Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
/verwarring
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
ShatterDJ wrote:
DerBeuker wrote:Classic setje zou ook heel fijn zijn :loving:
Dan graag ook tracks als Fear Of The Darkness, Just Say My Name en Hate It Or Love It
Yes please :loving:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Steffnov wrote:
Pommer wrote:Je gebruikt een uitdrukking op de verkeerde manier schaam je!!!!11
Hij is goed gebruikt? Tim bedoelt duidelijk dat de kans dat je hem hoort nihil is.
Dit.

Sowieso al nihil en bij een dedicated classic set alleen maar minder omdat de 15 grootste hits uit dat tijdperk gedraaid moeten worden. Daarom sowieso z.s.m. stoppen met dat geforceerde classic gedoe: gewoon nieuw en oud
(bekend en onbekend) door elkaar.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Ja alleen draaien ze als ze nieuw en oud afwisselen ook alleen de hitjes. Heel misschien als je echt een op classics gerichte set in de timetable zet dat ie dan nog een verrassend plaatje erbij pakt, net als bij XQ Legends, en dan de rest van de avond tussendoor de classic hitjes.

Maar goed we gaan het zien, zoals ik eerder al zei ik verwacht eigenlijk niet super veel classics. Gewoon een avond gericht op moderne hardstyle met mss 1 of 2 classics setjes op het begin.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja, wat dat betreft is de enige die dat echt goed inschatte en regelde B-Front geweest. Oh en Radical deed dat ook grandioos trouwens, oa door zelfs nog even Brutal 1.0 draaien.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Pipa wrote:Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Hoe moeten wij dat weten :lol: Er is nog niets bekend over de hele line up, zou maar zo een one man only event kunnen zijn :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Met wildstylez
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Pipa wrote:Zal het deze avond net zoals bij X-Qlusive zijn dat Heady met iedereen samen draait?
Kun je ons al wel vertellen wat het weer tegen die tijd doet? :thumbsup:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Millard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
:lol: dit vat het topic in z'n geheel tot nu toe samen.
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:
Millard Fillmore wrote:Ik denk dat we ook nog wel iets speciaals kunnen verwachten deze avond. Geen idee wat maar ze zullen goed uitpakken deze avond heb ik het gevoel.
:lol: dit vat het topic in z'n geheel tot nu toe samen.
echt lachen
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Spannend
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Nasty D-Tuners :lol:

En deze live horen

View on YouTube
T
Donateur
3777 posts member since 2009
OutsideSpacer wrote:
Nasty D-Tuners :lol:

En deze live horen

View on YouTube
Wel dikke kick switches in deze track
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Dat nummer, vruuger eindeloos doorgestuurd via infrarood op de middelbare xd
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 25 days ago
3 tickets waar ik iemand blij mee kan maken? :)

EDIT: nog 2
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
poekiepoes12 wrote:3 tickets waar ik iemand blij mee kan maken? :)

EDIT: nog 2
Ja iK!
PM gestuurd ;)
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

8:01
View on YouTube
RTM93 wrote:op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.
Dit klopt dan by far niet rick xd
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
ShatterDJ wrote:Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

View on YouTube
Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer. :/
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is :mad: dan is de lol er ook wel snel af
M
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
DerBeuker wrote:
Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer.
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is :mad: dan is de lol er ook wel snel af
Dit gaat toch never nooit gebeuren. Zou dan de eerste keer moeten zijn + zou het een beetje een chaos worden aangezien en geen apart staan/zitplaatskaarten verkocht zijn.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
RTM93 wrote:
ShatterDJ wrote:Er zijn schijnbaar 14.000 tickets verkocht

View on YouTube
Nou ruben, een snelle Google search had je dit al gegeven :
De hal heeft een capaciteit van 17.000 plaatsen. Op de vloer is plaats voor 6.300 personen,. Q-dance heeft ooit een keer ergenss gepost dat toen bij Qapital 6500 man waren (uitverkochte editie). Als er daadwerkelijk 14000 zijn verkocht zou dat betekenen dat beide ringen open zijn en we dus lekker tussen de stoelen kunnen staan of verdrukt op de vloer. :/
Bij Qapital moet je wel nagaan dat er nog een grote stage in het midden van de zaal staat.
Bij X-Qlusive Holland 2015 viel mij op dat de tribune aardig gevuld was en dat de vloer alsnog helemaal vol was dus misschien houdt Q-dance wel rekening met dat veel mensen uit zichzelf al op de tribune gaan zitten of dat dat steeds wel rouleert. Ik hoop zelf natuurlijk niet dat dit de gedachte gang van Q-dance is.

Ik denk dus dat die Qaptial stage en de tribune het grote verschil in bezoekers verklaren
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Vergis je ook niet in de hoeveelheid mensen die rondlopen buiten de zalen in de gangen etc.
Plus dat de andere area's waarschijnlijk ook open zijn.
Het zal vast niet veel drukker worden dan laten we zeggen XQ Holland.
Q dance weet vast wel hoeveel kaarten ze max. kunnen verkopen :P
Het enige wat ik kan bedenken is dat meer mensen naar de grote zaal lopen als bijv. P1 begint ;)
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Tuurlijk heeft de Ziggo Dome geen max feestcapaciteit van 6500. Dan zou het nauwelijks groter zijn dan de HMH.