Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Arrow schreef:
Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door


Hahaha ja daar stond Oss, maar ik weet niet of je die stad kent :P, maar stonden daar in ieder geval een stel mensen zwaar autistisch te doen met O.A. de sproeier te doen met ook echt water uit de mond te sproeien enzo. just wondering xD

Altijd gezellig met de Ossenaren. :)[/quote]

Vind dit anders vrij droevig >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door


Hahaha ja daar stond Oss, maar ik weet niet of je die stad kent :P, maar stonden daar in ieder geval een stel mensen zwaar autistisch te doen met O.A. de sproeier te doen met ook echt water uit de mond te sproeien enzo. just wondering xD[/quote]
Ben je maat van Roy v Grinsven dan :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Arrow schreef:
Arrow schreef:

stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders? :P

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders xd Wel topsfeer op die plek de hele avond door


Ben je maat van Roy v Grinsven dan :D ?


Nee man sorry haha :p, maar ik denk dat ik wel heel dicht bij jou in de buurt heb gestaan :thumbsup:

Edit: ik heb wel bij Roy in de bus gezeten en bij hem gestaan dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oss zegt me niks, ben zelf belg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Oss zegt me niks, ben zelf belg ;)

Okok
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Niet aanwezig. Ook ondanks het dicht bij is :). Vorig jaar Reverze ook overgeslagen en had er toen geen spijt van. Dus zal er dit jaar ook geen spijt van krijgen :P. Echt een heel saaie line-up.

En nu wel spijt van? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Reverze Aftermovie:

http://www.youtube.com/watch?v=MlqlsBzhDUU
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten