Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
hurricane schreef:
Volgens mij wordt BassEvents ieder jaar beter en beter, dit was wel erg vet en origineel. :worship: volgens mij kan zelfs Q-dance z'n vingers hier bij aflikken :P


Qlimax 2013 is niet te evenaren met dat podium wat uitklapte.
mee eens maar als je ook naar de prijs van t ticket kijkt dan steekt Bass Events erg veel geld in hun stage zo lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:45 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
hurricane schreef:
Volgens mij wordt BassEvents ieder jaar beter en beter, dit was wel erg vet en origineel. :worship: volgens mij kan zelfs Q-dance z'n vingers hier bij aflikken :P


Qlimax 2013 is niet te evenaren met dat podium wat uitklapte.

Ik wou net zeggen, vond die van Qlimax toch wel stuk indrukwekkender!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes voor 12 uur waren allemaal bagger (lotto arena) ook al ben ik fan van onder andere Jump. Mark with a k die 12! remixes draait van hitjes op de radio? Wasted penguinz die dezelfde baggerset als altijd draaien en davoodi vs bestien was ook niet echt goed te noemen…

Maar daarna :worship: Laatste half uur van atmosfearz was erg lekker. volgende artiest heb ik gemist (eten). Digital punk ging lekker. B-front :thumbsup: :bomb: :bomb: Daarna even naar het sportpaleis voor 20 minuutjes van de flashback mee te pikken. Weer dezelfde nummers als elk jaar dus snel terug lotto voor radical redemption :bomb: :bomb: :bomb: Stelt nooit teleur! De laatste 2 uur afgesloten in het sportpaleis. Frequencerz ook weer een geweldige set en Angerfist standaard degelijk :) Al bij al topavond gehad

+sfeer in de lotto arena
+sets na 12 uur
+snelle bediening overal
+mainstage show

- veeeeel te veel house remixes gehoord
- random neger die 5 minute met een kwade blik tegen me zit te lulle en het enige woord dat ik verstaan heb is cordon bleu >.<
--- wasted penguinz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:55 
 

nielstil schreef:
- random neger die 5 minute met een kwade blik tegen me zit te lulle en het enige woord dat ik verstaan heb is cordon bleu >.<


dafuq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
nielstil schreef:
- random neger die 5 minute met een kwade blik tegen me zit te lulle en het enige woord dat ik verstaan heb is cordon bleu >.<


dafuq xd

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was precies dat licht wat je af en toe op de foto's ziet die boven het publiek hangt? ziet er erg gaaf uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wat was precies dat licht wat je af en toe op de foto's ziet die boven het publiek hangt? ziet er erg gaaf uit!

Een kubusachtige klok die boven de dj's hing en ook zweefde naar het midden van het publiek :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
Khadber schreef:
Wat was precies dat licht wat je af en toe op de foto's ziet die boven het publiek hangt? ziet er erg gaaf uit!

Een kubusachtige klok die boven de dj's hing en ook zweefde naar het midden van het publiek :)


En waaruit een podium naar beneden kwam waar eerst Villain en daarna twee danseressen op stonden. Was erg gaaf gedaan :cool: .
Heel gaaf feestje toch weer gehad, volgens groepsleden die al vaker zijn geweest een van de beste editie's.
Hoogtepunten waren voor mij:

+++ Headhunterz die heel veel oude platen draaide :drool: .
++ Reverze Flashback, al die oude jump/tek platen waardoor ik dat begon te luisteren (Vorwerk - Vietnam :love: )
++ Setje van Frequencerz
+ Gezellige sfeer, niet te druk (Halverwege Sportpaleis) , niet te warm.
+ Snel binnen, snel weer weg.
+ All Around the World, Pressure, Natural Born Raver :drool: .

----- 4,50 voor friet betalen, 0,50 voor w.c. :thumbdown:
--- Geen kluisjes
-- Doolhoftocht naar de Lotto Arena
- Geluid stond tot Audiofreq/Headhunterz erg zacht, daarna was het redelijk/goed.

Al met al zeer goed vermaakt :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Was toch misschien wel één van de betere edities van de laatste jaren...in ieder geval wel degene met meeste bezoekers :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dimi schreef:
Was toch misschien wel één van de betere edities van de laatste jaren...in ieder geval wel degene met meeste bezoekers :o


het was inderdaad druk ja, wij konden op een gegeven moment tijdelijk even niet naar de Lotto Arena.. eenmaal daar binnen leek het net een marathon iedereen liep langs je af enzo, maar verder gewoon topavond gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste keer Reverze en vond het opzich wel een leuk feestje. Even mijn plus en minpunten:

+++++ B-Front :worship: Laatste keer dat ik hem solo had gezien was Qlimax 2012 dus keek hier echt naar uit. Wat een heerlijke set :bomb: Iemand toevallig de tracklist bijgehouden?
+ Setjes van Phuture Noize en Headhunterz
+ Sfeer in Lotto Arena
+ De stage in Sportpaleis
+ Bediening

- Betalen voor de WC
- Kut Fransen/Walloniërs
- De doorloop richting de Lotto Arena, er zijn 2 deuren gooien ze er maar 1 open. Wanneer je dat goed regelt met beveiliging die af en toe mensen tegenhoudt zal de doorstroom veel beter zijn
- Niet gefouilleerd worden
- Mensen die bij binnenkomst gelijk hun shirt uittrekken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
- Betalen voor de WC


Dat dit nog gedaan wordt zeg.. En zeker door zo'n grote organisatie, schande
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Set van B-Front heb ik sowieso gehoord Purify, Haunter Of The Dark, Blackout (bfront remix), die track van Malua, nieuwe collab van Alpha2 & JoS, Undiscovered volgens mij ook gehoord, Adaro - History en Hollow. de rest weet ik allemaal niet zo snel op te noemen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:03 
 
Hardtraxx Newbie

In de set van B-Front heb ik ook nog gehoord: Back Again van Zany, Fatality, Mysterias, ...
Dit was echt knallen! :bomb:
Spijtig genoeg wou mijn gezelschap nimeer blijven voor Phuture Noize :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige edities waren er helemaal geen problemen met de verbinding tussen Lotto en Sportpaleis. Dit jaar was het verschrikkelijk, heb echt meer dan een half uur gemist omdat we stil stonden in de gangen. :mad:
Mss moeten ze volgend jaar wat minder ticketjes verkopen fzo..

Voor de rest was het wel vet. Outbreak, Digital Punk, B-Front, Phuture Noize en Radical Redemption waren baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een gezellig busritje aangekomen bij het sportpaleis. Binnenkomen zonder enige fouillering (?) is btw iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt, maf. Verder is het wel ernstig dat je voor elke toiletbeurt 0.50 cent moet betalen, maar als ze heb dan tiptop bijhouden oké. Nou.. VERRE VAN! Nutte bedoeling daar, pure geldklopperij. Daarna lekker in de rij voor muntjes.. keetje met 4 raampjes waarvan er slechts 1 open was om 22:30 en waar dus 300 man voor stonden... WTF!!!!!! En de route naar het Sportpaleis voor een leek als mij.. hahahahahah! Kapot gelachen als we dan via een hele route trap op, trap af er achter kwamen dat we toch weer in dezelfde zaal stonden als waar we vertrokken xD

Maargoed, dit was dan ook het enige gare van de hele avond. Zwaaaaaar genoten van vooral de Lotto area. Heerlijk geluid en topsfeertje! Laatste 2u in het sportpaleis geweest, nog ff goed los kunnen gaan op de decks.

++++ RADICAL.. wat een genot is dat altijd!
+++ Digital Punk, B-Front, Frequencerz, Angerfist
+++ Topsfeertje en hele relaxte mensen.

Btw best vreemd dat bijna iedereen met wie ik een praatje heb gemaakt nederlands was, vooral in de Lotto stonden echt alleen maar Nederlanders leek het wel!!
Zwaar gelachen achterin om een groepje brede gasten die een partij maf aan het doen waren en allerlei kreten en yells aan het roepen waren als er een rustig stuk gedraaid werd :P­

Kortom op feestgebied echt zeeer goed vermaakt! Qua organisatie is nog wel het een en anders te verbeteren imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Zwaar gelachen achterin om een groepje brede gasten die een partij maf aan het doen waren en allerlei kreten en yells aan het roepen waren als er een rustig stuk gedraaid werd :P­


stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
--- Geen kluisjes

Heb op 3 verschillende plekken kluisjes zien staan en was ook overal aangeduid >.<

Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was het trouwens een LIVE editie? Bij elk setje dat ik nu heb gezien hier in het forum draaien de DJ's (alleen maar) hun eigen tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Was het trouwens een LIVE editie? Bij elk setje dat ik nu heb gezien hier in het forum draaien de DJ's (alleen maar) hun eigen tracks :P

Setjes zijn allemaal van de mainstage waar naar mijn mening de kwaliteit van de setjes ook gewoon een stuk lager is dan in de lotto arena. Dus nee geen live editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Patjee410 schreef:
Was het trouwens een LIVE editie? Bij elk setje dat ik nu heb gezien hier in het forum draaien de DJ's (alleen maar) hun eigen tracks :P

Setjes zijn allemaal van de mainstage waar naar mijn mening de kwaliteit van de setjes ook gewoon een stuk lager is dan in de lotto arena. Dus nee geen live editie


Dat dacht ik al. Wel triest want het komt steeds vaker voor. Met name Zatox en Frontliner stellen teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
tommeh schreef:
Zwaar gelachen achterin om een groepje brede gasten die een partij maf aan het doen waren en allerlei kreten en yells aan het roepen waren als er een rustig stuk gedraaid werd :P­


stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Jup begane grond, maar meer in het midden en dan op 3/4e van de zaal naar achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door[/quote]

Hahaha ja daar stond Oss, maar ik weet niet of je die stad kent :P, maar stonden daar in ieder geval een stel mensen zwaar autistisch te doen met O.A. de sproeier te doen met ook echt water uit de mond te sproeien enzo. just wondering xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd gezellig met de Ossenaren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Arrow schreef:
Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door


Hahaha ja daar stond Oss, maar ik weet niet of je die stad kent :P, maar stonden daar in ieder geval een stel mensen zwaar autistisch te doen met O.A. de sproeier te doen met ook echt water uit de mond te sproeien enzo. just wondering xD

Altijd gezellig met de Ossenaren. :)[/quote]

Jawel he :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten