Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2021 00:27 
 

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 12:25 
 

Eerste festival sinds Dediqated, sta te popelen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

bierislekker schreef:
Eerste festival sinds Dediqated, sta te popelen :woot:

Same!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bierislekker schreef:
Eerste festival sinds Dediqated, sta te popelen :woot:


Dit dus. Met 8 man een Airbnb geboekt op 20 min lopen van zaterdag t/m maandag. Wordt een weekend om nooit te vergeten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Reverze - Wake of the Warrior will be broadcasted LIVE from Sportpaleis (22:15h - 05:30h) at the official Bass Events YouTube channel.
http://www.youtube.com/bassevents
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een hardtraxx pre-party in antwerpen op de zaterdag middag?
Benieuwd wat het Bollekkesfeest inhoud wat in het centrum van de stad is aankomend weekend.

De zin begint te komen in het eerste grote indoor feest weer na dik 1,5 jaar met fatsoenlijk geluidssysteem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2021 20:30 
 
Hardtraxxer

Kan ook niet herinneren zo veel zin gehad te hebben.
Kan niet wachten :yay:

Nooit eerder op Reverze geweest, dit was een extra goede gelegenheid.
Lees wel wat verhalen uit het verleden over drukte? Iemand toevallig tips hiervoor (vind t zelf niet zo erg van 00:00 tot 02:00 te chillen als dat piek tijden zijn, of zaal te switchen voor iets minder drukte, boven artiest voorkeur).

Maar bovenal.
Zin!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze Flashback altijd dikke ambiance, amai. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 09:59 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Nog een hardtraxx pre-party in antwerpen op de zaterdag middag?
Benieuwd wat het Bollekkesfeest inhoud wat in het centrum van de stad is aankomend weekend.

De zin begint te komen in het eerste grote indoor feest weer na dik 1,5 jaar met fatsoenlijk geluidssysteem :thumbsup:


Megaveel zin in. We gaan met groepje van 5 er een weekend van maken. Op vrijdagavond staat het eerste Bollekes feest van het weekend op het programma en zaterdags overdag waarschijnlijk door de stad lopen. Zou wel een megalange dag inclusief pre-party en daarna feest van 20:00-07:00 :P. Vooralsnog niet bij een pre-party, maar wie weet denken we er tzt zaterdags anders over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 10:29 
 
Hardtraxxer

bierislekker schreef:
Eerste festival sinds Dediqated, sta te popelen :woot:

Same :yay:

We moeten wel onze bekertjes gaan bijhouden :(
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Besparen we wel het milieu mee! Op deze binnen locatie, waar ze na afloop altijd gewoon met een schuifwagen alles opvegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 10:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Besparen we wel het milieu mee! Op deze binnen locatie, waar ze na afloop altijd gewoon met een schuifwagen alles opvegen..


Die ze vervolgens in een algehele kliko smijten, ongesorteerd, waardoor het waarschijnlijk weer op plekken belandt waar het niet hoort of gerecycled kan worden. Het is juist de bedoeling dat ze het plastic er tussen weg halen en andere dingen zo veel mogelijk door papier vervangen. (Heb meerdere festivals gezien waar ze dat doen en het scheelt wel echt qua zooi op de vloer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was op vorige editie ook al zo. Niks mis mee. Wat BB zegt. Voordeel is dat de vloer niet vol
Ligt met bekertjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, maar klinkt wel een beetje irritant, en ik verwacht langere wachttijden aan de bar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 16:07 
 
Hardtraxx Newbie

Op Qontinent 2019 (ook bassevents) was dat volgens mij voor het eerst. Had niet het idee dat het langer duurde aan de bar, of ze hadden het heel ruim opgezet. Het enige nadeel wat ik ervaren heb is dat als je een rondje wil halen voor de groep, iedereen zijn biertje op moeten hebben. Anders moet je lege bekertjes sprokkelen van de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2021 17:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Oke, maar klinkt wel een beetje irritant, en ik verwacht langere wachttijden aan de bar.


Als ze een beetje normale bezetting hebben is daar niks aan de hand, heb er nooit last van gehad en het waren niet de kleinste feesten waar ik was waar ze dat systeem hadden (Awakenings Festival onder andere)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 22:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Eerste keer Reverze, geen idee wat ik moet gaan verwachten maar na 1.5 jaar nogal blij dat ik hierheen kan. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Anno 2021 snap ik de intentie van zo'n token systeem.

Maar ik vind het wel erg irritant dat ik mij op een feest daar mee zou moeten bezig houden.

Je komt er om feest te vieren. Afval is dan echt niet je grootste zorg en daar betaal je uiteraard natuurlijk ook naar. Ze kunnen ook gewoon afval sorteren op locatie door een paar schoonmakers en dan alsnog verwerken. Die druk neerleggen bij de bezoeker vind ik jammer.

Than again, in Duitsland kennen ze niet beter. Daar moet je vaak je oude beker aan de bar inleveren voor een nieuwe anders betaal je voor 2 bekers.

Enfin, als dat het enige is na anderhalf jaar zonder binnen feest is het niet iets om lang over in te zitten.

Bovendien drinkt het gros toch uit een waterflesje met dop meegesmokkeld in de onderbroek of natte kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 05:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Bovendien drinkt het gros toch uit een waterflesje met dop meegesmokkeld in de onderbroek of natte kut.


Welk water verkopen ze in het Sportpaleis? Ik vraag dit voor een vriend. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 08:10 
 
Hardtraxxer

Weet iemand waar je het beste kan parkeren met de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren met de auto?


Parkeren was vorig jaar echt rampzalig, geen idee meer of dat grotendeels kwam door wegwerkzaamheden maar het zal ook komen door het feest. De parkeergelegenheden rondom Sportpaleis zelf zijn echt dramatisch, dus ik zou kijken of je ergens in de wijk Seefhoek of Lakbors terecht kan en dan een stukje lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Weet iemand waar je het beste kan parkeren met de auto?

Zitten grote, gratis parkings rondom in de buurt. Was vroegahh altijd plek zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketdump actief op Ticketswap :huh:
Kaartjes gaan weg voor onder de normale prijs.
Mensen die positief getest zijn soms?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand of de kluisjes bij Reverze vóór of na het fouilleren zijn (net zoals Qlimax en Hard Bass)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2021 18:10 
 
Hardtraxx Addict

BroodjeKroket schreef:
Weet iemand of de kluisjes bij Reverze vóór of na het fouilleren zijn (net zoals Qlimax en Hard Bass)?

Volgens mij na. Het is niet zoals het gelredome dat er geen ruimte binnen is voor kluisjes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten