Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Reverze: Line-up Launch & Important Update
Reawake the warrior within you because this Monday, August 9th at 19:00h, the line-up for Reverze - Wake of the Warrior will be released via a short livestream on our Facebook page.

Besides the line-up release, the most asked question we get is: “Will Reverze take place?”. With this update, we hope to give you the right perspective and an insight on the current rules.

The Belgian government has determined that from September indoor mass events like Reverze can take place with the use of the Covid Safe Ticket. On our website you can find out all details about how to go to Reverze safely: http://www.reverze.be/info. However, at this moment, the end time for serving drinks & food is still 01:00h, and this also applies for events.

In 2 weeks, the government is expected to determine if the end time for serving drinks & food will change or fully disappear. This is a crucial decision to getting the final green light for Reverze. We are optimistic and preparations are in full swing for an unforgettable night.

There is only a limited number of tickets left so act fast.
Hope to see you all in 6 weeks at Reverze!
Bass Events
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Citaat:
However, at this moment, the end time for serving drinks & food is still 01:00h, and this also applies for events.


Oh België :loving: :lol: Het zou wat zijn, denk wel dat ze het nog aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2021 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Sven-O schreef:
Citaat:
However, at this moment, the end time for serving drinks & food is still 01:00h, and this also applies for events.


Oh België :loving: :lol: Het zou wat zijn, denk wel dat ze het nog aanpassen.


Leef toch op kraanwater
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up:
Aftershock
Audiotricz
B-Front
D-Block & S-te-Fan
D-Sturb
Da Tweekaz
Deadly Guns
Dr. Peacock
Frequencerz
Hard Driver: Chemistry LIVE
Jay Reeve
JNXD
Lowriderz
Mandy
Mark With a K & MC Chucky LIVE
MC DL
MYST presents Trinity
N-Vitral
Partyraiser
Phuture Noize
Primeshock
Ran-D
Refuzion LIVE
Rejecta & Act of Rage present REJECTOFRAGE
Reverze Flashback by Pat B
Sound Rush
Sub Zero Project
Vertile presents Vertile’s Dimension
Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2021 21:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tickets binnen :D Hoop van harte dat dit gewoon door kan gaan in normale vorm!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2021 06:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Tickets binnen :D

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 11:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen. De setjes van de laatste editie in 2020 ook grijsgedraaid, dus nu eindelijk hopelijk in het echt erbij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 09:43 
 
Hardtraxx Newbie

Kaarten binnen! Hopen dat het een knal feest wordt zonder restricties!! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar kaartjes gehaald. Zonde om te missen als dit blijkt door te gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kay074 schreef:
Kaarten binnen! Hopen dat het een knal feest wordt zonder restricties!! :bomb: :bomb:

Super veel zin!! :worship:
Nog steeds wel het gevoel dat dit eigenlijk gewoon niet door kan gaan gezien de huidige situatie.
Zou echt heel tof zijn als dit door gaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vaccinatiegraad van 80+ % in september , als het dan nog niet kan.. wanneer dan wel? Ik heb er vertrouwen in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Vaccinatiegraad van 80+ % in september , als het dan nog niet kan.. wanneer dan wel? Ik heb er vertrouwen in! :clap:


In België zitten we zo goed als aan de 80% van de volwassenen.

Citaat:
7.449.608 van hen zijn volledig gevaccineerd, 79,4 procent van alle volwassenen en 64,7 procent van de totale bevolking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Bij een ticket zit gratis vervoer met "de lijn"
Wat houd dit in? Gewoon een pendelbus of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2021 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Lijn is het normale OV van Vlaanderen. Dus je kan gratis met de tram of metro naar de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 17:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Reverze gaat 100% door :worship:
Citaat:
After the news that indoor events in Belgium could take place starting September 1st, the government has announced that the end time for food & drinks (now at 01:00h) will also be lifted from that date on.

This means that Reverze can take place in full force with 20.000 lucky party animals who can rave from 20:00h till 07:00h in both Sportpaleis & Lotto Arena.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nu nog in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supertof dit! Heb dan helaas een bruiloft, anders had ik er zeker bij willen zijn. Maar 2 oktober hopelijk naar Flashback Festival :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na het horen van dit nieuws ook maar tickets gehaald, mocht dit wel doorgaan en we hebben tegen die tijd nogsteeds geen feesten in NL dan denk ik dat ik tegen die tijd goed ziek ben als ik hier niet bij ben.

Reverze stond nog op het lijstje van feesten waar ik nog niet geweest was, dus die kunnen we ook mooi afvinken dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Ook aanwezig :yay: Deze stond ook nog op mijn lijstje, dus dit gaat een prachtige avond worden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 19:17 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
Na het horen van dit nieuws ook maar tickets gehaald, mocht dit wel doorgaan en we hebben tegen die tijd nogsteeds geen feesten in NL dan denk ik dat ik tegen die tijd goed ziek ben als ik hier niet bij ben.

Reverze stond nog op het lijstje van feesten waar ik nog niet geweest was, dus die kunnen we ook mooi afvinken dan :thumbup:

Dit dus

Zelfs de Hee goo Belgen neem ik nu voor lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2021 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meteen tickets gefixt. Nu elke fatsoenlijke kans aangrijpen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Na het horen van dit nieuws ook maar tickets gehaald, mocht dit wel doorgaan en we hebben tegen die tijd nogsteeds geen feesten in NL dan denk ik dat ik tegen die tijd goed ziek ben als ik hier niet bij ben.

Reverze stond nog op het lijstje van feesten waar ik nog niet geweest was, dus die kunnen we ook mooi afvinken dan :thumbup:


Om precies deze reden toch ook maar tickets gehaald :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 09:15 
 
Hardtraxx Addict

Uberhout schreef:
David_ schreef:
Na het horen van dit nieuws ook maar tickets gehaald, mocht dit wel doorgaan en we hebben tegen die tijd nogsteeds geen feesten in NL dan denk ik dat ik tegen die tijd goed ziek ben als ik hier niet bij ben.

Reverze stond nog op het lijstje van feesten waar ik nog niet geweest was, dus die kunnen we ook mooi afvinken dan :thumbup:


Om precies deze reden toch ook maar tickets gehaald :D

Ook ik heb om die reden tickets gehaald.

Hoop alleen wel dat ze geleerde hebben van 2020. Veel verhalen gehoord dat het toen veel en veel te druk was en het zelfs op de gangen er niet door komen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2021 10:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

We gaan met vrienden er een mooi weekendje van maken. Zat even wat research te doen voor stapmogelijkheden op de vrijdagavond. Wat blijkt nu, dansen in kroegen is verboden en clubs moeten in september ook nog gesloten blijven. Toch bizar dat een Reverze, een binnenevenement met 20.000 man door mag gaan, maar dat kroegen/clubs niet open kunnen met een Covid Safe Ticket.

Anyways, iemand nog goede tips voor kroegen in Antwerpen waar wellicht ook wat soepeler met de maatregelen wordt omgegaan, zodat je niet de hele avond niet in de kroeg hoeft te zitten? :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten