Arrow schreef:
Arrow schreef:
stond je beneden op de begane grond achterin bij Lotto? en dan beetje linksachter tegen die tribunes aan of ergens anders?

Daar heb ik ook bijna hele avond gestaan :o Was daar ook wel omgeven door de Nederlanders

Wel topsfeer op die plek de hele avond door
Hahaha ja daar stond Oss, maar ik weet niet of je die stad kent

, maar stonden daar in ieder geval een stel mensen zwaar autistisch te doen met O.A. de sproeier te doen met ook echt water uit de mond te sproeien enzo. just wondering xD[/quote]
Ben je maat van Roy v Grinsven dan

?