Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Blessure aan me knie opgelopen afgelopen donderdag met trainen. Waarschijnlijk vocht in mn knie en heb het voetballen afgelopen weekend laten lopen. Hopelijk wel fit genoeg om hier toch af en toe flink los te gaan.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 39 minutes ago
hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.
A
Zo werkt letterlijk de hele economie
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Fantazoo wrote:
hotymoty wrote:Bij Ticketswap is het soms verwarrend. De maximale verkoopprijs is 76,50, maar je ziet dat vele mensen hem voor 80,33 hebben verkocht. Hoe is dat mogelijk? Weet iemand dit?
Volgens mij kan dit heel simpel door de "prijs op het kaartje" hoger neer te zetten, maar niet zeker. Blijf het overigens een schandalig iets vinden dat mensen over de rug van anderen geld proberen te verdienen zo en hoop dat ze er snel iets tegen gevonden hebben.
Nee, dat kan niet meer. Ik probeerde ook te achterhalen hoe het kon. Hebben zij speciale truukjes ofzo -.-
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
Ticketswap pakt 5% van zowel koper als verkoper. 76,50 x 1,05 = 80,33
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers :(. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
RoyAPO wrote:Er wordt geen TT gereleased volgens beheerder Hardstyle Classics Lovers :(. Dan ga ik maar uit van de gelekte haha
Daarover zegt hij dat 'ie fake is. Of dat ook daadwerkelijk zo is laten we maar in het midden haha.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 15 days ago
De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.
Ja ik had hem ff gedebunked. Lelijke vlakken dmv contrast

Image
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
RoyAPO wrote:Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien
Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Zijn er nog meer mensen die 's ochtends terug naar Arnhem moeten? Door al die werkzaamheden is dat een logistieke hel geworden...
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Millard Fillmore wrote:
RoyAPO wrote:Jaa maar zoals vaker gezegd. Het uiterlijk zegt niks over de inhoud :P. Ach ja we gaan het zien
Heb je het nu over de vrouwen die op het feest afkomen?
Dat is ook een goeie voor de vrouwen daar ja.. :lol:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Ik speculeer er maar even op los... Collab tussen Headhunterz en de heren van Sound Rush?

Image
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 2 days ago
En een collab met SZP ook.

Bron: hardstyleleaks
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 14 days ago
TiMOTHYb wrote:
RTM93 wrote:De timetable was zo fake als wat. Schijnt in HCL ook iemand te l zijn geweest die de gelekte versie onder de loep heeft genomen. waarop duidelijk te zien zou zijn dat er knip en plak werk is toegepast.

foto
photoshop topic staat ergens anders :whistle:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen. xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Oh
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 20 minutes ago
TiMOTHYb wrote:Oh
Hou je kop
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:

Image
:lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Jordy wrote:Waarom ook niemand dat hakenkruis is opgevallen. xd
Op de telefoon zie je hem niet. Op mijn pc beeldscherm zag ik hem duidelijk direct.
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 18 days ago
Heel veel zin in :yay:
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023

Is dat in euro's of een andere munteenheid? Zie er soms wel eens kaarten in dollars ofzo erop staan waardoor het wat raar lijkt
Hardtraxxer
253 posts member since 2017
last seen Mar 2023
Retaliation wrote:Heel veel zin in :yay:
:beer: