Blessure aan me knie opgelopen afgelopen donderdag met trainen. Waarschijnlijk vocht in mn knie en heb het voetballen afgelopen weekend laten lopen. Hopelijk wel fit genoeg om hier toch af en toe flink los te gaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 1 hour ago
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
-
A
Zo werkt letterlijk de hele economie
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nee, dat kan niet meer. Ik probeerde ook te achterhalen hoe het kon. Hebben zij speciale truukjes ofzoFantazoo wrote:Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009
Ticketswap pakt 5% van zowel koper als verkoper. 76,50 x 1,05 = 80,33hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers
. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha
Daarover zegt hij dat 'ie fake is. Of dat ook daadwerkelijk zo is laten we maar in het midden haha.RoyAPO wrote:Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud
. Ach ja we gaan het zien
Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrastRTM93 wrote:De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.

-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?RoyAPO wrote:Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud. Ach ja we gaan het zien
Zijn er nog meer mensen die 's ochtends terug naar Arnhem moeten? Door al die werkzaamheden is dat een logistieke hel geworden...
Dat is ook een goeie voor de vrouwen daar ja..Millard Fillmore wrote:Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?RoyAPO wrote:Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud. Ach ja we gaan het zien
Ik speculeer er maar even op los... Collab tussen Headhunterz en de heren van Sound Rush?

En een collab met SZP ook.
Bron: hardstyleleaks
Bron: hardstyleleaks
photoshop topic staat ergens andersTiMOTHYb wrote:Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrastRTM93 wrote:De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
foto
Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen. 
Hou je kopTiMOTHYb wrote:Oh
TiMOTHYb wrote:Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrastRTM93 wrote:De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 15 days ago
Op de telefoon zie je hem niet. Op mijn pc beeldscherm zag ik hem duidelijk direct.Jordy wrote:Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Is dat in euro's of een andere munteenheid? Zie er soms wel eens kaarten in dollars ofzo erop staan waardoor het wat raar lijkt