Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:09 
 
Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Mwoa, zou Outblast niet een grote toevoeging vinden, vind dat hij niet heel veel goede platen heb uitgebracht..
Ik hoop erg op een paar verrassende namen zoals Dione, Meccano Twins, Eastside Connection, Partyraiser, Tieum, Alien T vs Placid K of helemaal mooi Rayden :D


Precies, wie vind Zoo/Fuck What You Heard/Unleast The Beast/Pride & Pain/Voice of Mayhem nou leuke platen...

Tuurlijk jouw mening maar kom op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop gewoon op Meccano Twins en de rest kan me gestolen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
robin92 schreef:
Mwoa, zou Outblast niet een grote toevoeging vinden, vind dat hij niet heel veel goede platen heb uitgebracht..
Ik hoop erg op een paar verrassende namen zoals Dione, Meccano Twins, Eastside Connection, Partyraiser, Tieum, Alien T vs Placid K of helemaal mooi Rayden :D


Precies, wie vind Zoo/Fuck What You Heard/Unleast The Beast/Pride & Pain/Voice of Mayhem nou leuke platen...

Tuurlijk jouw mening maar kom op >.<

Regelrechte kutplaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk staat Outblast een beetje vroeg op de avond, ten minste een beetje op tijd thuis na zn set dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 15:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Mwoa, zou Outblast niet een grote toevoeging vinden, vind dat hij niet heel veel goede platen heb uitgebracht..
Ik hoop erg op een paar verrassende namen zoals Dione, Meccano Twins, Eastside Connection, Partyraiser, Tieum, Alien T vs Placid K of helemaal mooi Rayden :D


De legendarische Outblast die voor meer geniale platen heeft gezorgd dan je denkt (ook met Base Alert, Korsakoff (ghost), The Masters Elite), die er voor gezorgd heeft dat namen als Catscan, Dr Z-Vago en Korsakoff groot op Masters Of Hardcore werden, hoeft niet voor fucking Eastside Connection en Rayden? :lol:

Rayden, die überhaupt pas in 2010 opkwam tot hij 13/12 uptempo ging maken :/ . En alleen zijn collabs met DJ D en Nitrogenetics waren vet (waar niks van Rayden in terug was te horen). Doe dan DJ D, Hellsystem of Nitrogenetics, die waren velen malen beter.

En Eastside Connection die überhaupt maar vijf platen hebben en kopieen waren van Angerfist. Boek dan T-Junction solo.

De rest van de artiesten die je noemt zijn vet qua dat tijdperk, maar Outblast is toch wel een veel grotere legende en een icoon die juist een van de grootste toevoegingen zou zijn.

ErikZ schreef:

Precies, wie vind Zoo/Fuck What You Heard/Unleast The Beast/Pride & Pain/Voice of Mayhem nou leuke platen...

Tuurlijk jouw mening maar kom op >.<


En dan heb je het nog niet eens over platen als Odius, Scumworld, Life Scentence For Mankind, Eardrumz, Electro Shocking, Infinity, Die Hard, Masters Symphony, The Styles Of Beyond, Chain Of Command en alle Korsakoff producties die hij heeft geghost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2019 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze editie heeft 7 nieuwe artiesten tov. de vorige, dat klinkt al veel belovend :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dit keer Angerfist presents Retaliate please :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit keer Angerfist presents Pissin' Razorbladez please :love:


Fixed :D

Maar iets serieuzer, ik vind Retaliate wel heel laat in het tijdperk vallen. Zitten ook echt wel gouden platen tussen (The Voice of Mayhem is één van mijn all-time favorieten), maar ik zou liever een set horen vol platen die mij destijds de hardcore in gebracht hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 10:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dit keer Angerfist presents Retaliate please :love:


Ah aub niet :P

Bij far zijn slechtste album. Liever Pissin Razorbladez idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, pissin' razorbladez zou 10x vetter zijn.

Ook al staan op Retaliate ook een paar leuke platen, juist lekker om die wat oudere sound te pakken (wordt ook met hardcore classics vaak redelijk overgeslagen helaas)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 11:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toen bij Hardcore Classics in The Box pakte hij best veel Retaliate platen er bij, wat het publiek echt niet geweldig vond volgens mij :P. Juist bij Pissin Razorbladez, Mutilate en de platen tussen Mutilate en Retaliate in ging het publiek lekker.

De leuke platen op Retaliate (die exclusief op Retaliate stonden) zijn op een hand te tellen. (Bloodrush, Conspiracy en Deathmask). De rest van de leuke platen waren al eerder uit zoals Odius en The Pearly Gates.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Toen bij Hardcore Classics in The Box pakte hij best veel Retaliate platen er bij, wat het publiek echt niet geweldig vond volgens mij :P. Juist bij Pissin Razorbladez, Mutilate en de platen tussen Mutilate en Retaliate in ging het publiek lekker.

De leuke platen op Retaliate (die exclusief op Retaliate stonden) zijn op een hand te tellen. (Bloodrush, Conspiracy en Deathmask). De rest van de leuke platen waren al eerder uit zoals Odius en The Pearly Gates.

Klopt inderdaad, vond dat toen best een tegenvallende set :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2019 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon deze 7x op repeat! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 07:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zou het dan echt? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz trekt iedereen uit z'n pensioen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

Even vraagje, waneer begint de ticketsales eigenlijk ? , buiten preregister kan ik niks vinden vandaar ,dat ik geen verdere info vind ..
alvast bedankt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

H o l y s h i t.

Heb nog wel officiele bevestiging nodig, maar als dat zo is 100% aanwezig. Dan boeit de rest van de LU me ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 12:35 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Shockerz trekt iedereen uit z'n pensioen :thumbsup:


Niet iedereen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2019 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Afbeelding

Zou het dan echt? :oh:


Duurt lang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:25 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Tmmy schreef:
Even vraagje, waneer begint de ticketsales eigenlijk ? , buiten preregister kan ik niks vinden vandaar ,dat ik geen verdere info vind ..
alvast bedankt :P


Stay tuned, on tuesday the 6th

+ line-up vanavond om 19.00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
+ line-up vanavond om 19.00!

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gvd spannend :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://resonatehc.nl/en/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2019 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een zieke line up :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten