Fusionmania schreef:
Khadber schreef:
Wat was precies dat licht wat je af en toe op de foto's ziet die boven het publiek hangt? ziet er erg gaaf uit!
Een kubusachtige klok die boven de dj's hing en ook zweefde naar het midden van het publiek

En waaruit een podium naar beneden kwam waar eerst Villain en daarna twee danseressen op stonden. Was erg gaaf gedaan

.
Heel gaaf feestje toch weer gehad, volgens groepsleden die al vaker zijn geweest een van de beste editie's.
Hoogtepunten waren voor mij:
+++ Headhunterz die heel veel oude platen draaide

.
++ Reverze Flashback, al die oude jump/tek platen waardoor ik dat begon te luisteren (Vorwerk - Vietnam

)
++ Setje van Frequencerz
+ Gezellige sfeer, niet te druk (Halverwege Sportpaleis) , niet te warm.
+ Snel binnen, snel weer weg.
+ All Around the World, Pressure, Natural Born Raver

.
----- 4,50 voor friet betalen, 0,50 voor w.c.
--- Geen kluisjes
-- Doolhoftocht naar de Lotto Arena
- Geluid stond tot Audiofreq/Headhunterz erg zacht, daarna was het redelijk/goed.
Al met al zeer goed vermaakt

.