Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Blessure aan me knie opgelopen afgelopen donderdag met trainen. Waarschijnlijk vocht in mn knie en heb het voetballen afgelopen weekend laten lopen. Hopelijk wel fit genoeg om hier toch af en toe flink los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:37 
 
Hardtraxx Elite

Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?


Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zo werkt letterlijk de hele economie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 16:46 
 
Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
hotymoty schreef:
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?


Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.


Nee, dat kan niet meer. Ik probeerde ook te achterhalen hoe het kon. Hebben zij speciale truukjes ofzo -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:39 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?


Ticketswap pakt 5% van zowel koper als verkoper. 76,50 x 1,05 = 80,33
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers :(. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers :(. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha


Daarover zegt hij dat 'ie fake is. Of dat ook daadwerkelijk zo is laten we maar in het midden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.

Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrast

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:43 
 
Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien

Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn er nog meer mensen die 's ochtends terug naar Arnhem moeten? Door al die werkzaamheden is dat een logistieke hel geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
RoyAPO schreef:
Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien

Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?

Dat is ook een goeie voor de vrouwen daar ja.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik speculeer er maar even op los... Collab tussen Headhunterz en de heren van Sound Rush?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een collab met SZP ook.

Bron: hardstyleleaks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.

Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrast

foto


photoshop topic staat ergens anders :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Oh

Hou je kop
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 20:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.

Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrast

Afbeelding

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen. xd

Op de telefoon zie je hem niet. Op mijn pc beeldscherm zag ik hem duidelijk direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 08:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:01 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?



Is dat in euro's of een andere munteenheid? Zie er soms wel eens kaarten in dollars ofzo erop staan waardoor het wat raar lijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Retaliation schreef:
Heel veel zin in :yay:


:beer:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten