/verwarring
Yes pleaseShatterDJ wrote:Dan graag ook tracks als Fear Of The Darkness, Just Say My Name en Hate It Or Love ItDerBeuker wrote:Classic setje zou ook heel fijn zijn
Yes pleaseShatterDJ wrote:Dan graag ook tracks als Fear Of The Darkness, Just Say My Name en Hate It Or Love ItDerBeuker wrote:Classic setje zou ook heel fijn zijn
Dit.Steffnov wrote:Hij is goed gebruikt? Tim bedoelt duidelijk dat de kans dat je hem hoort nihil is.Pommer wrote:Je gebruikt een uitdrukking op de verkeerde manier schaam je!!!!11
Hoe moeten wij dat wetenPipa wrote:Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Kun je ons al wel vertellen wat het weer tegen die tijd doet?Pipa wrote:Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Millard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
echt lachenRTM93 wrote:Millard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.dit vat het topic in z'n geheel tot nu toe samen.
Nasty D-TunersMillard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
Wel dikke kick switches in deze trackOutsideSpacer wrote:Nasty D-TunersMillard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
En deze live horen
View on YouTube
Ja iK!poekiepoes12 wrote:3 tickets waar ik iemand blij mee kan maken?![]()
EDIT: nog 2
Dit klopt dan by far niet rickRTM93 wrote:op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.
Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :ShatterDJ wrote:Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht
8:01
View on YouTube
Dit klopt dan by far niet rickRTM93 wrote:op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval isAls er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.
Dit gaat toch never nooit gebeuren. Zou dan de eerste keer moeten zijn + zou het een beetje een chaos worden aangezien en geen apart staan/zitplaatskaarten verkocht zijn.DerBeuker wrote:Ik mag toch hopen dat dit niet het geval isAls er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.dan is de lol er ook wel snel af
Bij Qapital moet je wel nagaan dat er nog een grote stage in het midden van de zaal staat.RTM93 wrote:Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :ShatterDJ wrote:Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht
8:01
View on YouTube
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.