Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sportpaleis
Angerfist
Audiofreq
Coone
Da Tweekaz
Davoodi
Frequencerz
Frontliner
Hard Driver
Headhunterz
Neilio
Outlander
Psyko Punkz
Zatox
MC: Villain
Lotto Arena
Adaro
Akyra
Art of Fighters
Atmozfears
Bestien
Dark-E
Digital Punk
Mad Dog
Mark with a K
Phuture Noize
Wasted Penguinz
Live: Demoniak
Live: Outbreak
Live: Radical Redemption
MC: Chucky
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 12:50 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar was de Lotto Arena qua geluid inderdaad veel beter. De show was wel ietsjes minder..dacht ik. Ik ben benieuwd hoe Radical Redemption dit jaar weer draait. Vorig jaar was die echt ziek.

De timetable wordt dacht ik vanavond bekend gemaakt. Ik kan het bericht wel niet meer terug vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik waarschijnlijk Flashback mis maar voor de rest is ie prima zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

20:00 - 21:00: Neilio
21:00 - 22:00: Outlander
22:00 - 22:45: Psyko Punkz
22:45 - 23:30: Da Tweekaz
23:30 - 00:30: Coone
00:30 - 01:15: Audiofreq
01:15 - 02:15: Headhunterz
02:15 - 03:00: Frontliner
03:00 - 04:00: Hard Driver
04:00 - 04:45: Dark-E Reverze flashback

04:45 - 05:30: Zatox
05:30 - 06:15: Frequencerz
06:15 - 07:00: Angerfist


20:00 - 21:00: Akyra
21:00 - 21:30: Live: Demoniak
21:30 - 22:30: Bestien Davoodi
22:30 - 23:15: Mark with a K
23:15 - 00:00: Wasted Penguinz
00:00 - 01:00: Atmozfears
01:00 - 01:30: Live: Outbreak
01:30 - 02:30: Digital Punk
02:30 - 03:30: Adaro
03:30 - 04:30: Phuture Noize
04:30 - 05:00: Live: Radical Redemption
05:00 - 06:00: Mad Dog
06:00 - 07:00: Art of Fighters


Best wel veel overlappingen, iemand een idee hoelang je er over doet om van lotto naar sportpaleis te gaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
20:00 - 21:00: Neilio
21:00 - 22:00: Outlander
22:00 - 22:45: Psyko Punkz
22:45 - 23:30: Da Tweekaz
23:30 - 00:30: Coone
00:30 - 01:15: Audiofreq
01:15 - 02:15: Headhunterz
02:15 - 03:00: Frontliner
03:00 - 04:00: Hard Driver
04:00 - 04:45: Dark-E Reverze flashback

04:45 - 05:30: Zatox
05:30 - 06:15: Frequencerz
06:15 - 07:00: Angerfist


20:00 - 21:00: Akyra
21:00 - 21:30: Live: Demoniak
21:30 - 22:30: Bestien Davoodi
22:30 - 23:15: Mark with a K
23:15 - 00:00: Wasted Penguinz
00:00 - 01:00: Atmozfears
01:00 - 01:30: Live: Outbreak
01:30 - 02:30: Digital Punk
02:30 - 03:30: Adaro
03:30 - 04:30: Phuture Noize
04:30 - 05:00: Live: Radical Redemption
05:00 - 06:00: Mad Dog
06:00 - 07:00: Art of Fighters


Best wel veel overlappingen, iemand een idee hoelang je er over doet om van lotto naar sportpaleis te gaan? :P

Ligt eraan met hoeveel man je bent :P
Met 2 of 3 mensen ongeveer 10 minuutjes maar met z'n 5en of meer toch al wat langer.
En dan heb je ook altijd natuurlijk van die mensen die naar de WC moeten of eerst wat moeten gaan eten. xd
Ben je weer een halfuur verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Best wel veel overlappingen, iemand een idee hoelang je er over doet om van lotto naar sportpaleis te gaan? :P

Mad Dog zal wel weer z'n kermisplaten meehebben dus daar mis je niks van. Ik zou Freqz en Angerfist gewoon meepakken, en eventueel stukje AoF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:46 
 
Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
b-plan schreef:
Best wel veel overlappingen, iemand een idee hoelang je er over doet om van lotto naar sportpaleis te gaan? :P

Mad Dog zal wel weer z'n kermisplaten meehebben dus daar mis je niks van. Ik zou Freqz en Angerfist gewoon meepakken, en eventueel stukje AoF.


Als je de weg weet 5 minuten, maar zeg gerust half uurtje anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 18:10 
 

Niet aanwezig, mede doordat vorig jaar de sfeer aardig kut was met de hee-hooo Belgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 04:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Niet aanwezig, mede doordat vorig jaar de sfeer aardig kut was met de hee-hooo Belgen

Moet je ook ni heel de nacht in het sportpaleis gaan staan. In lotto weinig last van gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front i.p.v. Adaro

Bron fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zwaar kut voor Adaro.. :cry: Keek erg uit naar z'n set.

Gelukkig is B-Front wel een zwaar goede vervanger
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:21 
 

nielstil schreef:
bloemkool schreef:
Niet aanwezig, mede doordat vorig jaar de sfeer aardig kut was met de hee-hooo Belgen

Moet je ook ni heel de nacht in het sportpaleis gaan staan. In lotto weinig last van gehad

stond ik ook niet :P

Maar ik heb vorig jaar een slechte ervaring gehad, kreeg namelijk ruzie met een groep. Je hebt van die irritante zaaldeuren die altijd dicht zijn, en ik ging erdoor om naar het toilet te gaan, maar er zat 1 of andere idioot voor die deur dus ik gooi dat ding vol in dr gezicht waardoor ze helemaal moeilijk tegen me ging doen en heel dr groep erbij haalde... Gelukkig was de security zo aardig om het voor me op te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja al die looproutes etc zijn vreselijk :P

Jammer dat adaro niet meer komt, tijd geleden dat ik nog een set van hem heb meegemaakt :( Maarja met Bobje als vervanger ga ik niet zeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! voor de 3e keer op rij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
looproutes etc zijn vreselijk :P


Ik las dat woord zojuist 7 keer in het Engels in m'n hoofd... begreep er al niks van >.<

ik ben niet bijster intelligent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand de tl van heady bijgehouden? Klopt het dat hij veel oude platen heeft gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
Iemand de tl van heady bijgehouden? Klopt het dat hij veel oude platen heeft gedraaid?

Ja.

Rock Civilization
Just Say my name
Down with the hardstyle
Make it Loud
Subsonic

Voor de rest kom ik er ff niet meer op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wildstylerz schreef:
Iemand de tl van heady bijgehouden? Klopt het dat hij veel oude platen heeft gedraaid?

Ja.

Rock Civilization
Just Say my name
Down with the hardstyle
Make it Loud
Subsonic

Voor de rest kom ik er ff niet meer op :P


Haha baas!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wildstylerz schreef:
Iemand de tl van heady bijgehouden? Klopt het dat hij veel oude platen heeft gedraaid?

Ja.

Rock Civilization
Just Say my name
Down with the hardstyle
Make it Loud Ziggo edit
Subsonic

Voor de rest kom ik er ff niet meer op :P


volgens mij ook nog psychedelic.

Verder Reignite hard bass edit, lotgenoot winne edit, dragonborn vocal edit, Breakout met audiofreq, welcome to the zoo, trigger van rebourne en hij begon met Skincolors
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat sloopwerk in de lotto arena :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit toen die klok recht boven ons hing in het midden van de stage :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Holy shit toen die klok recht boven ons hing in het midden van de stage :loving:

Volgens mij wordt BassEvents ieder jaar beter en beter, dit was wel erg vet en origineel. :worship: volgens mij kan zelfs Q-dance z'n vingers hier bij aflikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:47 
 
Hardtraxxer

mss wel het vetste indoor podium dat ik ooit gezien heb zo ver :thumbup:
heb al vele edities gedaan van reverze, maar deze editie steekt er toch ver boven uit
heel de avond goeie setje gehoord, goeie sfeer, alles klopte gewoon
het was z'n geld waard vond ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Volgens mij wordt BassEvents ieder jaar beter en beter, dit was wel erg vet en origineel. :worship: volgens mij kan zelfs Q-dance z'n vingers hier bij aflikken :P


Qlimax 2013 is niet te evenaren met dat podium wat uitklapte.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten