Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:12 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah tickets in de pocket! voor de 3e keer op rij! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LINE UP:

Headhunterz / Coone / Frontliner / Zatox / Mark with a K
Angerfist / Adaro / Audiofreq / Da Tweekaz / Hard Driver / Radical Redemption Live
Mad Dog / Wasted Penguinz / Psyko Punkz / Davoodi / Frequencerz / Art of Fighters
Digital Punk / Bestien / Villain / MC Chucky / Atmozfears / Reverze Flashback
Phuture Noize / Outbreak Live / Outlander / Neilio / Dark-E / Demoniak Live / Akyra
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zwaar teleurgesteld..

Lotto arena is bijna precies hetzelfde, alleen b-front omgeruild met Digital Punk xd
Euphoric is in feite wel in orde, maar met het geluid in het sportpaleis ben ik dus niet aanwezig.
Jammer, vorig jaar prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Leuke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoera voor Bass Events, Lotto Arena is idd identiek hetzelfde dan vorig jaar. Flutorganisatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Flutorganisatie...


Dan weten we ook hoe serieus we jou moeten nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeik line up. Bass events artiesten, that's it. Begint een beetje zielig te worden in Belgie met de dictatuur onder de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Jonas schreef:
Flutorganisatie...


Dan weten we ook hoe serieus we jou moeten nemen.


Je doet maar, dus jij bent tevreden dan met alweer zo'n line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freqz, rr en adaro enige die ik echt zou wille zien... Al 3 jaar een leuk feest gehad maar moet nu toch even nadenken of ik ticketje ga kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig omdat 't zo dichtbij is en omdat ik me er nog verveeld heb, maar dit is echt wel de minste line-up in jaren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aanwezig. Ook ondanks het dicht bij is :). Vorig jaar Reverze ook overgeslagen en had er toen geen spijt van. Dus zal er dit jaar ook geen spijt van krijgen :P. Echt een heel saaie line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:37 
 
Hardtraxxer

Moet dit niet 22-02-14 zijn? Ipv 13 :P Kan hier jammer genoeg niet bij zijn.. Reverze staat nog altijd hoog op mijn verlanglijstje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil nog steeds een keer naar Reverze, maar met deze line-up wordt dat hem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met een grote groep, zin in :yay: . Maar eerst Hardbass :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Saaie line-up?

Adaro, Audiofreq, Hard Driver, Radical Redemption Live, Frequencerz, Digital Punk, Phuture Noize, Outbreak Live

Zeker leuke acts. Alleen hoe is het geluid hier? Kom vooral voor het hardere alleen weet niet of dat in de goede zaal is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Saaie line-up?

Adaro, Audiofreq, Hard Driver, Radical Redemption Live, Frequencerz, Digital Punk, Phuture Noize, Outbreak Live

Zeker leuke acts. Alleen hoe is het geluid hier? Kom vooral voor het hardere alleen weet niet of dat in de goede zaal is

De ''Lotte Arena'' is de kleinere zaal en daar is het geluid toch wel een stukje beter! :)
Dan in de grote zaal het Sportpaleis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De 'minder bekende' artiesten en de meeste raw staan in lotto arena waar het geluid wel dik is ;) Meestal staan er 1 echte raw artiest en 1-2 hardcore in het sportpaleis.

Voor de mensen die er nooit zijn geweest, niet verschieten dat je de eerste 2? uur in beide zalen jump/tek te horen krijgt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig voor de 4de keer alweer.

tommeh schreef:
Adaro, Audiofreq, Hard Driver, Radical Redemption Live, Frequencerz, Digital Punk, Phuture Noize, Outbreak Live
Dat zal het ongeveer worden ja. Hopelijk overlappen ze niet al te veel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik las dat ze het dit jaar groots gaan aanpakken!

Die shows daar. Prachtig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 13:17 
 
Hardtraxxer

Hey jongens,

Mijn 1e keer Reverze! Ik hoop/plan eigenlijk met het OV te gaan. Vind het zonde om met een bus pas om ~22.00 aan te komen. Heeft iemand hier ervaring mee (vanaf Breda)?

Ik was van plan om de trein naar Roosendaal te pakken, vervolgens naar Antwerpen. Is het een enorm gedoe om vervolgens met metro/tram/bus bij het Sportpaleis te raken? Volgens mij valt 't wel mee als ik 't zo ff bekijk op 9292.nl.

Same question voor de reis terug?!? Iemand tips / handige weetjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi opa,

Het sportpaleis is zeer gemakkelijk te bereiken met de premetro. Even overstappen op het centraal station, kwartiertje ofzo met de metro/tram en je bent er. Ingang Lotto Arena ligt letterlijk voor de deur van het metrostation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 16:56 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Hoi opa,

Het sportpaleis is zeer gemakkelijk te bereiken met de premetro. Even overstappen op het centraal station, kwartiertje ofzo met de metro/tram en je bent er. Ingang Lotto Arena ligt letterlijk voor de deur van het metrostation.


TNX TIM

Wanneer zie ik jou weer?

Intents? Brennan Heart? midden vooraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
urbandesigner schreef:
Hoi opa,

Het sportpaleis is zeer gemakkelijk te bereiken met de premetro. Even overstappen op het centraal station, kwartiertje ofzo met de metro/tram en je bent er. Ingang Lotto Arena ligt letterlijk voor de deur van het metrostation.


TNX TIM

Wanneer zie ik jou weer?

Intents? Brennan Heart? midden vooraan?

Knock Out/ Qapital, Loudness, Beat the Bridge en XXlerator Outdoor staan op de planning :P
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten