Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 08:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend dik was dit zeg :oh:
Q-Dance zou voor Qlimax veel moeite moeten doen om dit qua show en geluidsysteem te evenaren.
Hard Driver LIVE was voor mij de set van de avond, onverwachts. Die kicks kwamen echt magistraal aan :surrender:.
Als ik dan wat minpunten moet noemen, het was echt ontzettend druk vooral bij Phuture Noize. Daar viel gewoon niet te bewegen. En heel veel van het volk wat er op af kwam zorgde ervoor dat het net wat langer duurde om er lekker in te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 08:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heb een stuk van de stream gezien maar dit kwam als productie niet eens in de buurt van de slechtste Qlimax show in laatste 10 jaar. Hoezo zou Q dance moeite hebben met het evenaren van reverze. Met die uitspraak doe je in mijn ogen echt flink te kort aan Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heb een stuk van de stream gezien maar dit kwam als productie niet eens in de buurt van de slechtste Qlimax show in laatste 10 jaar. Hoezo zou Q dance moeite hebben met het evenaren van reverze. Met die uitspraak doe je in mijn ogen echt flink te kort aan Qlimax.


Zo heb ik het eenmaal ervaren. Ben 4 keer Qlimax geweest maar was hier meer onder de indruk van qua show tijdens de setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien komt het door het 2 jaar droogstaan :P welke edities qlimax ben je geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 10:24 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk komt dat doordat het het eerste grote feest in 2 jaar is, dat je dit zo ervaren hebt. Deze show is inderdaad hetzelfde als wat qlimax 10 jaar geleden was en zo ook de streamkwaliteit, wat een ramp met al die haperingen in het geluid. Laten we het maar houden bij standaard Belgische kwaliteit :lol: Net nog qlimax 2019 opgezet, je ziet het enorme verschil echt direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, had eigenlijk van tevoren niet al te hoge verwachtingen want was al vaker geweest en Reverze blijft toch een beetje een apart feest.
Maar heb het echt super naar mijn zin gehad, eigenlijk alleen maar leuke setjes gehoord vooral die van B-Front, Vertile en niet te vergeten, Devin Wild. Lang geleden dat ik zo omver geblazen ben door een set, super experimenteel en veel bizarre gated kicks.

Voor mij wel de leukste Reverze editie waar ik geweest ben.

RTM93 schreef:
Heb een stuk van de stream gezien maar dit kwam als productie niet eens in de buurt van de slechtste Qlimax show in laatste 10 jaar. Hoezo zou Q dance moeite hebben met het evenaren van reverze. Met die uitspraak doe je in mijn ogen echt flink te kort aan Qlimax.


Ik snap de vergelijking met Qlimax wel. Andere jaren kon Reverze zich qua show en stage echt wel meten met Qlimax en vond ik het vaak zelfs vetter.
Dit jaar vond ik de stage zelf wat tegenvallen en inderdaad niet in de buurt komen van Qlimax, zelfs een beetje karig vergeleken met andere Reverze edities.
Maar de (Licht)show erom heen maakte imo veel goed en stak er wel weer ver bovenuit.
Zo zie je het niet vaak, ook niet op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Feestverslagje, lang geleden. Al 7 jaar niet meer naar Reverze geweest, dus maar weer een keer besloten om te gaan. Was de Bob, wat sowieso een unicum is, maar nuchter een feest meemaken heeft ook wel iets. Parkeren etc was echt ideaal, gewoon om het Sportpaleis heen gereden en geen file gehad, kon bij Spoor Oost mooi parkeren. Ingang enzo ging ook vrij vlot. Was vervolgens een beetje bang voor de verplaatsing van Area naar area, maar dat is nu echt veel beter geregeld.

Begonnen in de Lotto Arena waar het geluid echt perfect was. Organen trilde soms nog net niet uit je lichaam. Hoe anders was dat bij de Main, tijdens de set van Mandy stonden die boxen achterin niet eens aan? Nu was dat sowieso een drama, dus Audiotricz gedaan. Was gewoon gezellig en leuk om in te komen. Vervolgens wel weer naar de main gelopen en hier Sound Rush, DBSTF en Refuzion gezien. Maar ook hier vond ik het geluid echt niet geweldig. De bass drukte de rest van de muziek soms helemaal weg en vocals vond ik soms echt slecht te horen. Kon ook makkelijk een gesprek voeren met iemand op 2 meter afstand. Setjes waren wel leuk. Mooi dat iedereen de nieuwe DBSTF platen al kent, sfeer was dan ook top.

Vervolgens naar Devin Wild gegaan. Ho-ly shit, deze gast :worship: Dit is gewoon de meest creatieve producer van het moment hoor. Alles komt voorbij, dikke melodieën, fatsoenlijke kick variaties, acid, Techno, drum & bass. Het wordt echt tijd dat hij main spots gaat krijgen. Vooral die plaat met die Eternity? vocal. Die eerste climax, ik wist niet wat ik meemaakte joh. Een of andere vieze Techno achtige climax met een kick die echt door je hele lijf galmde. En zuiver, niet normaal. Held van de avond!

Frequencerz was leuk om weer een keer te zien, maar vermoeid begon er een beetje in te komen. Nog drie kwartier koning Bob gezien (die eerste nieuwe solo, heel vet!) en vervolgens maar richting de auto gestapt.

Wat we niet gemist hebben zijn trouwens Fransen, vieze bezwete lichamen en hee-hoo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was me een dik geluid in de lotto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Heel goed vermaakt hier! Een hoop platen eindelijk live mogen aanschouwen :D B-Front had wat mij betreft de set van de avond. Sfeer, ruimte, tracks, geluid... alles klopte. Iemand die weet hoe die track heet met gated kicks in de climax (met melodie)?

Devin Wild is wel het vermelden waard trouwens, die zat met name aan het einde van zijn set met bommen te smijten, halleluja :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een bizar geluid in de Lotto Arena! Fantastisch :clap: . Phuture Noize, Devin Wild, B-Front en Vertile hebben de nacht gemaakt. 2 uurtjes in het sportpaleis geweest, dat viel qua show en geluid dan weer erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat een heerlijke nacht :loving:
Eerste keer Reverze, maar na wisselende verhalen wist ik toch niet wat ik precies moest verwachtten. Maar over het algemeen zeer tevreden over hoe het allemaal was opgezet. Vlot binnen, snel aan de bar geholpen, wandelgangen etc.
Begonnen bij de Main, setjes van Mandy en Mwak maar half meegekregen. Van Mwak had ik sowieso geen hoge verwachtingen, maar hij maakte er toch wel iets leuks van. Hierna Sound Rush en DBSTF, wat gewoon dikke prima was. Fijn om de nieuwe platen van DBSTF live te horen met als hoogtepuntje: Fearless. Wat een melodie zeg :loving: Jammer van die anti, maar goed. Het minpuntje bij de main was toch wel echt het geluid. Het stond vrij zacht en de platen kwamen toch niet helemaal goed over het geluidssysteem. Ook de stage zelf, vond ik vrij simpel in tegenstelling tot die stage van 2019. Licht en visuals waren dan wel weer erg goed.

Wilde eigenlijk hele set van DBSTF blijven, maar doordat het geluid toch niet top was, kwam ik er niet echt lekker in, dus wat eerder naar de lotto gegaan voor PN. Eenmaal hier aangekomen was de sfeer en geluid echt top. Hierna een van de hoogtepunten van de nacht: Devin Wild :worship: Wat een dikke platen maakt deze man toch. Van alles voorbij horen komen, waardoor het een zeer interessante set was. Absolute hoogtepunt: Eternity :drool: Jezus, die kicks klapte er echt loepzuiver en snoeihard op.
Tijdens Freqz even gaan zitten en vervolgens weer naar de Lotto gegaan voor de volgende held: B-Front. Hij bevestigt maar weer eens dat hij mijn favoriete artiest is van de hardstyle scene. Sfeervol, duister en mysterieus, sterke melodieën, stevige kicks in combinatie met zijn moves blijft dit geweldig om naar te luisteren en te kijken.
Hierna voor mij zeker de set van de avond: Vertile :surrender: Ik had hem nog nooit live gezien, dus was erg benieuwd naar zijn platen over een goed geluidssysteem. Maar goeie genade, die kicks klapten erop als bommen, ongekend. Ook hier weer een fijne afwisseling met melodieuze stukken, stevige kicks en onverwachtse edits. Hij wordt aan mijn lijst toegevoegd die ik zeker niet mag missen op volgende feesten.

Eind van de avond afgesloten bij de main voor Ran-D, D-Sturb en Rejectofrage. Allemaal erg fijne setjes, waarbij D-Sturb er bovenuit stak. Hij is nog steeds een van mijn favoriete artiesten en dat heeft hij met deze set maar weer eens bewezen. Stukje van Peacock meegepakt, maar de beentjes waren aardig gesloopt, dus na 20 minuten besloten om naar huis te gaan.

Uitstekend vermaakt deze nacht! Geen last gehad van drukte (behalve PN), vdk-gehalte viel ook mee imo en over het algemeen geen slechte set gehoord. Ik weet niet of ik nog eens naar Reverze zal gaan vanwege reistijd en aanbod van festivals in Nederland volgend jaar, maar ik zou er graag nog eens naar toe gaan.

Plus/min-punten:
++++++ Vertile :worship:
+++ Devin Wild, B-Front en D-Sturb
++ Geluid, stage en sfeer in de Lotto
+ Drukte was goed te doen, vdk-gehalte vrij laag
- Geluid bij de main was over het algemeen matig
- - Mainstage was niet geweldig in vergelijking met andere jaren, maar alsnog een prima stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2021 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer fijne Reverze gehad op mijn 27ste verjaardag.

Hoogtepunten waren zeker B-Front & Devin Wild.

Rejactofrage ook verrassend goed.
Heb het nog goed volgehouden tot 7u zonder stimuli, dat geeft hoop voor de toekomst.

Geef mij maar feestjes in Nederland maar één of twee uitzondering hier is op zich best te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 00:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
RTM93 schreef:
Heb een stuk van de stream gezien maar dit kwam als productie niet eens in de buurt van de slechtste Qlimax show in laatste 10 jaar. Hoezo zou Q dance moeite hebben met het evenaren van reverze. Met die uitspraak doe je in mijn ogen echt flink te kort aan Qlimax.


Zo heb ik het eenmaal ervaren. Ben 4 keer Qlimax geweest maar was hier meer onder de indruk van qua show tijdens de setjes.

Moet zeggen dat ik vooral de lichtshow op Reverze vaak een stuk overweldigender vind dan op Qlimax, maar dat ligt mede ook aan de grootte van het stadion (Reverze natuurlijk een stuk kleiner) en die trusts die in de zaal hangen. Lichtshow was weer echt gruwelijk, stage (oftewel ledwand) zelf viel tegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 10:00 
 
Hardtraxx Newbie

Devin Wild en (vooral) Vertile: wat mega lekker! Alsof ze het top geluidssysteem speciaal voor deze 2 gasten met hun nieuwe/experimentele kicks hadden afgesteld, wat belachelijk dik en zuiver. Sowieso eigenlijk enkel in de Lotto gestaan op 1,5 uur na. Mooi feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 13:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Na godverdomme bijna 2 jaar B-Front weer op een goed geluidsysteem gehoord, wat was het weer ontiegelijk gaaf (L) :loving: Al die nieuwe platen zijn zo goed! Daarnaast ook heel erg genoten van Devin Wild, die kicks gingen zo hard :D Deze set helaas wel vanaf de tribune bekeken, want het was echt te druk op sommige momenten. Je had gewoon 0 bewegingsruimte.

Ook nog een speciale vermelding voor Jay Reeve die afsloot met die nieuwe Ecstatic plaat. Wat een sfeer en kicks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! Eindelijk ook weer eens wat feest reviews :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Nice! Eindelijk ook weer eens wat feest reviews :thumbsup: :thumbsup:

Haha echt hè. Zit echt met genot de verhalen weer te lezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb genoten! In de Lotto Arena meteen heerlijk die bass langs je beenharen voelen blazen ^^

Ik vond DBSTF, B-Front en Devin Wild het leukst, jammer dat Devin Wild alleen Before You Go draaide van MYST, maar voor de rest was het lekker knallen. Verder ook wat te druk, maar een tijdje op de tribune staan stampen lukte ook, hoefde er tenminste niet steeds mensen langs.

Zin de aankomende weken met al die feestjes in het vooruitzicht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een speciale vermelding voor Da Tweekaz.
Hoe kut ze ook normaal draaien hoe dik was deze keer het laatste nummer.
Kwam laatste 5 min. Binnen van hun set. Dacht echt "neeee niet afsluiten met het Lion King liedje"
Wat daar achteraan kwam was HARD :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook goed naar mijn zin gehad! Alleen niet helemaal zeker of het voor herhaling vatbaar is.

Wij hadden een partybus die eigenlijk om 20:00 aan zou komen maar dit werd de dag voor vertrek aangepast naar 21:00. Hierdoor helaas Jay Reeve & Primeshock moeten missen waar ik wel erg naar uitkeek. Het verkeer richting de parkeerplaats voor de bussen was echt een drama. We kwamen rond 21:15 Antwerpen binnengereden en hebben vervolgens een kwartier vastgestaan voor de chauffeur ons er 15 minuten lopen van de venue midden op een kruispunt uit heeft gezet. Vrienden van mij die met de auto waren hadden vergelijkbare vertraging, niet optimaal dus qua bereikbaarheid.

Binnenkomen was prima geregeld, eerst QR code scannen bij poortje 1 en dan doorlopen naar poortje 2 voor ticket & controle. Overigens de slechtste controle op een feest die ik ooit gehad heb, mijn vriendin mocht met een volle rugzak doorlopen zonder dat daar in gekeken is en ik kreeg een tikje op mijn bovenbenen en mocht ook doorlopen. Dat hier geen traangasbommetjes af zijn gegaan (naar mijn weten) is een wonder.

Kluisjes waren prima geregeld, hadden er snel 1 te pakken. Alleen vond ik de papieren 'munten' niet heel fijn. Er nog een aantal los teruggevonden in zakken en tassen aangezien je ze niet echt voelt zitten. Ook voelt het op de een of andere manier een beetje goedkoop en ze waren redelijk makkelijk kapot te scheuren als je niet voorzichtig deed, wat dus ook vooral later op de avond een steeds moeilijkere opgave werd.

Over het feest zelf is al veel gezegd. Stages vond ik ook teleurstellend, al helemaal vergeleken met de afgelopen jaren. Geluid in de Lotto was zeer goed maar het geluid in het sportpaleis was zacht en niet altijd even zuiver. Had zelf het gevoel dat het bij Peacock pas ècht hard ging. Lichtshow bij de main was wel heel goed, vooral die enorme muur van lichten en lasers was indrukwekkend en de show zelf was ook goed.

Beste setjes van de dag waren voor mij DBSTF, Phuture Noize en D-Sturb. Ook Devin Wild vanaf de tribune beluisterd en dat was ook een verfrissende set. Bij DBSTF vooraan gestaan en dat was gewoon te druk, ook bij PN was de hele zaal compleet vol en was er weinig ruimte om te dansen. Rest van de avond wat verder achteraan gestaan in het sportpaleis en daar was genoeg ruimte. Ben zelf wel meerdere malen vrij hard aan de kant gebeukt door lopende mensen, hoorde van anderen uit onze groep dat ze dit ook opgemerkt hadden.

Alles bij elkaar een prima feest gehad, heerlijk om weer bij elkaar te komen en weer los te kunnen gaan. Het voelde echt als vanouds, alsof die 1.5 jaar pauze er nooit geweest is. Als de feesten en festivals in eigen land volgend jaar weer normaal doorgaan gaat daar toch mijn voorkeur naar uit. Vooral door de reistijd, prijs en sfeer die toch ietwat tegenviel. Mocht de lineup heel interessant zijn wellicht een optie, maar na mijn 1e keer zeker geen jaarlijks terugkerend feest op de agenda.

Edit: €3.33 voor 1 losse banaan is wel een nieuw dieptepunt denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een super dik feest was dit zeg.

Rond 10en binnengekomen bij Audiotricz in de Lotto, waar ik het geluid aan het begin een beetje vond tegenvallen. Melodieuze platen kwamen er niet helemaal lekker uit en de bas mocht van mij nog wel iets steviger. Daarna naar het Sportpaleis gegaan, waar ik ook het idee had dat de boxen achteraan het niet deden? Afijn, na Sound Rush eigenlijk tot 3 uur in de Lotto gestaan en man man man. Ik wist niet wat ik hoorde. Die bas knalde door heel je lijf heen, fucking bizar om dat weer te voelen. Toen Ran-D en D-Sturb nog meegepakt en lekker naar huis gegaan.

Phuture Noize, Frequencerz en D-Sturb voor mij de beste sets van de avond. Frequencerz draaide zo heerlijk lomp, dat ging echt op een gewedige manier alle kanten op. Voor mij was B-Front eigenlijk alleen een beetje de teleurstelling van de avond, maar dat kwam eerder doordat hij na de Frequencerz stond dan dat er iets mis was met zijn set. Die platen blijven heerlijk.

Stage in de Lotto vond ik ook wel heel vet, die in het Sportpaleis werd ik niet echt warm van. Sfeer was ook echt top, zelfs achteraan en bijna de hele avond gewoon prima de ruimte gehad. Maar haha, die Fransen. Wat blijft dat toch een asociaal volk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten