesloten was vanwege de drukte in die zaal. Stond je soms gerust een half uur te wachten tot er weer genoeg mensen uit die zaal terug waren naar de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 16:16 
 

Iemand toevallig een warm up mix gemaakt? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TT toegevoegd aan begin post

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Iemand toevallig een warm up mix gemaakt? :thumbup:



Misschien deze ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 19:02 
 

Helemaal top, bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2021 23:55 
 
Hardtraxxer

bierislekker schreef:
Iemand toevallig een warm up mix gemaakt? :thumbup:




Toevallig wel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten