Dus niet de hele avond.Tomyio wrote:Prima TT, hele avond in area 1 met een uitstapje naar devin wild
Perfecte tijdtafel, zin in!
Dus niet de hele avond.Tomyio wrote:Prima TT, hele avond in area 1 met een uitstapje naar devin wild
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!!11!!1!!!!
Hekzitter wrote:Mwuah vond die vorige timetable echt vele malen beter... Maarja. Dat mag de pret niet drukken. Super veel zin in godverdomme!
STVK wrote:Ik vind die remix van Emphasis trouwens bij lange na niet de beste remix die ik gehoord heb
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!!11!!1!!!!
Vorig jaar bij XQ Holland hebben wij de auto onder de Amsterdam Arena geparkeerd. Is pal tegenover de ZiggodomeKoen wrote:Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?
Ja heb ik ook gedaan met Linkin Park, maar nu is er ook een event in de arenaMongoose wrote:Vorig jaar bij XQ Holland hebben wij de auto onder de Amsterdam Arena geparkeerd. Is pal tegenover de ZiggodomeKoen wrote:Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?
Ik dacht dat ie heeeel af en toe een plaatje mee kwam draaien bij de DJ's die na hem stonden, maar pin me er niet op vast.Zamble wrote:Was op Headhunterz Presents Hard With Style niet het geval toch? Ander feestje, i know, maar toch
Woonwijk achter arena. Zet ik de auto ook altijd neer als ik naar Ajax ga. 10 minuten lopen, maar wel gratis parkerenKoen wrote:Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?
Sportpark de Toekomst aanhouden (mits dit niet door Q als parkeerplek wordt gebruikt). Bij feestjes in de HMH kun je hier gratia parkeren en het ligt pal tegenover het Ziggo DomeKoen wrote:Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?
Darlingstraat haha!Pipa wrote:Woonwijk achter arena. Zet ik de auto ook altijd neer als ik naar Ajax ga. 10 minuten lopen, maar wel gratis parkerenKoen wrote:Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?
je kan toch wel een trainingsbroek los meenemen dan? net als een jasJoey wrote:Voor mensen die de AYNTK niet lezen onder het motto "ik weet dat inmiddels wel" (zoals ik in eerste instantie), houd er rekening mee dat tassen niet mee naar binnen mogen. Mensen die dus een extra broek of wat dan ook willen meenemen (kort voor binnen of trainingsbroek voor buiten), dat kan dus niet.
Ja, liefst doorzichtig. Verder een kleine handtas mag ook mee. formaat A4.Indy wrote:Plastic tas mag wel dus gewoon?